Test Toyota GT 86 vs. Subaru WRX STi: zvíře a zvíře

 | 17 příspěvků | 23.11.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený David Chlouba

Teda vy nás zásobujete, pa.. | 23.11.2012 18:51reagovat
avatar

Teda vy nás zásobujete, pane Jando :-) Je to ale další skvělý test, který tu na téhle úrovni neumí vyrobit nikdo jiný. Díky za něj, přečetl jsem si ho se zájmem.

Nepřihlášený WVW

Hezký test i auta. Taková.. | 23.11.2012 19:00reagovat
avatar

Hezký test i auta. Taková olschoolová dvojka :-) Jen mám obavu, že podobným koncepcím brzy odzvoní :-(

Nepřihlášený STig

Opravdu parádně napsané, p.. | 23.11.2012 19:08reagovat
avatar

Opravdu parádně napsané, přesně z těchhle důvodů jsem si STi koupil a přesně proto bych se ji nevzdal. Ani výměnou za BRZ. Používám to auto normálně jako pracovní a když je čas, sjedu z dálnice :) A to video, klobouk dolů, tohle bych si netroufl :)

Nepřihlášený xpert

bral bych obe :) jedno je.. | 23.11.2012 19:25reagovat
avatar

bral bych obe :) jedno je fakt pro hracicky, druhy je takova denni brutalita. v tomhle se mi japonsky auta libi, ale je videt, ze uz jsou taky nacaty. gt86 plyn a prevodovka, sti spis kila a charakter... ale vzhledem k tomu co se jinak nabizi, palce nahoru.

Nepřihlášený Matej

Da se to priblble pipani v.. | 23.11.2012 19:31reagovat
avatar

Da se to priblble pipani vypnout? Alespon zvuk? Velmi neprijemne a velmi brzke

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fox Trot

P.J. je fakt talent, za te.. | 23.11.2012 19:31reagovat
avatar

P.J. je fakt talent, za tenhle týden tři testy čtyřech úplně jiných aut a všechny parádní. Nikdo jiný mě nepřinutí číst si o autě, které mě jinak nezajímá. To teda není tenhle případ, ale X6 a 301 jdou mimo mě a stejně parádní počtení.

Nepřihlášený STig

Reakce na: Da se to priblble pipani v.. | 23.11.2012 19:33reagovat
avatar

Dá se to vypnout, i se dá nastavit, kde to má pípat. Ale tohle jak je to na videu moc brzké není, to je úplně nahoře. Asi nevíš, co je to turbo, to není o otáčkách :)

Nepřihlášený Dobroš

Chce to BRZ STI, spojit ob.. | 23.11.2012 19:39reagovat
avatar

Chce to BRZ STI, spojit obojí do jednoho a bude...

Nepřihlášený Snowman000

Chvalit tentokrat nebudem,.. | 23.11.2012 20:03reagovat
avatar

Chvalit tentokrat nebudem, dnes budem zly, tak ako ste aj vy na mna, ze furt musim, citat taketo testy a nemam potom ani chut ani cas na nic ine ;)

Takze...chyba mi tu porovnavacie video GT86 vs. STi to mi k uplnej dokonalosti proste chybalo :)

Ale inak zase velke diky nik iny to takto perfektne napisat nedokaze!

Nepřihlášený OndraK.

Zdá se mi to, nebo jsem tu.. | 23.11.2012 20:57reagovat
avatar

Zdá se mi to, nebo jsem tuhle konkrétní Toyotu s odřeným levým předním nárazníkem viděl nedávno v Žilině na Slovensku?

Nepřihlášený Rikin

Diky za pekny test Pavle... | 23.11.2012 21:59reagovat
avatar

Diky za pekny test Pavle.

- K tomu razeni u STI: Prvnich nekolik tis. km jsem mel velky problem se naucit radit petku, ale dnes uz je vse ok a ke spatne synchronizaci u tohoto stupne (ostatni vzdy ok) dojde 1x za stovky nebo tisice km. Ale je treba rict, ze synchronizace prevodovky subaru na BMW zdaleka nema.

- K pouziti STI: Protoze jsem obe auta ridil vim presne o cem mluvis. Sam jsem v lete absolvoval vylet po pulce evropy, behem tydne kolem 6 tis. km a citil jsem se naprosto pohodove. Zato hodina v GT86 mi uplne stacila (je to dano i moji vyskou (hlava narvana ve strope)). Moc dobre jsi to popsal s tou hardcorovosti, STI je proti temer vsem dnesnim autem brutalita, ale pouzitelna na normalni jezdeni. GT86 v zadnem pripade na normalni pouziti neni. Pak uz by si kazdy mel zvazit jestli si misto 100% vikendovky nekoupit neco jineho (za stejne penize treba krasna Z4M ktera je o nekolik trid jinde po vsech stranach).

Nepřihlášený Honza

Dobrý den, můžete mi prosím.. | 24.11.2012 19:07reagovat
avatar

Dobrý den, můžete mi prosím prozradit, na jaké trase jste jeli s STi za 5 litrů? Chvilku jsem s ní jezdil a jen výjimečně jsem se dostal pod 9 litrů. Jet za pět mi přijde nereálné, a to u většiny aut nemám problém jezdit za tabulkové hodnoty..

Nepřihlášený Áďa

Když jsem se podívala na o.. | 26.11.2012 08:31reagovat
avatar

Když jsem se podívala na obě videa, nemůžu ze zbavit pocitu že toyota proti subaru moc nejede.

Že je hodně pomalá.

Přítel má EVO VIII, koupil ho s najetýma 36.000 km za 300 tisíc a proti téhle toyotce je to úplná raketa.

Nepřihlášený Petr

chybí mi tam spíše srovnán.. | 27.11.2012 13:20reagovat
avatar

chybí mi tam spíše srovnání s Mitsubishi EVO

Nepřihlášený goro

to GT86 - otáček až do pr... | 27.11.2012 22:59reagovat
avatar

to GT86 - otáček až do pr.dele, rachot, ale rychlost nijaká... tady hrubě chybí výkon.

mimochodem, ten motor zní jako trabant - kdo měl možnost se s ním někdy svézt, dá za pravdu.

Nepřihlášený Otes

Na 160 do 18 a na 200 kole.. | 2.12.2012 16:19reagovat
avatar

Na 160 do 18 a na 200 kolem 30s? To není hrubý nedostatek výkonu...Jen si říkám, proč neudělali ostrou verzi ne dvoulitru, ale 2,5ky, to by mělo krouťák a výkon i bez turba a hmotnost by o moc nenarostla.

Nepřihlášený Dammster

A co EVO X? :) | 12.12.2012 23:26reagovat
avatar

A co EVO X? :)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama