Reklama

Test Mazda MX-5 1,5: radost oholená možná až moc na kost

 | 8 příspěvků | 27.11.2016 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Romeo

Hurá, po dlouhé době test... | 27.11.2016 19:53reagovat
avatar

Hurá, po dlouhé době test. A konečně se to dá číst, ne jak ty nesmyslný cancy od Jandy. Palec nahoru Miro

Nepřihlášený Martin

Pěkné čtení. Autor se dobře.. | 27.11.2016 21:03reagovat
avatar

Pěkné čtení. Autor se dobře popral s tím, že už se o mx5 psalo 1000x. Kolik měříte? Mě se 180cm stavitelný volant nechybí. Zkoušeli to i 185 cm a zapadli bez problémů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený code

Těšil jsem se na test PJ a.. | 27.11.2016 23:43reagovat
avatar

Těšil jsem se na test PJ a zase prdlajs! Ale aspoň nějaký test!

Nepřihlášený Mira

Stejně se vůbec divím že s.. | 27.11.2016 23:43reagovat
avatar

Stejně se vůbec divím že sem stále chodím, když tu za rok otestujte 8 aut.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Stejně se vůbec divím že s.. | 28.11.2016 08:23reagovat
avatar

Rikam si to same, ikdyz pozoruju ze sem pachnu uz jen tak jednou za 2-4 tydny. Na to stihnout vsechny testy, plus se zasmat nad tim vecnym brekem redakce nad teslou, bmw atd... to staci :)

Nepřihlášený honza

Podivný design světlometů,.. | 29.11.2016 02:45reagovat
avatar

Podivný design světlometů, zaražený tablet, absence madla ve dveřích, řízení (jen) s náznakem zpětné vazby a hluchým místem ve středové poloze, pořád jen 4 válce a ke všemu navíc dlouho-zdvihové a převzaté z nesportovních modelů (86 / 91 mm, staré 1.6 MPi mělo 77 mm), tradiční mazďácké ceníky = např. 2.0 povinně se start/stop, hlídáním pruhu, kůží... Kromě podvozku MX-5 oproti nesportovním sourozencům nic atraktivního nepřináší.

bazmeque

Reakce na: Pěkné čtení. Autor se dobře.. | 3.12.2016 12:46reagovat
avatar

MX-5 jsem nezkoušel, zato jsem seděl ve Fiatu 124 (což by mělo být rozměrově detto), a tam se se 197cm nevejdu ani náhodou. Brzdit (kteroukoli nohou) bych musel úplně vykrouceným chodidlem, točení volantu o víc jak 1/8 otočky není možné ani jednou rukou (natož oběma) bez toho, abych si musel jedno z kolen odložit někam ke klice dveří, případně řadičce. Jo, a při každém stání v levém pruhu na světlech, bych netušil, kdy je zelená. Protože střecha.

Na MX-5 i sestru od Fiatu tedy můžu já osobně zapomenout :'( Tiše závidím kompaktnějším kolegům :D

Nebýt těch interiérových rozměrů, tak bych tím byl nadšený, ale 630k Kč za víkendovou hračku, byť sebelépe naladěnou (a, podle všeho, mimořádně puristickou, což je v dnešní době opravdová rarita)... no, to si asi rozmyslí nejeden potenciální zájemce. Jako třetí auto do garáže - bez mihnutí oka, ale když je občas to auto potřeba i k něčemu jinému, než blbnutí, tak to může být docela zásadní překážka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mano

Reakce na: MX-5 jsem nezkoušel, zato.. | 20.12.2016 16:35reagovat
avatar

ja mam 185cm a sedacku som mal uplne vzadu a dolu a hlavou som suchal o natiahnutu strechu.. so 197 by si si musel dat sedacku do kufra :-D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše