Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

Tomuhle autu budete říkat hot hatch jen pokud si v létě omylem pustíte vyhřívání sedadel. Ale znamená to, že je špatné?
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Testy aut

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

14.6.2012 | Pavel Janda | Přidat příspěvek

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Tomuhle autu budete říkat hot hatch jen pokud si v létě omylem pustíte vyhřívání sedadel. Ale znamená to, že je špatné?

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 50 - Test Volkswagen Golf R 01Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 51 - Test Volkswagen Golf R 02Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 52 - Test Volkswagen Golf R 03Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 53 - Test Volkswagen Golf R 04Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 54 - Test Volkswagen Golf R 05Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 55 - Test Volkswagen Golf R 06Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 56 - Test Volkswagen Golf R 07Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 57 - Test Volkswagen Golf R 08Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 58 - Test Volkswagen Golf R 09Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 59 - Test Volkswagen Golf R 10Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 60 - Test Volkswagen Golf R 11Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 61 - Test Volkswagen Golf R 12Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 62 - Test Volkswagen Golf R 13Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 63 - Test Volkswagen Golf R 14Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 64 - Test Volkswagen Golf R 15Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 65 - Test Volkswagen Golf R 16Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 66 - Test Volkswagen Golf R 17Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 67 - Test Volkswagen Golf R 18Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 68 - Test Volkswagen Golf R 19Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 69 - Test Volkswagen Golf R 20Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 70 - Test Volkswagen Golf R 21Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 71 - Test Volkswagen Golf R 22Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 72 - Test Volkswagen Golf R 23

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 73 - Test Volkswagen Golf R 24Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 74 - Test Volkswagen Golf R 25Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 75 - Test Volkswagen Golf R 26Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 76 - Test Volkswagen Golf R 27Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 77 - Test Volkswagen Golf R 28Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 78 - Test Volkswagen Golf R 29Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 79 - Test Volkswagen Golf R 30Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 80 - Test Volkswagen Golf R 31Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 81 - Test Volkswagen Golf R 32Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 82 - Test Volkswagen Golf R 33Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 83 - Test Volkswagen Golf R 34Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 84 - Test Volkswagen Golf R 35Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 85 - Test Volkswagen Golf R 36Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 86 - Test Volkswagen Golf R 37Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 87 - Test Volkswagen Golf R 38Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 88 - Test Volkswagen Golf R 39Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 89 - Test Volkswagen Golf R 40Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 90 - Test Volkswagen Golf R 41Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 91 - Test Volkswagen Golf R 42Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 92 - Test Volkswagen Golf R 43Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 93 - Test Volkswagen Golf R 44Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 94 - Test Volkswagen Golf R 45Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 95 - Test Volkswagen Golf R 46Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 96 - Test Volkswagen Golf R 47Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 97 - Test Volkswagen Golf R 48Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 98 - Test Volkswagen Golf R 49Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 99 - Test Volkswagen Golf R 50

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 100 - Test Volkswagen Golf R 51Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 101 - Test Volkswagen Golf R 52Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 102 - Test Volkswagen Golf R 53Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 103 - Test Volkswagen Golf R 54Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 104 - Test Volkswagen Golf R 55Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 105 - Test Volkswagen Golf R 56Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 106 - Test Volkswagen Golf R 57Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 107 - Test Volkswagen Golf R 58Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 108 - Test Volkswagen Golf R 59Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 109 - Test Volkswagen Golf R 60Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 110 - Test Volkswagen Golf R 61Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 111 - Test Volkswagen Golf R 62Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 112 - Test Volkswagen Golf R 63Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 113 - Test Volkswagen Golf R 64Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 114 - Test Volkswagen Golf R 65Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 115 - Test Volkswagen Golf R 66Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 116 - Test Volkswagen Golf R 67Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 117 - Test Volkswagen Golf R 68Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 118 - Test Volkswagen Golf R 69Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 119 - Test Volkswagen Golf R 70Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 120 - Test Volkswagen Golf R 71Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 121 - Test Volkswagen Golf R 72Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 122 - Test Volkswagen Golf R 73Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 123 - Test Volkswagen Golf R 74Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 124 - Test Volkswagen Golf R 75Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 125 - Test Volkswagen Golf R 76Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 126 - Test Volkswagen Golf R 77Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 127 - Test Volkswagen Golf R 78Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 128 - Test Volkswagen Golf R 79

Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 129 - Test Volkswagen Golf R 80Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 130 - Test Volkswagen Golf R 81Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 131 - Test Volkswagen Golf R 82Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 132 - Test Volkswagen Golf R 83Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 133 - Test Volkswagen Golf R 84Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 134 - Test Volkswagen Golf R 85Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 135 - Test Volkswagen Golf R 86Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 136 - Test Volkswagen Golf R 87Test Volkswagen Golf R: chladný jako ocel - 137 - Test Volkswagen Golf R 88

Pavel Janda

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše