Test Honda Civic 2015 1,8 i-VTEC Sport: co změnil facelift?

 | 25 příspěvků | 16.8.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Radek

"Zatímco ve většině aut je.. | 16.8.2015 21:27reagovat
avatar

"Zatímco ve většině aut je na přepínání mezi „odometrem“ a „tripem“ A a B jedno tlačítko, v Civicu musíte zastavit, tlačítky na volantu se procvakat do nastavení a teprve tam můžete vybrat, co chcete zobrazit. Není to navíc jediná Honda, která to má takhle špatně, i zbrusu nové stroje se tohoto ergonomického faux pas drží."

za a) u MY2015 se nemusí zastavovat

za b) mezi tripem A a B vč. nulování se přepíná jednoduše tyčinkou jasu podsvícení

za c) pokud chcete za jízdy přepínat dojezd/pr. spotřebu stačí podržet "i" daná hodnota se rozbliká a stiskem onoho "i" se přepínají dojezd-pr.spotřeba-doba jízdy-průměrná rychlost pořád dokola...

stačilo jen použít manuál

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Core

Klasická zdechlina v běžnýc.. | 16.8.2015 23:07reagovat
avatar

Klasická zdechlina v běžných otáčkách do cca 3000. Pro denní provoz naprosto nezajímavý motor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: "Zatímco ve většině aut je.. | 16.8.2015 23:29reagovat
avatar

jo, to mam nejradeji, kdyz si nekdo kdo si rika novinar - recenzent vylozene vymysli a neni schopny precist si ani navod.. pak to vypada tak, ze pokud ten cudlik neni presne na miste kde ho ma moje fabie, tak je zle. a to neni zdaleka ojedinely priklad. ja byt tim kdo ty auta pujcuje a pak si precte nejaky takovy nesmysl, tak za tim clovekem osobne zajdu na navstevu a narvu mu ten cudlik nekam aby si to uvedomil..

a co pak ti chudaci kteri si ty testy ctou a fakt se podle toho treba nedejboze rozhodujou.. :(((

Nepřihlášený miro

Reakce na: Klasická zdechlina v běžnýc.. | 17.8.2015 07:24reagovat
avatar

práve naopak..amatéri ale nevedia s tým jazdiť

Nepřihlášený miro

Reakce na: Klasická zdechlina v běžnýc.. | 17.8.2015 07:28reagovat
avatar

najlepšie auto v triede!

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Klasická zdechlina v běžnýc.. | 17.8.2015 09:37reagovat
avatar

souhlas, dnes je u Hondy použitelný jenom diesel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro

Reakce na: souhlas, dnes je u Hondy p.. | 17.8.2015 10:10reagovat
avatar

aj to ale hlavne benzíny sú bez konkurencie, teda ešte mazda je dobrá

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený civ

Tak jsem si to precetl a o.. | 17.8.2015 10:54reagovat
avatar

Tak jsem si to precetl a opet klasicke kraviny jako u jinych testu 9G a 8G. -zevnejsek rozebirat nebudu, to je proste subjektvini, snad jen ze po FL to vypada daleko lepe -v interieru ve verzi sport je hlavni zmena to, ze cele calouneni strechy je cerne, o tom nepadla jedina zminka a byl prepracovan pal. PC -vzadu neni misto, pokud jste vyssi postavy... nevim no, ja tam mam mista dost, ale asi jsem se svymi 183cm maleho vzrustu -sedi se hodne vysoko... tak tenhle blud pisou vsude, je to naprosta kravina. Ano nesedi se nejnize, ale ani vysoko, natoz hodne vysoko. To auto ma na vysku 1460mm stejne jako O2. Kdyz si tam drepnu, mam na hlavou min. 10cm mista pri me vyssce a konfekcni velikosti 52 bez jakychkoliv uprav. Kolega se 190cm si na nic nestezoval. Mozna kdyby recenzenti vzali do ruky metr a zmerili to, tak by nepsali takove kraviny. -no a motor... tak to je vylozene tragedie, dole to vubec nejede, vzdyt to ma pri 2500ot jenom 160Nm a 55kw. (to mel napriklad golf 5 jako maximum s atm. 1.4.). Je to proste atmosfera, i pri nizkych ot. ma dost sily, ale kdyz to ve meste mrdlate na 5. stupen pri 50km/h a dupnete na to, tak to proste zrychluje spatne. Jenze takhle s atm. jezdi jen debil. Dalsi vec, ze to ve ctyrech nejede. No ja nevim, odjezdili jsem nekolik tisic km ve ctyrech po dalnici do kopce. Pri 130GPS ma motor na sestku cca 170Nm a 75kw. To znamena, temer max. kroutaku a slusny vykon. Shrnu to... prosim vas, nedejte na tyhle testy, bezte se na to auto podivat, projedte se, vytocte motor, poradne si zajezdete a udelejte si nazor sami. PS: tehle test patri k tem pravdivejsim, z nekterych testu je poznat, ze recenzent v aute ani nesedel natoz v nem jel.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro

Reakce na: Tak jsem si to precetl a o.. | 17.8.2015 13:38reagovat
avatar

uplny súhlas.

Nepřihlášený Swan

Reakce na: aj to ale hlavne benzíny s.. | 17.8.2015 16:43reagovat
avatar

V benzínech má Honda deset let zpoždění a pokud urychleně nepřijde s ucelenou řadou přeplňovaných benzínů od 1 do 2 litrů tak si v Evropě ani neškrtne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jozephko

Reakce na: V benzínech má Honda deset.. | 17.8.2015 22:52reagovat
avatar

Praveze ich ma...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Praveze ich ma... | 18.8.2015 00:06reagovat
avatar

má prd a vořech, zatím přeplňované benzíny testuje na Japoncích a do Evropy se s nimi bojí. Prakticky všichni konkurenti ji utekli.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro

Reakce na: má prd a vořech, zatím pře.. | 18.8.2015 07:37reagovat
avatar

pretože netestuje motory na zákazníkoch ako podaktoré amatérske automobilky :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Swan

Reakce na: pretože netestuje motory n.. | 18.8.2015 10:46reagovat
avatar

No pokud Japonce nepočítáš mezi lidi/zákazníky tak jistě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: V benzínech má Honda deset.. | 18.8.2015 11:31reagovat
avatar

A vysvetli mi proc by meli prijit pouze s preplnovanym benzinem 1-2l? Protoze si to eu vymyslela a lidi jim to zerou? Protoze mame system nastaveny tak, ze znevyhodnuje jednodussi konstrukci s vyssim adekvatnim objemem opoti malym komplikovanym foukackam? Protoze hlavne evropskym automobilkam evidentne nevadi, kdyz se to po peti letech rozsype a clovek bude muset kupovat porad nove auta?

To ze lidi neumi jezdit a dusi auta nekde pod 2000ot a pak se divi ze to nejede je jenom jejich problem.. Uvedom si ze adekvatni atmosfera by oproti preplnovanemu motoru mela mit minimalne 1.5-2x takovy objem. Aby pak nejaky blb nesrovnaval treba tady 1.8 s 1.6t a pak se divil...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro

Reakce na: A vysvetli mi proc by meli.. | 18.8.2015 13:43reagovat
avatar

večinou sú to amatéri a tým sa to ťažko vysvetľuje..

Nepřihlášený miro

Reakce na: No pokud Japonce nepočítáš.. | 18.8.2015 13:44reagovat
avatar

stačí vedieť že v japonsku maju prísnejšie zakony na kvalitu :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Swan

Reakce na: stačí vedieť že v japonsku.. | 18.8.2015 15:00reagovat
avatar

No vidíš a přesto na Japících zkoušela Honda například dvojspojkovou převodovku a nyní zkouší turbobenzíny, protože si nechce dělat ostudu v Evropě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro

Reakce na: No vidíš a přesto na Japíc.. | 18.8.2015 23:17reagovat
avatar

Spravne :)

Nepřihlášený fullgas1

Blud s vysokým sedením som.. | 22.1.2016 22:01reagovat
avatar

Blud s vysokým sedením som nepochopil a nikdy nepochopím. Mám skoro 190cm a sedačku si aj tak musím nastaviť vyššie. Dokonca som čítal že je počuť žblnkotanie paliva. Nikdy som to nepočul! Prepínanie dojazdu a priemernej spotreby - nastavil som raz a ďalej som to neriešil. Nie je potreba. Ak zasvieti rezerva, dojazd ukazuje automaticky!!! Mám 1,4 - zdochlinu. Ale spotreba je v lete 5,2 a teraz na zimných 5,7. A nie som šetrič ako všetci s TDI na kufri, ktorý každé ráno zavadzajú na cestách! Je to tiché, pohodlné a s dobre vyzerajúcim interiérom. A kvalita!

Nepřihlášený Nuser

Dobrý den, nevíte náhodou,.. | 11.11.2016 10:04reagovat
avatar

Dobrý den, nevíte náhodou, zda má Civic 9G Elegance stejný podvozek jako testovaný "Sport"?

Děkuji

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený milan

Reakce na: Dobrý den, nevíte náhodou,.. | 11.11.2016 10:45reagovat
avatar

áno má rovnaký

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nuser

Reakce na: áno má rovnaký | 11.11.2016 15:38reagovat
avatar

Děkuji za rychlou reakci.) Na auto jsem zvědavý na papíře vše vypadá parádně... No a že kolega o par komentářu výše kritizuje výkon motoru - opravdu někdo z Vás jezdí padedatkou na pětku? Je samozřejmostí, že se auto chová jako bez turba když turbo nemá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Magic

Reakce na: Děkuji za rychlou reakci.).. | 18.12.2016 12:56reagovat
avatar

Na 5-ku jazdim 50-tkou bezne :-) ale s 1.8-ckou, uplna pohoda, 6-ku v meste nepouzivam. Motor ma viac nez dostatocny vykon na sportovu aj kludnu jazdu, zalezi na tom s cim porovnavate. 200 po dialnici, 50 v meste ci rychla jazda po okreskach vsetko zvlada s prehladom. Problem maju skor ludia zvyknuty na turbo ktory chcu na okreske predbiehat na 5-ke ci 6-ke, toto je atmosfera takze 3-jka, plyn na podlahu a ides, sam som mal predtym turbo a vobec mi nechyba. Auto ako celok je vynikajuce, jazdne vlastnosti, komfort, ergonomia, kufor, vsetko ok, je to len o zvyku, koli sposobu prepinania palubneho pocitaca, si auto predsa nekupujem, mimochodom nemam s tym ziadny problem :-) Ako ziadne auto ani toto nie je dokonale, nedostatky su hlavne, menej miesta vzadu na nohy a hlavu, ale len cez 180 vyssie, mimochodm ja mam 193 a vpredu ziadny problem, reci o vyssom sedeni neberte vazne, vsetko zalezi na dlzke noh vs telo, dozadu sa sam za seba napcham :-) Horsie je odhlucnenie podvozku, ked prejdete po strkovej ceste pocujete kazdy kamienok, inak ale bez problemov ako na dialnici tak aj v meste. Takze ako napisal kolega vyssie, hlavne vyskusat a urobit si vlastny nazor, kazdemu vyhovuje nieco ine, ja som to kupoval hlavne koli motoru a jazdnym vlastnostiam, a nie je si na co stazovat, je to auto presne pre mna ;-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama