Reklama

Test Peugeot 308 GTi: praktičtější RCZ R? Ne tak docela

 | 13 příspěvků | 20.1.2017 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený Martin

Pani prepacte, ale tvrdit,.. | 20.1.2017 21:12reagovat
avatar

Pani prepacte, ale tvrdit, ze na okruhu nic moc je trochu mimo. Snad ste vsetci videli video Rasta Chvalu - Hot Hatch Wars. Urobte si nazor sami.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený D1

Reakce na: Pani prepacte, ale tvrdit,.. | 20.1.2017 21:36reagovat
avatar

A kde to autor tvrdí? Naopak tvrdí, že

"zajeďte na okruh a v GTi si budete libovat. Přesné vedení stopy, stabilita v rychlých zatáčkách, obratnost v nízkých rychlostech, cit v řízení i mega brzdy, to vše máte ke hraní jako ruku plnou trumfů při mariáši..".

Takže nemel kraviny a nauč se číst.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: A kde to autor tvrdí? Naop.. | 20.1.2017 21:51reagovat
avatar

Konkrétne tu - "Možná i to je důvod, proč se Peugeot nechce účastnit honbou za rychlým kolem na Nordschleife. Mám obavu, že by tam GTi asi mnoho neukázalo."

Článok som tzv. prebehol očami - zaujal ma Nordschleife, tak som si tú časť prečítal, a záver, kde mu podla mňa docela naložili.

Takže pán učiteľ, kraviny nemelieme ani jeden a čítať vieme obidvaja.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Baz

Reakce na: Konkrétne tu - "Možná i to.. | 20.1.2017 22:09reagovat
avatar

Tím narážel na to, že na severní smyčce je místy velice nekvalitní asfalt, viz odskakující podvozek, a většina zatáček je zde poměrně dost rychlých.

S menším výkonem by zde ztrácel na silnější soupeře a v rychlých zatáčkách nevyužije své extrémně dobré brzdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Tím narážel na to, že na s.. | 20.1.2017 22:21reagovat
avatar

Pred chvíľou som si článok dočítal a s tým Nordschleife je mi to jasné. Človek si prečíta len záver, a ten /aspoň pre mňa/ moc pozitívne nevyznel.

Keď človeka niečo naštve, tak občas spraví /napíše/ blbosť.

Nepřihlášený D1

Reakce na: Konkrétne tu - "Možná i to.. | 20.1.2017 23:02reagovat
avatar

Ne, článek jsi evidentně nečetl a psal jsi nesmyslný komentář.

Slovakiaring (kde testoval Chvala) a Nordschleife je obrovský rozdíl, ten první je v podstatě moderní okruh postavený pro okruhové závodění, hladký, rovný asfalt, kde jak píše autor 308 GTI může excelovat. Ten druhý je rozmlácená záplatovaná německá okreska, kde tlumení na nerovnostech a udržení gripu hraje klíčovou roli pro dosažení slušného času.

Nepřihlášený pacho

Podľa mňa v celku veľmi te.. | 22.1.2017 18:24reagovat
avatar

Podľa mňa v celku veľmi tendenčný článok, čo už, nie je to škoda. Aspon, konečne autor po 3rokoch uznal, že i-cokpit, má niečo do seba, a nie je to taká hjlúposť, ako nás tri roky média krmia. To isté je centrálny displej. V súčassnosti, prakticky všetký automobilky, prechádtajú na jeden displej. takže , by som autorovy, doporučil, tiež, troch zkorigovať názor naň. Realita je kdesi inde, ako sa nám snaží narozprávať.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: Podľa mňa v celku veľmi te.. | 23.1.2017 00:17reagovat
avatar

I-cocpit může mít něco do sebe když má řidič zrovna správné tělesné rozměry a preferenci pozice za volantem. Zatímco normální rozmístění funguje skoro pro všechny.

Důvod proč automobilky přecházejí na jediný displej místo tlačítek je úplně stejný jako u mobilů - je mnohem levnější to vyrobit. Aniž bych zkoumal, jaké všechny funkce Peugeot přenesl výhradně na displej, nikdo při smyslech nemůže tvrdit, že je jednodušší ovládat například hlasitost nebo teplotu nějakým posuvníkem na displeji namísto kolečka s aretací, které nahmatám a odreguluju poslepu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Podľa mňa v celku veľmi te.. | 24.1.2017 15:46reagovat
avatar

V čem je článek tendenční? Že chválí francouzké auto?

Nepřihlášený radekp

S uvedenou užitečnou hmotn.. | 25.1.2017 14:03reagovat
avatar

S uvedenou užitečnou hmotností 5858kg autor vůbec nezmiňuje praktickou stránku tohoto auta! :-)

Nepřihlášený adam

Reakce na: I-cocpit může mít něco do.. | 27.1.2017 15:20reagovat
avatar

Hlasitost vůbec neovládáš na displeji. Buď máš velké kolečko nebo použiješ ovládání na volantu. V podstatě vše okolo audia řešíš na volantu - hlasitost, stanice, vstupy, telefon. Jinak je puštěna navigace. Chceš změnit teplotu? Na displeji je horní lišta - klik, rozbalí se mi teplota a je to - jsem pořád v navi.

Takže na iCocpit nedám dopustit. A taková 3008 je ještě lepší - virtual cocpit, mnohem lepší odezva centrálního displeje.

Nepřihlášený Martin Pytlík

Vážení diskutující, kdo z.. | 18.11.2017 12:39reagovat
avatar

Vážení diskutující, kdo z vás se v něm svez? Já ano. A vzhledem ke skutečnosti, že 2,5 roku jezdím denně s 308 SW, jsem si na i-cokpit zvykl nemusel. Ovládání je intuitivní, kdo vlastní mobil s androidem mi to jistě potvrdí (a to jsem dvaasedmdesátiletý hošík). Sledování přístrojů nad volantem nerozptyluje a je bezpečnější, nízko posazený menší volant neunavuje ruce. To je všechno ale věc osobních návyků a preferencí, každý jsme vyjímečný originál a někdo má rád maso, jiný vdolky.

Vraťme se ale k použitelnosti GTIčka. Akcelerace je na tak malýho parchanta se šestnáctistovkou pod kapotou opravdu skvělá a jistota vedení předních kol je nadprůměrná, na rozdíl od těžkých a výkonnějších mastodontů. Návyk na celkový projev auta je okamžitý a jistota s jakou projíždí protahovačky je až nekutečná. Na kvalitní silnici to jede jako po kolejích a na těch rozbitých nechce dobrý řidič (pokud není ralyový nadšenec) týrat a ničit žádné auto, natož takovýho mazla. Podvozek je sice na rodinné ježdění tvrdší, ale nepříjemných ran se nedočkáte tak snadno díky hydraulickým dorazům speciálních tlumičů. Taktéž v normálním (rodinném) režimu není potřeba neustále řadit, neboť pružnost motoru je příkladná.

Výsledný dojem z jednodenního používání je pro mne veskrze pozitivní. Neobyčejná lehkost bytí!

Bejt o pár desítek let mladší, jdu do něj.

Upozorňuji, že jsem měl v ruce, hlavně v USA mnohem výkonnější monstra, ale to byli vždy koně, nebo býci spíše určení pro rodea. Ta jistota a pohodlí cokpitu tam prostě chyběla.

Prohlašuji však, že můj názor je velmi subjektivní, jako každý osobní názor.

Martin alias Bilbo

Nepřihlášený Karelse

Když se něco nepovede, tak.. | 8.12.2017 14:35reagovat
avatar

Když se něco nepovede, tak to takhle nezachráníš...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše