Test Mitsubishi Outlander 2,2 DI-D: SUV, jak má být

 | 4 příspěvky | 10.10.2011 Adam Špaček
Reagovat

goes

kde se vzala ta fama o tom.. | 10.10.2011 15:07reagovat
avatar

kde se vzala ta fama o tom, ze pokud se u podobnych 4x4 systemu necha kativni jenom FWD mod, ze nejak vyrazne klesne spotreba? vzdyt odpor zadniho diferaku tam je porad stejny a i kardan se toci aj ve spojce vse rotuje, jen se to nespina. TUidz cela cesta odporu a brzdeni je zapojeno i pri modu FWD. Realna uspora bude v nemertielne desetine, vice proste ne.

Jinak co nabizi outlander mimo cestu vice, nez bezna SUV? Nic. Svetla vyska patri k nejmensim, system pohonu neni nicim zajimavy. Schopnosti jsou na urovni CRV a RAV4 se silnicnimi gumami a i Scout dokaze to same. Na lidry ala X-Trail, Vitara, Forester to nema v nejmensim.

Jinak dobry test a vice mene hodnoti realitu toho vozu. Jen ty schopnosti nema smysl precenovat, nezvladne vice, nez kdokoli jiny z konkurentu.

vana

No vzhledem k faktu že odp.. | 10.10.2011 16:20reagovat
avatar

No vzhledem k faktu že odpor v převodech roste s přenášeným výkonem tak jakékoliv poslání výkonu dozadu přes komplikovanou soustavu dvou pravoúhlých převodů a kardanu namísto přímého pohonu předku se na spotřebě nejspíše projeví. Proto je hlavním úkolem všech těchhle mezinápravových spojek aby byly co nejvíce odpojené. Takže pokud se při 4WD připojuje jen při prudké akceleraci, spotřeba se zvýší trochu a v režimu LOCK se zvedne výrazněji.

Zásadní nesouhlas ale mám k tvrzení, že "výkon mezí přední a zadní kola jednotka rozděkluje v poměru 100:0 až 50:50."

Omezení na těch 50:50 je nesmysl, ve skutečnosti může být poměr téměř libovolný. Nejpíše autor článku převzal tyto údaje z PR materiálů výrobce, kde v tomhle bývá obvykle neskutečný chaos a hloupí PR pracovníci nemají ani tušení jak funguje to co prodávají.

Nepřihlášený ptaci

panove , kva kva ... boli.. | 11.10.2011 12:49reagovat
avatar

panove , kva kva ... boli ste pri testoch konkurencnych SUV modelov? odkial viete co ktore SUV dokaze? pisat tu je jednoduche... takze si blabotajte dalej, ja tomu autu verim, mal som starsi model a dalej som sa rozhodol pre novy model... ponuka fakt najviac z konkurencie...

goes

ja v ramci byvale prace te.. | 11.10.2011 20:23reagovat
avatar

ja v ramci byvale prace tech SUV par zkusil a v ramci soukromych akci jsem na par predvadeckach SUV mimo silnice taky byl, tudiz ptaku dovolim si rici, ze vim co ktere SUV dokaze. Ale co cekat od zahledence do sveho milacka, ze.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama