Test Subaru Forester 2,0 XS: nový boxer ano, ale...

 | 9 příspěvků | 22.8.2011 Martin Šimek
Reagovat

goes

"Nový boxer opravdu velice.. | 22.8.2011 09:14reagovat
avatar

"Nový boxer opravdu velice ochotně reaguje na pokyny plynovým pedálem už od nejnižších otáček, " - tudiz od jakych? od volnobehu+1rpm? nebo od jake hranice, abych si udelal predstavu o posunu vuci starsimu? "Jedním z důvodů, proč u Subaru stále ještě drží pětistupňovou převodovku, je fakt, že nabízí možnost redukce, což je věc u dnešní kategorie SUV naprosto nevídaná. Jenže se nabízí otázka, proč ostatní konkurenti toto nemají." - jenze ten vas jedinecny "forester" tu redukci nabizi jen u vybraneho motoru. Takova Vitara ji nabizi spolu s uzavrekou mezinapravoveho u vsech svych. Tudiz neni to vec nevidana a i jini konkurenti toto maji a na rozdil od Foresteru bez ohledu na zvoleny motor. Jinak to, ze jste redukci nepotreboval je dano tim, ze jste s tim autem neopustil asfalt a hlinene silnice. Stacilo by zamirit i jinam a pak by se uz sesla. Ovsem je prada, ze nagelovani majitele tezko budou drandit po lesich a loukach. "Forester je ve své kategorii jediným exemplářem, který se nezalekne ani výletů do komplikovanějšího terénu. Přední nájezdový úhel činí 25 stupňů, ten zadní je ještě o dva stupně lepší. K tomu připočtěme stálý pohon všech kol s mezinápravovým diferenciálem vylepšeným viskózní spojkou. Pokud byste potřebovali vyjet opravdu hodně prudký svah, pak se konečně dostane ke slovu také redukční převodovka. " - neni jedinym, Vitara nabidne dokonce vice a je to primy konkurent. Takovy x-trail je taky spickovy nastroj pro jizdy mimo silnice, byt zde souhlasim, ze chybi ona redukce. Priste si nastudujte alespon konkurenty v ramci tridy, protoze neni nad to delat z neceho unikat, kdyz to zas takovy unikat neni. Jinak o tom hlavnim jsme se moc nedovedeli - o motoru. To bylo jedine, co melo smysl na tom aute testovat a venovaly se tomu pomalu 2 odstavce nic nerikajicich recicek. Nejake srovnani s minulym by se hodilo vice. Ale co uz.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin Šimek

Reakce na: "Nový boxer opravdu velice.. | 22.8.2011 16:30reagovat
avatar

Zdravím Vás, omlouvám se za nejasnosti.

Co se týká motoru, přesné číslo Vám neřeknu, ono ani není zas tak důležité. Když porovnáte předchozí a novou generaci, bude ta nová v nízkých otáčkách mnohem živější. Čím nižší otáčky budete mít, tím větší bude rozdíl (samozřejmě mám namysli použitelné otáčky)

Co se týká "nevídané věci".... mám za to, když na trhu v celé kategorii nabízí redukci forester a Vámi zmíněná Vitara (nikdo další), jde pořád o "nevídanou věc", protože drtivá většina konkurence ji nemá.

S tou Vitarou to vidím trochu jinak, i když teoreticky patří do stejné kategorie jako Forester. Foreser je čistokrevné SUV se samonosnou karoserií, kdežto Vitara má díky použití pevného rámu pořád více blíže k regulérním offroadům. Za přímého konkurenta bych spíše považoval zmíněný Nissan X-Trail.

I když to na fotkách není vidět, s Foresterem jsem jezdil vícekrát a jezdil jsem s ním i v terénu, nejen pouze na silnici. Redukci jsem potřeboval pouze v případech, kdy jsem zkoušel vyjet extrémně prudký svah. Podle mého názoru bude něco podobného zkoušet jen minimální procento majitelů Forestera.

Neříkám, že je Forester přímo unikát, ale oproti konkurentům je v mnoha ohledech jiný, ať už mluvíme o motoru, rozměrům karoserie nebo systému pohonu všech kol. I když X-Trail toho mimo silnice zvládne také hodně (na kategorii SUV), oproti Foresteru je mnohem těžkopádnější.

goes

Diky za info, vas pohled s.. | 22.8.2011 16:55reagovat
avatar

Diky za info, vas pohled sice chapu, ale Vitara ma dnes k Offroadu hodne daleko. Ram ma v prvni rade integrovan a neni to typicky ram jako u offroadu, spise takova "vyztuha" a ve finale ma stejne nazvisle zaveseni, takze to je jako u Foresteru.

Nicmene ok, diky za info.

Nepřihlášený Medvedik

....mozno trosku viacej de.. | 23.8.2011 11:28reagovat
avatar

....mozno trosku viacej detailov k novemu dizajnu motora ako: ci ma variabilne casovanie ventilov vyfukovych alebo aj nasavacich, kolko vackovych hriadelov, zmena zdvihu ventilov, atd....

Nepřihlášený laik

Něco málo je tuším zde...:.. | 23.8.2011 17:16reagovat
avatar

Něco málo je tuším zde...:-)

http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/novy-boxer-su baru-treti-generace-v-praxi/

nebo

http://www.auto.cz/sub aru-forester-motor-boxer-fb20-54206

a nejvíc někde od M. Vaculíka v tištěné verzi, nechce se mi to hledat.

Nepřihlášený Tom

Tohle auto by bez redukce.. | 13.9.2011 21:17reagovat
avatar

Tohle auto by bez redukce mělo zásadně sníženou užitnou hodnotu. Nejde totiž jen o bláto či kopce, ale i v zimě, při jízdě ve vyšší vrstvě sněhu, se slabý motor začne snadno i na jedničku dusit. Redukce je pak nezbytností.

Nepřihlášený Stefan

Mám subaru 1.5motor 107kon.. | 3.11.2011 21:40reagovat
avatar

Mám subaru 1.5motor 107koní,uplne stací,motor má svoje chovanie,nezrýchluje resp nie je to auto že lapnem na plyn a už idem ale vcelku primerane,v serpentínach zase žiadna turbo oktavia s lahkým nabublaným zadkom nemá na neho,ale už som starší a už ani som nemal vrtulu v ritiako mladí!

spotreba po kreskách 7 litrov a je pravda pre tieto autá do 120-130 spotreba nestupá,ale skôr mierne klesá jamám 6.8l benzinu.Už sa teším na 1.6 benzin tam budem atakovať aj 6 litrovu spotrebu pri stálom pohone 4 kol.a Forester sa mi páčí,su jediné autá na svete,kt sú prevažne vyrábané až absolutne v materskej krajine ako to bolo volakedy a nie ako VW skoda ,seat etc..čína.*India,Mexiko..

Nepřihlášený mato 142

Ja by som ten dieslovy mot.. | 25.12.2011 21:10reagovat
avatar

Ja by som ten dieslovy motor zase tak nevyzdvihoval ma ešte vela cesty pred sebou probemy zo spojkou ,dpf a pod .Este musi na nom subaru popracovat benzin je predsa len spolahlivejsia volba a ked budem chciet lietat tak si kupim sti.

Nepřihlášený Sklenářová

MÁM SUBARU FORESTER DÍZEL... | 3.4.2013 20:13reagovat
avatar

MÁM SUBARU FORESTER DÍZEL.je problém ve spojce po40tisících km odešla byla namontována nová a od začátku smrdí.Kde je problém ?Nevím si rady ,prosím kdo má tento problém se spojkou ozvěte se mi .Rok výroby2010

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama