Home > Rubriky a sekce > Testy aut > Článek
Test Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D: SUV, jak má být
10.10.2011 | Adam Špaček | Přidat příspěvek
Outlander prošel loni výrazným faceliftem, teď se navíc představuje i s novou naftovou motorizací o výkonu skoro 180 koní. Stojí za úvahu?
Přehled kapitol
Dost muziky za solidní peníz
Outlander se Mitsubishi povedl. Nový motor s autem hýbe tak, že by si málokdo přál silnější a zároveň si zachovává slušnou spotřebu. Podvozek je na druhé straně perfektním mixem mezi off-roadem a silničním vozem a jezdit s ním na našich silnicích bylo radostí. Jistě, interiér by mohl zamířit výše, ale co ztrácí na kvalitě materiálů, to získává na praktičnosti. Prostornost a praktičnost zavazadlového prostoru Outlanderu hledá jen stěží konkurenci.
No a pak tu máme, jako vždy, otázku ceny. Motorizace 2.2 DI-D MIVEC s výbavou Intense vyjde s akční cenou na zajímavých 729 900 Kč. Cena našeho vozu pak byla včetně metalízy a 18“ disků 757 900 Kč. V porovnání s tím nabídky většiny konkurence blednou. Bratranec Peugeot 4007 stojí v obdobné konfiguraci 859 900 Kč, menší Toyota RAV 868 900 Kč a Nissan X-Trail SE 814 926 Kč. Atraktivnější cenu nabízí Jeep Compass Sport 4x4 za 697 000 Kč, ale za největšího rivala považuji dalšího z bratranců, Citroën C-Crosser. Až na vzhled čelní masky a motorizaci shodný vůz lze díky agresivním slevám pořídit za 719 400 Kč. Osobně si ovšem myslím, že nový agregát od Mitsubishi za nepatrný příplatek stojí a vzhled Outlanderu mi připadá povedenější. Rozhodovat tak budou spíše než jasná čísla osobní preference.
Základní cena vozu (Outlander Invite 2,0i MIVEC): 499 900 Kč
Základní cena testovaného provedení (Outlander Intense 2,2 DI-D MIVEC): 709 900 Kč
Cena testovaného vozu (Outlander Intense 2,2 DI-D MIVEC + příplatková výbava): 737 900 Kč
Technické údaje
Motor
Vznětový, turbodmychadlem přeplňovaný řadový čtyřválec uložený vpředu napříč před přední nápravou
Objem: 2 360 cm3
Největší výkon: 130 kW (177 k) při 3 500 ot./min
Největší točivý moment: 380 Nm při 2 000 ot./min
Palivo: Nafta
Přenos výkonu: šestistupňová manuální převodovka, pohon všech kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 200 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 9,8 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 7,9 - 8,1 l
Mimo město: 5,4 - 5,6 l
Kombinovaná: 6,3 - 6,5 l
Objem palivové nádrže: 60 l
Rozměry a hmotnosti
Délka: 4 665 mm
Šířka: 1 800 mm
Výška: 1 680 mm
Rozvor náprav: 2 870 mm
Pohotovostní hmotnost: 1 720 kg
Užitečná hmotnost: 450 kg
Vnitřní rozměry
Základní objem zavazadlového prostoru: 774 l
Maximální objem zavazadlového prostoru: 1 691 l
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 9 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 10 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 00:49 - Lachende Bestien
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis