Test Seat Leon ST Cupra na Nordschleife: nejrychlejší kombík Ringu

 | 53 příspěvků | 22.8.2015 Mirek Brokeš
Reagovat

Nepřihlášený XTad

V zatackach to bylo soude.. | 22.8.2015 21:17reagovat
avatar

V zatackach to bylo soude dle yt videa +- stejne rychly, jako SLS Black a pripadne rozdily byly zpusobeny spis gumama a strachem/schopnostma ridice. Smysl supersportu mi tedy i nadale unika.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Medvídek

Paráda. Pěkné pokoukání. | 22.8.2015 21:17reagovat
avatar

Paráda. Pěkné pokoukání.

hothatchshop.cz

Zrovna ty příplatkový brzd.. | 22.8.2015 21:41reagovat
avatar

Zrovna ty příplatkový brzdy jsou něco, co to auto 100% potřebuje. Zvlášť ve spojení s dobrýma gumama :)

Zobrazit reakce..

tsicko

Reakce na: Zrovna ty příplatkový brzd.. | 22.8.2015 22:30reagovat
avatar

to určitě, taky jdou brzdy koupit v pohodě dodatečně za lepší peníze ;)

http://www.cc-autodily.cz/kompletni-kit-brembo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: V zatackach to bylo soude.. | 22.8.2015 23:07reagovat
avatar

To je docela smutný, když nechápeš rozdíl mezi supersportem a hot hatchem....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený XTad

Reakce na: To je docela smutný, když.. | 23.8.2015 01:15reagovat
avatar

Treba jo. Muzes mi ho zkusit vysvetlit.

Nepřihlášený WP

Slušná sebranka...AF pokra.. | 23.8.2015 06:04reagovat
avatar

Slušná sebranka...AF pokračuje v degradaci svýho vlastního webu mílovými kroky. Nikdy žádný FWD auto neposkytne řidiči interakci a zábavu jako RWD. Cupru jsem jezdil a není špatná...

Ale subjektivně není tak rychlá jak se snaží neustále redakce VWfilů prezentovat, řazení MT je velmi špatný v případě když od něj požadujete rychlost, pedály gumový a špatně rozmístěný.

Všechny myšlenkový pochody jsou tu špatně a korunou pak srovnání s M3. Redakce si pro svou válku s BMW a partnerství s Lidovými vozy nevidí do huby a snaží se vypisovat čím dál tím absurdnější nesmysly.

Je mi líto, kam se lze dopracovat, ale patří vám to AF!

Zobrazit reakce..

m.z.

Třeba jsi měl chybu v mezi.. | 23.8.2015 07:24reagovat
avatar

Třeba jsi měl chybu v mezičlánku.

Nepřihlášený Seat

Reakce na: to určitě, taky jdou brzdy.. | 23.8.2015 07:54reagovat
avatar

No ale cupra s PP ma 370mm brzdy a ne 330mm. Navic tam jsou jine kola kvuli ET

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

...ve stejném čase srovnáv.. | 23.8.2015 07:56reagovat
avatar

...ve stejném čase srovnáváno s GTI Perf a DSG. A velebit tu přeplňovanou FWD před R6 RWD na webu, kde se do BMW kvůli turbu šije zprava zleva jen ukazuje na to, že jde o stránky tvořený pozéry pro stejně orientovaný publikum.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M3

Reakce na: Slušná sebranka...AF pokra.. | 23.8.2015 07:57reagovat
avatar

M3 je pro samponaky, borci jako Dale Lomas si koupi Cupru v kombiku a jeste pojedou borecky v M3 se stocenym okynkem

Nepřihlášený Miro

Nic moc nuda... | 23.8.2015 08:30reagovat
avatar

Nic moc nuda...

Nepřihlášený jarka

Moc pekny cteni, i kdyz se.. | 23.8.2015 09:06reagovat
avatar

Moc pekny cteni, i kdyz se to vw-haterum asi nebude libit tak cupra je proste za dany peniz super auto, ktery umi jet velmi rychle (viz treba fulinuv cas v moste). Aby z toho byla skoro zavodnicka, tak staci uz jen agresivnejsi geo - jinak vse ostatni uz je tak jak ma byt (svor, ok podvozek a velke brzdy). Asi tomu bude chybet hravost rwd, ale troufnu si odhadnout ze s tou agresivnejsi geo by se spousta netovych rozumbradu divila jak se muze chovat fwd :) .

Nepřihlášený jarka

Ad. Srovnani s m3: ono boh.. | 23.8.2015 09:09reagovat
avatar

Ad. Srovnani s m3: ono bohuzel plati, ze seriova m3 e46 neni nejaka stihacka. Bez zkraceni prevodovky a lepsich brzd to neni zadna slava na dany vykon. treba v moste by m3 dostala od cupry poradnou obloz.

Nepřihlášený Hajzlík

Reakce na: ...ve stejném čase srovnáv.. | 23.8.2015 09:27reagovat
avatar

nebuď labuť, M3 e46 bylo ve své době dobré auto, ale dnes je to patnáct let starý veterán a pojede ho kde co, Cupra ho musí rozmašírovat na kaši na libovolném okruhu, koneckonců nejlepší časy obou aut z Nurbasu 8:22 vs 7:58 mluví jasnou řečí. Prostě historie.

Nepřihlášený Hnibrk

Mna by tiez vyviedlo z mie.. | 23.8.2015 09:43reagovat
avatar

Mna by tiez vyviedlo z miery kebyze ma s prehladom ofukne dvojovy golfik..

tsicko

Reakce na: No ale cupra s PP ma 370mm.. | 23.8.2015 11:05reagovat
avatar

tak ano, rozměr je menší ale 4 pístky to sou taky....

Nepřihlášený WP

Svý k svýmu, jestli je pro.. | 23.8.2015 11:22reagovat
avatar

Svý k svýmu, jestli je pro někoho z vás zábava ukrajování vteřin z času na okruhu (na což většina nemá), pak je Cupra lepším autem než cokoliv jinýho. :-)

Nepřihlášený m3

Reakce na: Slušná sebranka...AF pokra.. | 23.8.2015 13:17reagovat
avatar

musim souhlasit, uz je mi fakt zle z toho prohlasovani ze vsechno rychle je sportovni. jasne ze seat je rychly, je rychly jako prase, ale ten pocit z rizeni auta je aspon pro me horsi nez z vetsiny beznych aut 10-15 let zpatky.. hlavne: rizeni - docela presne, ale jak z gumy, pedaly - hruza, hlavne spojka, razeni - kvalty tam padaji hladce, ale kdyz clovek radi tak si pripada jako by sedel nekde mimo - absolutne nulova vazba a rvat to tam na krev - to opravdu nema cenu ani zkouset. jestli mi nerozumite, sednete treba do jakekoliv mx-5 ky, i kdyz to taky neni uplne ideal, abyste pochopili o cem mluvim. jenomze nejvetsi problem - dnes neni aternativa..

srovnani s m3: zaprve, v dobach e46 se tem casu ani zdaleka nevenovalo tolik pozornosti, nesmelilo se z vyhazovanim klim a sedacek, zadne tajemne slicky, hromada supportu primo na okruhu atp, ale hlavne uz jen z hlediska vykon/vaha jsou dneska HH na urovni tehdejsi m3, nehlede o 15 letech vyvoje - tak je naprosto logicke, ze ty casy takhle vypadaji..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tčko

Reakce na: musim souhlasit, uz je mi.. | 23.8.2015 15:18reagovat
avatar

To je jenom slovíčkaření, pro mě sport odjakživa spočívá v soutěžení, v rychlosti, v dosahování rychlých časů, co nejvíce bodů etc. To, že někde jde dobře řadit nebo auto má dobré řízení není sportovní, ale zábavné, precizní, pohodlné, prostě všechno možné, jenom ne sportovní. Sportovní rovná se schopné ve sportu dosáhnout co nejlepší výsledek, tedy v motosportu co nejkratší čas na okruhu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Reakce na: To je jenom slovíčkaření,.. | 23.8.2015 15:39reagovat
avatar

Tčko, ten kdo tu slovíčkaří jsi ty sám... Cupra má pomalý řazení, dieselovou charakteristiku motoru a je moc daily car na to, aby sis připadal alespoň nejspotovněji mezi HH. Projeď se a neteoretizuj :-)

Nepřihlášený m3

Reakce na: To je jenom slovíčkaření,.. | 23.8.2015 15:56reagovat
avatar

a s kym budes v cupre zavodit, s ostatnima na d1? auto na znackach nebude nikdy sportovni jak ty pises. sport je aspon pro me teda v prvni rade zabava, proto podle me, nove auta jsou maximale rychle, sporovni urcite ne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: a s kym budes v cupre zavo.. | 23.8.2015 18:00reagovat
avatar

sport je v první řadě rychlost, co nejlepší čas na okruhu. Sport není zábava, ale rychlost. Pomalé auto těžko může být sportovní, může být maximálně tak zábavné. Ale sport a zábava jsou dvě různé věci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: To je jenom slovíčkaření,.. | 23.8.2015 18:27reagovat
avatar

A není sportovní auto spíš to, které je zaměřené na sport? Nebo chceš snad tvrdit, že limuzína jako A8 4.0 TDI je sportovní, protože umí jezdit rychle? Nebudeš pak tvrdit, že polobotky jsou sportovní boty, protože kde kdo v nich poběží téměř stejně rychle jako v teniskách?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A není sportovní auto spíš.. | 23.8.2015 18:49reagovat
avatar

Mluvím o rychlosti na okruhu, nikoliv v přímce. Prostě auto které objede NS nebo jiný okruh rychleji je sportovnější. Luxusní limuzina by Cupře stačila max. do první zatáčky.

Nepřihlášený AudiRS6

Trosku of-topic.....: Uz.. | 23.8.2015 20:20reagovat
avatar

Trosku of-topic.....:

Uz mesiac sa nam tu "vyhrazate" testom RS3, na ktoru ste tu dali uputavku a kde nic - tu nic ... :-/

To akoze si nechavate na zaver uharkovej sezony alebo co ????

Dalsia vec - ake su rychlostne limity a obmedzenia na NS (aktualne), ked ste sa snazili ist na time-atack, nedostavali ste sa na tie limity co na okruhu platia ( su nastavene tak vysoko, ze by ich prekracovali len hypersporty ? ) alebo ste tento test urobili uz davno pred tym a len nas tu teraz krmite pocas aktualnej zharkovej sezony ????

Ku Cupre: je to urcite dobry stroj hlavne ked sa bere value for money.

Prave sportove naradie si ale predstavujem inac - rozumej nie WFD ;-) tym nechcem nikoho nahnevat, len som si uz proste zvykol na quattra :-) a ani RWD mi nieje proti srsti. S argumentami typu WTCC na mna prosim vas nechodte. Dakujem ;-)

Nepřihlášený biest

otazka na redakciu: budete.. | 23.8.2015 22:02reagovat
avatar

otazka na redakciu: budete testovat octaviu RS230? schvane by ma zaujimala jednak konfrontacia RS230 a CUPRA a do akej miery sa octavia RS 230 cupre priblizuje jazdnymi vlastnostami ked uz tam dali ten SD.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený biest

Reakce na: otazka na redakciu: budete.. | 23.8.2015 22:04reagovat
avatar

este doplnim ... a este by ma zaujimalo, porovnanie s beznou oct RS TSI ...

myslim, ze nie len mna ale viacerych vasich citatelov

Nepřihlášený m3

Reakce na: sport je v první řadě rych.. | 23.8.2015 22:15reagovat
avatar

a sedel si nekdy treba v obycejne motokare? motokare ktera je rychla sotva jako moped? to neni sportovni nacini?

a ze sport neni zabava? to vysvetli tem miliardam lidi co si chodi zahrat fotbal, hokej, basket, zabehat, projet na kole, nebo zazavodit do amater cupu - jen tak, pro zabavu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: a sedel si nekdy treba v o.. | 23.8.2015 22:51reagovat
avatar

To je jak u blbech na dvorku, mluvím o rychlosti na okruhu, nikoliv v přímce. Ano motokára je sportovní náčiní, protože je rychlá na okruhu (tedy tom motokárovém), čím rychlejší (na okruhu) tím lepší motokára. Stejně jako Cupra je lepší sportovní náčiní na NS než M3 e46 protože je prostě rychlejší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: To je jak u blbech na dvor.. | 23.8.2015 23:18reagovat
avatar

no ty vole, co na to rict.. asi nic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: no ty vole, co na to rict... | 23.8.2015 23:40reagovat
avatar

asi nic, to bude nejlepší. I sport pro zábavu se hraje na góly a amatéři v Hauspalské lize chtějí vyhrát nad svými soupeři, nikoliv si nechat vyklepat kožich. Stejně tak když někdo jede na NS vyzkoušet si co dovede on a jeho stroj, tak tam pojede raději s rychlejším strojem než s pomalejším (ve smyslu času na okruhu, nikoliv sprintu v přímce, sprintovat v přímce může na dálnici a nemusí se trmácet na NS). Prostě sport (lhostejno zda profesionální nebo amatérský pro zábavu) je o soutěživosti a o vyhrávání. A když je k nějakému sportu potřeba náčiní, tak každý zvolí to lepší (až do výše, kterou unese jeho kapsa). U motosportu je to na okruhu rychlejší auto/motokára, motorka, u fotbalu lepší kopačky a u tenisu lepší raketa. Pokud to máš jinak a považuješ za sport kochání se krajinou při jízdě 60 tak ti stačí jako Rudlovi Hrušínskému Š105.

.

Zobrazit reakce..

zajda

Reakce na: asi nic, to bude nejlepší... | 24.8.2015 02:31reagovat
avatar

Tvou logikou se dostaneme k tomu, že žádné silniční auto není sportovní, protože kdyby mělo soutěžit mezi speciály (což by mohlo, např. po doplnění povinné bezpečnostní výbavy), tak by ve své kategorii neobstálo. Zmiňovaná motokára, když vyjede na otevřenější okruh kde ji začnou porážet auta přestane být sportovní? Co je sportovnější, 140koňový Caterham, rychlejší v Sosnové, nebo Cayenne Turbo, rychlejší na Nurburgringu? A které z těch dvou aut podle tebe bude svým ovládáním více připomínat pravověrný závoďák? Já ti neberu jak to máš postavené, ale stejně mi to přijde absurdní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tvou logikou se dostaneme.. | 24.8.2015 10:07reagovat
avatar

S mou logikou se dostaneme k tomu, že když chci řádit na otevřenějším okruhu, tak si tam neberu kategorii motokára, protože ta je určená na motokárové tratě. To je jako kdyby si bral badmintonovou raketu na tenis. Jenže tady na začátku vlákna byla diskuze o Cupře vs M3 e46 a to jsou auta vhodná přibližně na stejné použití, na jedné straně daily drivery a na druhé s omezeními použitelné i na NS (porovnávám tedy dvě tenisové rakety kategorii pokročilý amatér a hodnotím která je lepší). A při porovnání těchto dvou je Cupra sportovnější, protože i přes výkonový deficit a nižší výkony v přímce smázne M3 e46 v zatáčkách a na NS mu dá kotel. Nic víc, nic méně. Stejně tak se dá závodit ve staré pískovně a tam bude sportovnější/rychlejší Cayenne než Caterham/Cupra/M3, proč si snad umíš doplnit sám. Neexistuje jedno ideální sportovní auto, které by bylo použitelné na všechny druhy sportů, tak jako neexistuje jedna raketa ideálně použitelná na tenis, ping pong i badminton. Takže když vezmu tenisovou raketu, tak ji porovnávám s jinou tenisovou raketou a měřítkem vždy je, zda s danou raketou dosáhnu lepších/horších výsledků v daném sportu. A lepší/horší v případě okruhů znamená lepší/horší čas na kolo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

Reakce na: S mou logikou se dostaneme.. | 24.8.2015 10:35reagovat
avatar

no ty mas teda zajimave hodnoty... takze kdyz vezmu na okruh zakladni caterham, nejaky vykonejsi sedan stredni tridy a premotorovane suv, tak podle tebe bude nejsportovnejsi suv, pak ten sedan, a jedine opravdu sportovne postavene auto bude posledni? no tak kdyz mylis..

jinak bez vysvetlit tem pupkacum co se na vesnicich v nedeli po obede honi za balonem a je jim docela jedno jestli vyhrajou nebo ne, proste je to jen bavi, chteji si zakopat a pak dat par piv.. nebo tem borcum co jezdi NS pravidelne ze svoje stare bavoraky maji vyhodit a koupit dokonce leckdy i za mensi prachy seat?? no to fakt ne..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: no ty mas teda zajimave ho.. | 24.8.2015 11:03reagovat
avatar

Když vezmu na okruh v Sosnové Caterham jak navrhoval zajda, tak bude rychlejší než jakékoliv přemotorované SUV nebo přemotorovaný sedan střední třídy a je tedy nejsportovnější/nejvhodnější na okruh typu Sosnová. S čím máš problém? Koukám, že tady vynikáte schopností míchat hrušky a jablka. Caterham je hodně jiná kategorie než Cupra nebo M3 e46. Já jsem porovnával jenom Cupru s M3 e46 a tam je prostě sportovnější Cupra.

Nepřihlášený Honziss

Resite kraviny. HH si jde.. | 24.8.2015 12:04reagovat
avatar

Resite kraviny. HH si jde koupit nekdo, kdo chce malej praktickej hatch nebo kombik na normalni jezdeni, kterej bude trochu rychlejsi a dobre vypadat, to cely za malo penez. Takovej clovek nebude prebirat inzeraty na zachovalou M3 (coz je stejne utopii) a pak se kochat tim jak se mu podarilo nasazet tam meziplyny pod plnejma brzdama a ze tenhle drift byl urcite o 10m delsi nez posledne. V soucasne nabidce rychlych hatchbacku je proste cupra dobrou (dostatecne univerzalni i rychlou) volbou za dobry penize.

Nepřihlášený jirik

no mi prave pripada ze hru.. | 24.8.2015 12:11reagovat
avatar

no mi prave pripada ze hrusky a jabka tady micha uplne nekdo jiny.. ja mam za to, ze neco bud sportovni je, nebo neni, a ne ze na jednom okruhu sportovni je a na druhem neni.. ale zpatky, pokud mas cestovni auto, urcene pro provoz na beznych komunikacich, tak sportovnost asi tezko porovnas tim jak rychle dojedu z jedne vesnice do druhe. uvedom si ze pro vetsinu silnicnich ridicu jde o to, jaky z rizeni maji pocit, tzn. jak je to bavi.. o cisla se zajimaji vetsinou akaroat pozeri, co nakonec vyuzivaji auta tak na 30% jeho moznosti.. proste treba swift sport bude vzdy sportovnejsi nez treba A6 s naftovou v6, i kdyz citelne pomalejsi.

a jeste jedna vec, kdyz uz si tak vysazeny na ty sekundy na NS, uvedom si ze bmw zajelo ten cas 15! let pred seatem, s uplne jinyma pneu, s uplne jinym nastavenim (ne, dnesni rekordy nejezdi serive auta co koupis v showroomu) a hlavne z uplne jinou vuli automobilky samotne. podivej se na yt co tam dnes jezdi s normalnima lidma za volantem a za jake casy..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: no mi prave pripada ze hru.. | 24.8.2015 12:56reagovat
avatar

Pleteš si sportovnost a zábavnost. Pokud auto řidiče baví, jako třeba Swift, tak je to zábavné auto. Nic víc nic méně. Stejně tak nezpochybňuji, že M3 e46 může být zábavné auto. Ale proti Cupře je to prostě postarší a pomalejší auto, které je méně sportovní (protože pomalejší), ale zábavné (nic proti tomu).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Pleteš si sportovnost a záb.. | 24.8.2015 13:10reagovat
avatar

tak to potom ale uz vubec nemluvis o sportovnosti, ale pouze o rychlosti. ale dobra, posledni vec, tak mi dle tve logiky laskave odpovez, co je tedy spotovnejsi, ten zminovany swift nebo a6 3.0tdi???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: tak to potom ale uz vubec.. | 24.8.2015 17:00reagovat
avatar

Auta se nedají poměřovat absolutně bez přihlédnutí k účelu kde jsou použitá. Když se tě zeptám jestli je sportovnější WRC speciál anebo auto formule 1, tak odpovíš co? Já bych odpověděl, že WRC speciál je sportovnější auto z pohledu jízdy na rozbité okresce, formule je sportovnější auto na okruhu se zatáčkami o velkém poloměru, velké šířce a s hladkým asfaltem, ale odpovědět v absolutním slova smyslu co z těch dvou je sportovnější náčiní nelze. Je mi jasné, že taková odpověď tě asi neuspokojí, protože se snažíš (zcela nesmyslně) určovat jakési absolutní pořadí ve "sportovnosti" bez ohledu na účel a to je prostě kravina. Takže na malém úzkém okruhu blížícím se charakterem k motokárové trati je sportovnější auto Swift, protože využije svůj malý rozvor a mrštnost, na okruhu typu NS, kde se jezdí průměrnou rychlostí 140-150 km/h je jistě lepší a tedy sportovnější A6, která bude na takovém okruhu rychlejší ve většině zatáček i v přímce.

Zobrazit reakce..

zajda

Reakce na: Auta se nedají poměřovat a.. | 24.8.2015 17:34reagovat
avatar

Za mě jsi pouze degradoval slovo sportovní na synonymum slova rychlé. Pro mě to synonyma nejsou, takže se asi shodneme že se neshodneme. Jinak k zmiňovaným časům M3 E46 na Nurburgringu - nevím o žádném továrním pokusu o rekord s tímhle autem. V souvislosit s novodobými rekordy každý u starého auta vytahuje zejména časy zajeté magazínem Sport Auto, protože žádné jiné obvykle nejsou k dispozici. Málokdo už ví, co se za těmi časy skrývá. Ve zkratce - dnes už šedesátník Horst von Saurma si dá jedno seznamovací/zahřívací kolo a druhé pak jede na čas. Žádný trénink, laborování s nastavením, tlaky pneu, žádná oprava. Veřejně dávají ve známost že jejich test je unikátní právě tím, že ukazuje, jak rychle si na to které auto jde zvyknout a využít ho na první kontakt. Dnešní pokusy výrobců se zázemím mechaniků, vyrámovanými a kdovíjak poladěnými auty (už jen s nesériovou geometrií jdou vykouzlit zázraky) a závodníkem za volantem nemají s časy Sport auta nic společného.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Pleteš si sportovnost a záb.. | 24.8.2015 17:55reagovat
avatar

Nepleteš si slovo sport a slovo závody? Není právě sport o zábavě, tréninku a zlepšování se? A neměří se síly až na závodech? A co mě se týče, tak na začátku kdosi psal, že mu uniká význam supersportů (i když psal o SLS, který taky supersportem není).

Nepřihlášený

Reakce na: Za mě jsi pouze degradoval.. | 24.8.2015 18:00reagovat
avatar

Ano, degradoval (s poznámkou rychlé na konkrétní dráze, nikoliv v přímce), protože motosport je o sekundách. Motosport je o tom být první. Je to stejný sport jako běh na 100m nebo maraton, rychlejší je lepší. Na umělecký dojem jako v krasobruslení se v motosportu nehraje. Samozřejmě, že i u aut se dá hodnotit cosi jako umělecký dojem, ale to nepatří do části sport, ale do části řekněme zábava, krása, přehlídka veteránů atp., ale ne sport. A to co píši neplatí jen pro profesionální motosport, ale i pro ten amatérský, i ten největší matlák s autem kterému ujedou všichni za první zatáčkou, když jede na NS tak si do auta strčí racelogic nebo alespoň stopky a sleduje jak si stojí v porovnání s ostatními. A to porovnání dělá, světe div se, podle dosaženého času.

Jinak souhlas, tovární a netovární časy se nadají srovnávat, osobně těm továrním nevěřím právě z důvodů které jsi citoval. Ovšem když se vrátím k Cupře a M3 e46, tak právě SportAuto zajelo NS s Cuprou za 8:14 a s M3 za 8:22 a to už má vypovídací hodnotu zcela jednoznačnou a jasně to indikuje které auto je na NS lepší.

Zobrazit reakce..

zajda

Reakce na: Ano, degradoval (s poznámk.. | 24.8.2015 19:43reagovat
avatar

Vypovídací hodnotu to má v rámci toho co se testovalo - je jednodušší rychlost z Cupry na požádání dostat. Co by se stalo s dnešními pneumatikama a po delším tréninku bych z toho jednoznačně nevyvozoval :-)

Jinak s tím přirovnáním - když se jdu proběhnout do lesa, tak to není sport, dokud si při tom neměřím čas a nezjišťuju, o kolik jsem pomalejší než nějaký Keňan?:-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Vypovídací hodnotu to má v.. | 24.8.2015 20:02reagovat
avatar

No já mám zkušenost, že i ti co se chodí proběhnout do lesa, tak když u toho probíhání nějaký čas vydrží, tak si nakonec ten čas jednou měsíčně změří aby věděli jak jsou na tom v porovnání s minulostí (každý se chce zlepšovat) a když u toho vydrží 2-3 roky tak se poměřují i se soupeři (samozřejmě ne s Keňany, ale sobě rovnými) a nakonec skončí na závodech (jasně, že ne na olympiádě, ale třeba na nějakém lokálním běhu a ve "své" kategorii, třeba 40-50). Pokud jsem se byl jednou za deset let proběhnout do lesa tak tomu sice mohu říkat sport, ale ve skutečnosti to se sportem či sportováním nemá mnoho společného. I amatérský sport se musí dělat systematicky a opakovaně a jistá forma "měření" k tomu vždy patří, podívej se na nějaký maraton kde jsou i starší věkové kategorie, jak se dědci kontrolují během závodu a jak jejich první pohled v cíli patří časomíře i když je čas třeba 5 hodin.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: No já mám zkušenost, že i.. | 24.8.2015 20:36reagovat
avatar

pane boze to uz ale opravdu placas.. takze kdyz se jednou tydne projedu na kole nebo si zabehnu par kilaku podel reky, tak jako nesportuju jo? tak to uz ses do toho teda slusne zamotal. uvedom si ze sportovat lze bez casomiry, bez soupere, bez porazeni.. to o cem tady furt mluvis se da mozna nazvat jako zavodeni, ale to zase u silnicnich aut opravdu neprichazi v uvahu.. takze asi tak..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: pane boze to uz ale opravd.. | 24.8.2015 22:31reagovat
avatar

jistěže se lze plácat podle řeky bez časomíry, pak je to nějaká volnočasová aktivita, která se sportem nemá mnoho společného. Nicméně klidně si to nazývej sportem, dnes je sportovní všechno, dokonce i SUV.

Nepřihlášený Pavel

Fakt neuvěřitelně nudná di.. | 25.8.2015 01:06reagovat
avatar

Fakt neuvěřitelně nudná diskuze o ničem... .

Tedy... o něčích zoufalých egách, ale rozhodně ne o autech... .

Nepřihlášený Dědek

Reakce na: to určitě, taky jdou brzdy.. | 26.8.2015 22:52reagovat
avatar

Cupra ma priplatkovy brzdy průměru 370mm. Na uvedenych www stránkách jsou malý

Nepřihlášený Jantar

Libí se mi jak poslední do.. | 8.9.2015 15:30reagovat
avatar

Libí se mi jak poslední dobou dělá auta Seat, do nového Leona bych šel, počkám si ale až na zajetý kus někde v mototechně nebo tak. Nová auta se nevyplatí kupovat v dnešní době rychle ztrácí na hodnotě a jeětě na něho čekáte.

Nepřihlášený Karelse

Tak se nám z toho Cupra sl.. | 23.12.2015 12:37reagovat
avatar

Tak se nám z toho Cupra slovíčkařením nějak vytratila. Napřed pochválím erudovanou recenzi a vložená videa, dík. Jezdím ve druhé Cupře a nedám na Seaty dopustit. Zvolil jsem automat díky okouzlení z rychlosti řazení, ale chci tady upozornit srdíčkáře, aby tuto volbu dobře zvážili. Autíčko je skvělé, což není u Seatů žádné překvapení, ale ani po deseti tisících Km si nejsem jistý, že jsem udělal dobře. Ono asi pro každého není zlato, co se třpytí...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama