Reklama

Test Mitsubishi ASX 1,8 DI-D Mivec: dobrá holka pro všechno

 | 5 příspěvků | 16.2.2012 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený expat

Lancer Evo pouze 5tikvalt... | 16.2.2012 13:20reagovat
avatar

Lancer Evo pouze 5tikvalt........jinak bych ho měl v garáži místo M3 MPS.......

Nepřihlášený jozo

"Auto nemá zásadní problém.. | 17.2.2012 07:45reagovat
avatar

"Auto nemá zásadní problém s přenosem výkonu na silnici, a tak je i z hlediska spotřeby výhodnější nechat ovladač v poloze 2WD. Prostřední poloha, 4WD, přijde ke slovu za snížené adheze popř. v okamžiku, kdy se řidič rozhodne pro aktivní jízdu. V ostřejších, pod plynem projížděných zatáčkách se ASX v režimu 2WD poměrně brzo začne hrnout přídí ven. Stačí ale přepnout na AWD a a nedotáčivé tendence jsou citelně potlačeny. Poloha Lock je pak opravdu potřeba až při jízdě v terénu či velmi špatných podmínkách."

Mám Outlandera a spôsob voľby režimu je rovnaký, ale za 4 roky som ho nemal nikdy v polohe 2WD a ani na to nevidím dôvod. Sám píšete, že 4WD (stredná poloha) má zmysel za zníženej adhézie, prípadne razantnejšej jazde. Práve preto, že sa to pripája automaticky a len vtedy, keď to elektronika vyhodnotí za vhodné mi prijde zbytočné prestavovať z 2WD na 4WD.

Ja za tie roky som použil len režimy 4WD a 4WD lock...

vana

Faktem je že i při poloze.. | 17.2.2012 08:21reagovat
avatar

Faktem je že i při poloze 2WD se stále vše točí takže taky celkem souhlasím že tahle poloha je prakticky zbytečná.

A třeba u P4007 s obdobným systémem jsem rozdíl mezi 2WD a 4WD celkem zřeteleně poznal už i na mokré cestě, jako čtyřkolka se to chovalo při akceleraci o poznání jistěji.

Mirek Brokeš (mmira)

Pasáž o jízdě v poloze 2WD.. | 17.2.2012 09:09reagovat
avatar

Pasáž o jízdě v poloze 2WD byla určena případným zájemcům o FWD verzi.

Ano, rozdíl mezi 2WD a 4WD lze za jistých okolností poznat už na mokré vozovce, tedy jak je uvedeno v testu, za snížené adheze.

Nepřihlášený kutil

Jezdil jsem s ASX i Kugou.. | 12.3.2012 15:16reagovat
avatar

Jezdil jsem s ASX i Kugou a oboje má své mouchy. Ale u ASX je pěkná spotřeba i výkon a nakonec i šířka kufru. A když je cena jako vloni za 440tis bez DPH, tak není co řešit.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama