Test Subaru Impreza STi: vlk v rouše vlčím

 | 20 příspěvků | 8.9.2008 Walter Kraft
Reagovat

Nepřihlášený Michálek

Vynikající test. Krásně ro.. | 8.9.2008 05:54reagovat
avatar

Vynikající test. Krásně rozebrané ze všech pohledů, poctivá práce.

Nepřihlášený miki

S tím mohu jen souhlasit... | 8.9.2008 10:44reagovat
avatar

S tím mohu jen souhlasit. Krásné čtení. Více takových testů. Pan Walter Kraft je pro redakci nová krev. Gratuluji. m.

Nepřihlášený J.Barta

Fak, dokonalé počtení. JB | 9.9.2008 09:01reagovat
avatar

Fak, dokonalé počtení. JB

Nepřihlášený Sobík

Další test ze kterého mám.. | 11.9.2008 09:14reagovat
avatar

Další test ze kterého mám pocit že autor nabádá řidiče aby jezdili okreskách dveřma napřed a uháněli dvoukilem. Nechápu jestli je autor článku tak hloupej aby nevěděl že mimo obec je povolená rychlost 90 km v hodině. Připadáaj mi to stejný demetní kecy jako u kolegů na AR, kde testují maximálky za běžného provozu na českých dálnicích a ještě stím potom machrují.

Zobrazit reakce..

Walter Kraft (wkraft)

Reakce na: Další test ze kterého mám.. | 11.9.2008 14:40reagovat
avatar

Díky za ohlas.

Co píšete, je skutečně jen Váš pocit. Článek se jmenuje Test Subaru Impreza STi a ne Kurs bezpečné jízdy. Smyslem každého našeho testu je dostat vůz na hranici jeho možností a tam zjistit jeho skutečné kvality. Samozřejmě s ohledem na to, jaký typ vozu testujeme. V případě Imprezy STi je to rychlá jízda na nekvalitním povrchu, limitní jízda čistou stopou, i v řízených smycích, proto mi mé poznámky přijdou být plně relevantní a přínosné pro potenciální zákazníky tohoto vozu.

Vaše poznámka o nabádání k čemukoli je zcela scestná. Je na odpovědnosti každého řidiče, jak svůj vůz řídí, zda tak činí adekvátně k možnostem danými aktuálními podmínkami, vozem, který řidí, i svým schopnostem. Podmínky, za kterých probíhají naše testy, s tímto zcela korespondují, nikoho a nic jsme při nich neohrozili, ani neomezili.

Nepřihlášený miki

Reakce na: Další test ze kterého mám.. | 12.9.2008 08:56reagovat
avatar

Na AR bych napsal, žes prostě debil, čti si Mladou frontu... AF je pro serioznější čtenáře, tak to říci nemohu... Čti tedy AR, tam Tě rozdrbají jiní a já nemusím ztrácet čas.

Nepřihlášený KarrieTamsin

I set up a uncut knot of s.. | 28.11.2008 23:51reagovat
avatar

I set up a uncut knot of soups that inquire extraordinary, and can be made in big batches and frozen.

Is there any interest?

Nepřihlášený TOM

Nevýhody - motor. Odchován.. | 8.2.2009 21:12reagovat
avatar

Nevýhody - motor. Odchován na dieselu, že se bojíte jít s motorem do otáček??? Pak si nedovedu představit, kritizovat tento motor.Nebo by pán raději nějaké trapné TFSI od vw. STI by se asi mělo obávat aby mu nějakej golf či passat nenatrhl půlky. Turbo stojí za prd-podle vás řečeno. Dostat z 2.5l takový výkon bez použití turba, mno to by bylo něcó... Nebo že by kvůli zlepšení charakteristiky měly dát na 4 válce 2 turba aby se to konkrétně vám zalíbilo??? O Subaru jako značce toho asi moc nevíte, že. A zvlášťe o smyslu tohoto vozu - důvod proč je zrovna takový, jaký je. To že nemá 8 válec a podobný pakárny mě jako majitele a ostatní vlastníky opravdu netrápí a tak se jen z povzdálí usmíváme nad takovými ohlasy. Když budu chtít jezdit rychle po dálnici v luxusní káře, koupím si Třeba Brabus Bullit nebo Rocket a ne STI!!! Maximálka tady nikoho nezajímá, možná tak akorát vás. Víte Porsche má jeden slogan: "Z 0 na 100 za určitý čas, ze 100 nan 0 za polovic".... To hovoří za vše.Rovně umí jezdit každej blbec, ale kde máte dnes rovnou silnici??? Je vidět že ste člověk na svém místě, a co je hlavní - odborník :-D Nevíte o čem hovoříte - zeptám se, víte, že dnešní vozy F1 jezdí přes 350? Ale víte také to, že formule americké série Indycar jsou rychlejší než F1? Nicméně F1 vyškolí slavnou indycar skoro ve všem (akcelerace a pružnost včetně top-speed na průměrně dlouhé rovině). Ale na to se dnes už málem nehraje - obzvláště u této kategorie STI a EVO.Vtipné je taky porovnání¨s tím motorem z bmw... Opravdu zajímavé Navíc s autem za pár kaček nathnu na okreskách 99% aut (včetně supersportů za miliony zadky). Tak bych vás tu prosil, aby ste se moc nenavážel do STI. Imprezu si nekoupí jen tak někdo. Buď to je frajírek co někde slyšel že se jedná o exluzivní vůz (STI při prvním průjezdu zatáčkou řádně vyškolí a udělá i z dobrého řidiče blbce mám odzkoušeno na pár kamarádech, jak píši výše - v tichosti jsem se na sedalde spolujezdce smál - a to to auto nehnali do extrému, páč to bych jim nedovolil) ) a nebo člověk, kte..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel Skácel

Reakce na: Nevýhody - motor. Odchován.. | 22.2.2009 14:46reagovat
avatar

Vážený pane, s vaším názorem na daný článek nezbývá než souhlasit. Sti je kapitola, kterou nelze postihnout žádným testem, ta se musí opravdu zažít. Nemá smysl to vyprávět neznalým. Pokud chcete ještě kouzelnější dojmy, dodám Vám jednotku pro řízení DCCD. Trakce je pak ještě úplně jinde, a o tom to přeci je ....

Nepřihlášený Pavel Skácel

Ještě jedna věc: SI-Drive.. | 22.2.2009 14:52reagovat
avatar

Ještě jedna věc: SI-Drive nemá, ale opravdu nemá nic společného s řízením středního diferenciálu (DCCD). Takže udivit můžete jen laiky a znalí si obrázek udělají také!!!

Nepřihlášený Jan Zeleny

Motor z BMW by byl lepsi a.. | 13.3.2009 12:45reagovat
avatar

Motor z BMW by byl lepsi a pres padesat litru na sto kilometru, ridil jste to auto vubec ???

Nepřihlášený novak petr

Tak nevim jestli se smat n.. | 19.3.2009 09:24reagovat
avatar

Tak nevim jestli se smat nebo se , rozcilovat ?autor tohoto lanku evidentne nevi co to auto vubec je ! samozrejme se naucil par vyrazu , projel v bmw , mozna i par kilometru , a ted nam ukazal jaky je odbornik ! plete pate prez devate ! jezdil jsem s mnoha vozy , od skodovek po R8 , tu mam k dispozici jen rok , tedy nic moc , testoval jsem auta i pouzival ! nejsem fanousek subaru , ale sti jsem si projel a mohu rict , ze to je svet sam pro sebe a pokud s nim nebudete honit na dalnici tu R8 , je neprekonalne ! vycitat ji mekky rezim ? k smichu ! je to auto pro ceske rozbite silnice na jakoukoli jizdu ! rychlou , pomalou , na suchu v mokru ....... ! zkuste si to s nim nekdy a pak napiste ! mejte se fajn ! petr

Nepřihlášený HERKULES

STI JE STI TO VÍ CELÝ SVĚT.. | 9.4.2009 20:38reagovat
avatar

STI JE STI TO VÍ CELÝ SVĚT. AUDI A BMW MŮŽOU JEN ZÁVIDĚT+++SUBARU JE SÍLA A ČEST

Nepřihlášený Ondra

Subaru je Subaru. Mám tedy.. | 29.4.2009 20:06reagovat
avatar

Subaru je Subaru. Mám tedy bohužel jen Outbacka jako rodiný vůz, ale sen je STI. Je to pecka mezi vozy a podvozek, motor no bomba. Na suchu je to pohodový vůz, ale pokud zaprší no a pak zasněží tak ti co jezdí v Porschi a nebo Bmw jedou jako poprděný a SUBARÁCI jedou dál. Subaráci všech zemí jedem a vy nám polibte ..... ......nárazník.

Nepřihlášený ladis

hanit interier v subaru(at.. | 10.5.2009 17:30reagovat
avatar

hanit interier v subaru(at uz jakymkoliv) me prijde jak nejak povinost kazdyho testu. pokus si kupujete auto kvuli mekejm plastum, prosim, ale v tom pripade jste zenska a nebo buzik!!! subaru i clovek koupi kvuli podvozku, awd, ...informace o spotrebe vic jak 50l/100 sou podle me scestny, ja jasny, ze kdyz nalozim motoru na max, vezme si hodne, ale tank to nebude, nezlobte se na me. kritizovat maximalku me prijde taky divny, pac jak jiz nekdo psal, jezdit rychle po dalnici umi kazdej debil(pokazdy potkam zavodniky v HTP a podobny jak to valej na rovnym useku na max, ale v zatacce te brzdej, pac jim to jede nekam kam nechtej), ale v zatackach uz jen nekdo... test zajimavej, to se musi nechat, ale ta kritika me prijde az moc neobjektivni

Nepřihlášený STi

Na okruhu v sosnový , kde.. | 14.5.2009 10:39reagovat
avatar

Na okruhu v sosnový , kde se buď brzdí, nebo jede plnej to auto bere okolo 30l/100 km. Takže 50 rozhodně nee :-)) !!!

Nepřihlášený masar

sti mam asi pul roku,kdyz.. | 26.2.2010 08:07reagovat
avatar

sti mam asi pul roku,kdyz jezdim podle predpisu což je takova mala zkouška sebeovladani jde to motat se kolem 10litru po okreskach i za udavanych 8 ale to vas předjizdi i traktor,při plnym vytiýeni se me podařilo dostat na nejakych 32litru nedokazu si predstavit co se s tim musi delat aby to bralo 50,podle me je to blbost.jinak zatim max spokojenost,auto vypada ze neumi do peti napočitat ale opak je pravdou,BOMBA!!!!!!!!!!

Nepřihlášený poborak

STI i EVO,je bylo a bude a.. | 5.4.2010 22:10reagovat
avatar

STI i EVO,je bylo a bude autem pro ztřeštěnce(dobrým slova smyslu).jetu něco pro co nestydaté a syrové STI milujeme...je obrovsky talentované a zároven hodně rychlé.STI je šílenec s vytřeštěnými očima,špínou za nechty,a umaštěnými vlasy a samovolnými výbuchy rozervaných emocí,když dostaneš STI do varu,je to ohromný krok stranou od eva.hold s STI je zábava doprovázená vysokou teplotou a zrychleným tepem.a pocitem jako že jste si něco šlehli.je rychlá,schovívavá a plná zpětné vazby....v upravě DCCD by SKÁCEL je auto ještě a jěště mnohem více zábavnější!!! STI a EVO...my ztřeštěnci vás MILUJEM!!!

Nepřihlášený Ondra

tak ještě jedna reakce, au.. | 19.6.2010 08:48reagovat
avatar

tak ještě jedna reakce, autor je od VW nasazenej a určitě uznává 1,2TSI :-)))))))

STI bude mé další auto, protože je to pecka na našich rozflákanejch silnicích. Otík je pohodlnej, ale STI jen nerovnosti přelítne, prostě je to auto na každý den:-))

Autore, kolik žere 2,5 H4 r.v.2005v Legu joudo!!!

Všem Subarákům BANZAI. SFC :-))

Nepřihlášený David xxx

TOM: souhlas .-) | 14.4.2011 08:15reagovat
avatar

TOM: souhlas .-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše