Test VW T6 Multivan 2,0 TSI 4Motion: jaký je „Mulťák” za 2 miliony?

 | 42 příspěvků | 27.1.2017 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený

Cena celkem lidová, přijat.. | 27.1.2017 21:18reagovat
avatar

Cena celkem lidová, přijatelná.

Někdo ten dieselgate zaplatit musí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TT

Kterej magor si tohle koup.. | 28.1.2017 00:03reagovat
avatar

Kterej magor si tohle koupi?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Mal som T5 128kW a tá sa k.. | 28.1.2017 01:51reagovat
avatar

Mal som T5 128kW a tá sa kazila aj keď stála v garáži.

Odvtedy som mal všetko možné, Tranzit, Viano, Trafic, Expert, Boxer atď.

Všetky boli spoľahlivejšie ako T5.

Je T6ka kvalitnejšia?

Nech ten experiment spraví niekto druhý.

Nepřihlášený Endie

Reakce na: Kterej magor si tohle koup.. | 28.1.2017 09:26reagovat
avatar

Máte pravdu, musí to bejt při těchto cenách opravdu magor, navíc řádně zpitomnělej masáží tuzemských motoristických webů placených zřejmě "koncernem". Prostorné jistě ano, spolehlivé zřejmě v duchu příspěvku přítele Maxe. (Měl jsem tu čest mít dva kolegy, kteří si T5 v různých výbavách pořídili pro rodinné cestování. Oba se těch zázraků do 2 let s chutí zbavili - poruchy, i ceny mimozáručních oprav. Přitom jedna z těch T5 byla funglovka.) Ale cestování do Karlsruhe a zpět, které jsem měl možnost v T5 absolvovat bylo pohodlné skoro jako v osobáku. Opravdu se na českých webech nestranných informací nedočkáme a nedoberem, musíme halt na zahraniční stránky. Inu, vysoká.

Hezkej den!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený :-)

Prej mulťák To je ču..k .... | 28.1.2017 09:58reagovat
avatar

Prej mulťák To je ču..k ... Za 2 miliony 10 let starý neustále faceliftovaný křáp.To by musel vyhulit pole trávy, aby mě někdo donutil to někde objednat.Navíc ten teploušskej design a ty poklice no to se na to hodí ty vole asi jak..... Hoši za 2 mega je Mercedes Benz třídy S Tohle po tom všem u VW tak za 400 bez DPH pro nějakého kadeřníka v růůžžovém tričku

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Polárka

Bezkonkurenčně nejlépe pro.. | 28.1.2017 10:57reagovat
avatar

Bezkonkurenčně nejlépe prodávané auto ve své kategorii, 65 tisíc kusů vloni prodaných v Evropě s drtivým náskokem před Merglem a za ceny vyšší než u Merglu to je prostě Mulťák, klasika všech klasik.

Nepřihlášený JaRy

Úplně všechny automobilky.. | 28.1.2017 14:20reagovat
avatar

Úplně všechny automobilky předizajnovaly postupně své dodávky do podoby transportéru. To hovoří za vše. Všichni výrobci rezignovali a přiznali, že takhle a ne jinak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Cena celkem lidová, přijat.. | 28.1.2017 14:52reagovat
avatar

Muzes prispivat VW na dyzlgejt nebo prispivat akcionarum ostatnich automobilek na jejich jachty, letadla nebo vily. Myslim, ze kupujicimu to muze byt nakonec jedno, ne?

Nepřihlášený Gábina

v létě jsem měla novou T6.. | 28.1.2017 19:10reagovat
avatar

v létě jsem měla novou T6 Multivan na pár dní v rukou. Dvoulitr benzín v automatu, dobře automat je slabinou celého koncernu, ale jinak 150 koníků šlapalo dobře. Když jste jeli na pohodu, tak si to bralo kolem 8 litrů, po dálnici vyšší rychlostí mezi 10 a 11. Pohodlný na cestování, příjemný na řízení, měli jsme se kde najíst u stolečku a spaní bylo rozloženo během 5 minut. Vzadu se v pohodě vyspí dva dospělí nebo jeden dospělák s dvěmi menšími dětmi. Nikde nás z parkovišť nevyhazovali jako s obytkou, v pohodě jsme se dostali do centra města, nenápadný auto.... pro poznávací výlety dobrý společník. Cena je sice vysoká, to připouštím, ale na druhou stranu, pro aktivní rodiny nebo pro sportovní skupiny to nemusí být špatná volba. Já bych ale raději sáhla po Californii, kde se naše čtyřčlenná rodinka vyspí lépe.

Nepřihlášený Velký vezír

Reakce na: Úplně všechny automobilky.. | 28.1.2017 19:44reagovat
avatar

Ty bereš asi nějaké drogy ne???? Raděj nepiš na internet.Seš dobrej vykleštěnec

Nepřihlášený Diamant

Multivan T6 máme a hoci me.. | 29.1.2017 10:01reagovat
avatar

Multivan T6 máme a hoci meriam 183 cm, nemám dojem, že by som sa za volantom musel hrbiť. Naopak mi príde sedenie veľmi pohodlné a to sme už absolvovali dlhé cesty po Európe. Predtým som zvykol po Európe cestovať osobným autom a keď bolo treba odviezť niečo väčšie, jazdil som na Jumpri 3,0 HDi. Jumper je typická dodávka, ale dalo sa s ním existovať. Keď som však po pár mesiacoch jazdenia s Multivanom použil zase Jumper, bol som prekvapený, aký ohromný rozdiel to je. Multivan má od dodávky skutočne veľmi ďaleko. Na špici je T6 a trieda V a potom dlho dlho nič. Až následne prichádzajú bežné dodávky ostatných výrobcov. Zo spodnej kapsy sa drobnosti za jazdy lovia skutočne ťažko, ale na drobnosti je predsa menšia kapsa o poschodie vyššie. Veľká 1,5 litrová fľaša sa zo spodnej kapsy dá vybrať v pohode. Ja si obrovské množstvo odkladacích priestorov mimoriadne pochvaľujem. S rozkladacím stolíkom nemáme žiadne problémy, Príde mi celkom bytelný, všetko pekne zaklapne na svoje miesto. Stolík bežne využívame, ale samozrejme to dá rozum, že za jazdy nebudú poháre a fľaše na vrchu. Na to sú predsa po oboch stranách vysúvateľné držiaky pohárov (spolu na 4 poháre), kam sa dajú umiestniť ešte aj 0,5 L fľašky. Väčšie fľaše ide uložiť do základne pod stolom. Ja som priaznivec benzínu (mali sme ich niekoľko, posledný bol 2,0 TSI), ale mal som strach zo spotreby v takom veľkom a ťažkom aute. Preto som zvolil pod kapotu motor 2,0 BiTDI 150 kW. Multivan s ním jazdí celkom svižne, nie je problém ani rýchly presun po diaľnici, obiehanie s plným autom a pod. Pritom mám len predokolku. Spotreba je však iná kategória. V lete sa dá mimo mesta jazdiť aj tesne nad 8 litrov. Ale to musia byť okresky a mimoriadne predvídavý defenzívny štýl jazdy. Pri diaľničnej jazde do 130-140 km/h sa ale spotreba dvíha na 9-10 litrov. Rozhodne nesúhlasím s tvrdením, že nafťáky nie sú tak závislé na štýle jazdy ako benzín. Príde mi to podobné. Problém je ale zima. Akonáhle sa ochladilo a denná teplota je okolo nuly, alebo ešte horšie men..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Šmírák3

Reakce na: Multivan T6 máme a hoci me.. | 29.1.2017 14:30reagovat
avatar

Táhni si rozumovat někde na náměstí do Žiliny....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vcera

Reakce na: Máte pravdu, musí to bejt.. | 29.1.2017 18:24reagovat
avatar

Vcera jsem jel 450km streku a potkal jsem 3 nove transpiky, takze tech "pitomcu" je asi hodne.

Nepřihlášený Proc ne do Nosovic?

Reakce na: Táhni si rozumovat někde n.. | 29.1.2017 18:28reagovat
avatar

Proc ne do Nosovic?

Nepřihlášený EL

Reakce na: Prej mulťák To je ču..k .... | 30.1.2017 10:58reagovat
avatar

Jistě, S-Klasse je vhodnou alternativou k Multivanu (facepalm)

Nepřihlášený a

Reakce na: Táhni si rozumovat někde n.. | 31.1.2017 07:23reagovat
avatar

Jestli neumíte číst, kopání do ostatních vám nepomůže. S tou blbostí a omezeností si budete muset pomoct sám. Chápu ale, že na podobný příspěvek, co napsal Diamant, je potřeba mít zkušenosti, názor, inteligenci atd.

Nepřihlášený Driver

T5 oproti Vianu, respektiv.. | 31.1.2017 13:10reagovat
avatar

T5 oproti Vianu, respektive T6 oproti V-klasse má jeden ZÁSADNÍ praktický rozdíl. V Mercedesu se díky větší šířce kabiny lépe sedí ve třech dospělých vedle sebe, ale zároveň se hůře parkuje a pohybuje v centrech měst. Otázkou je, jakou to hraje roli. Pro někoho žádnou, pro někoho zásadní. Další kapitola je zbytečnost čtyřkolky. Všichni mají pocit, že bez 4x4 se auto v zimě nehne a přitom to využije jen malé procento ze všech. Alpy, chata na horách? Úplně hravě s hnanou jednou nápravou a zapojeným vlekem! Automat je otázka. V těchto autech je zrovna řadící páka krásně po ruce a ředit je radost. Je ale fakt, že dneska za ty peníze řadit nikdo nechce. Ani já ne. Jenže ty automaty stále neřadí ideálně. Subjektivně mercedes řadí lépe. Mnohem lépe. Výběr? Buď jedno nebo druhé a nebo nic. Cena? Nebuďte směšní. Kolik stála T4 111kW, ví někdo ještě... A neuměla nic...

Nepřihlášený

Jen píííp může za 10 let s.. | 31.1.2017 21:01reagovat
avatar

Jen píííp může za 10 let starou mnohonásobně faceliftovanou, ale technicky zastaralou kraksu dát 2 mega. To si koupím ameriku.Ford F150 Raptor nebo Cadilac Escalade.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Diamant

A ja si zase radšej ako Es.. | 19.2.2017 15:32reagovat
avatar

A ja si zase radšej ako Escalade kúpim autobus. To je asi rovnaké nezmyselné vyjadrenie, ako to vyššie. Je dosť podstatné vedieť, na aký účel to auto má slúžiť. Ak plánujem rozvážať pizzu, tak to iste nebude Escalade, ale skôr Panda alebo Citigo.

Preto ak chcem univerzálne auto, ktorým odveziem aj na veľké vzdialenosti pohodlne 6 ľudí, tak si nekúpim Ford F150 Raptor. To dá rozum.

Driver: Mne síce u V-klasse nesedel dizajn a niektoré detaily, ale menšiu šírku Multivanu oceňujem hlavne pri parkovaní. Ohľadom radenia som váhal medzi DSG a manuálom, ale s manuálom by som prišiel o viac predností radarového tempomatu, tak to napokon DSG vyhralo. A popravde neľutujem. Multivan je na pravidelné jazdenie, tak víťazí komfort. A keď si chcem zakvaltovať ručne, tak vytiahnem niektorého z veteránov.

Na margo 4x4, tiež som zvolil predokolku, lebo celý rok platiť viac za palivo a mať menšiu nosnosť auta je nevýhodné. Zatiaľ by som 4x4 ocenil len 2x, keď bolo fakt veľa snehu. Ale do cieľa som sa napokon aj tak dostal, čiže predokolku neľutujem. Ono by možno stačili užšie zimné gumy a trakcia na snehu by bola výrazne lepšia.

Nepřihlášený K

Vidím, že většina komentářů.. | 23.2.2017 19:41reagovat
avatar

Vidím, že většina komentářů je z řad závistivců, kteří možná jezdí otlučeným Favoritem a na pořádný auto se nikdy nezmůžou...

Dost mě překvapuje, že si neověříte tvrzení o šířce vozu. Rozměry, které jsem hned vygůglil jsou 1928/1904, takže rozdíl je jen pár milimetrů a to rozhodně nikdo nepozná. V čem je zásadní rozdíl, tak to je ve výšce, Mergl je o 10 cm nižší 1880/1990 a pak se nedivím, že to auto někomu přijde nižší. Pak je to znát v podzemních garážích, kde je občas opravdu s VW problém...

Nepřihlášený Merida

No každopádně je to zastar.. | 25.2.2017 18:33reagovat
avatar

No každopádně je to zastaralá koncepce min. 10let a navíc to bude pořád dodávka.. za 2mega.. ale pokud se najdou hlupáci kteří to zaplatí, tak proč ne.

Jsem zvědavý na nový Traveler, myslím že to bude dobrý konkurent!

Nepřihlášený Jirik

Reakce na: Jen píííp může za 10 let s.. | 27.2.2017 14:36reagovat
avatar

Nekoupis ty curaci hlavo...!

Nepřihlášený Max

Na našej T5ke bolo mnoho p.. | 13.3.2017 21:10reagovat
avatar

Na našej T5ke bolo mnoho poddimenzovaných častí. Ozubenie poloosy sa strhlo viackrát, 6kové súkolie v prevodovke sa zodralo po 150.000 a po 170.000 2kový synchrón. Karoséria okolo kľučiek hrdzavela po 5 rokoch. Plasty v interiéri - odpadávali. Napr. tie na bočných posuvných oknách, bola pod nimi pružina, ktorá ich vytláčala. Z iných plastov sa zodierala tá gumená vrstva, na dverách napr. Keď okno spadlo do dverí a klíma prestala chladiť povedal som dosť. Ešte som zabudol webasto - auto malo síce 2 aku, ale zapojené tak, že webasto ich oba vybilo! A ešte svetlá - v oboch sa vypálili paraboly. Želám pánovi s nickom Diamant veľa šťastných km, ale myslím si, že odkedy sem písal, auto už párkrát navštívilo neplánovane servis. Vyjadrím sa ešte k porovnaniu Jumpera či Ducata s Multivanom. Jumper je omnoho väčšie a širšie auto, má tuhú zadnú nápravu, nie je fér to porovnávať - je to úžitkové auto. Ale ten motor (Iveco 3.0) sa považuje za najlepší dízel súčasnosti, je to heavy duty motor, tieto motory urobia milión km a nič im nie je. To je proti tomu vw chrastítku pán motor, toto však zistí p. Diamant až keď sa mu začne bitdi rozpadať. A ono začne, stačí navštíviť transportérácke fórum. Ale musím uznať, že kým to ešte jazdí, je to vcelku komfortné. Až teda na manipuláciu s 90 kg lavicou a 60kg sedadlami, vybrať to von je strašné. Lavica má navyše hlúpy systém aretácie posuvu, nebudem to rozoberať, dá sa to upraviť, ale v 2 miliónovom aute je to hanba.

Nepřihlášený Mik

Jestli někdo chce doopravd.. | 15.3.2017 10:16reagovat
avatar

Jestli někdo chce doopravdy dobre auto pro 7-8 cestujících, Nejlepší volbou je dle mého Toyota Sienna.U nás ze bohužel normálně neprodává, ale z Ameriky, nebo z Německa se dovézt dá. Prostornost stejná, motor 3,5 V6 atmosféra, volba přední náho 8 míst, nebo 4x4 7 míst. Cena nového auta ve srovnatelné výbavě je o 500tis nižší a svezení nesrovnatelně lepší.

Nepřihlášený Diamant

Max: Nie, servis som nenav.. | 15.4.2017 20:52reagovat
avatar

Max: Nie, servis som nenavštívil neplánovane ešte ani raz. S autom som spokojný, motor poslúcha, dokonca ani na Nemeckých diaľniciach auto nebolo podmotorizované, aj pri 170 km/h sa dobre ovláda a pekne reaguje. Spotreba oleja je skvelá, auto si vypýta doliatie oleja po asi 19.000 km. Takže aj po 2500 km prejdených iba za 3 dni a vo vysokom tempe spokojnosť. A to tým autom nejazdím sám, ale sme buď traja, piati, alebo dvaja a namiesto zadných sedadiel kopec kadejakých nezmyslov.

Jednosedačky vybrať nie je problém, zadná lavica je horšia, ale zase vždy lepšie vybrať 90 kg lavicu, než keby sa nedala vyberať vôbec. Prvý krát sme ju vybrali z auta dvaja s manželkou. A podarilo sa.

Nepřihlášený Robert

Vlastnim T5 Multivan s R5.. | 2.5.2017 19:48reagovat
avatar

Vlastnim T5 Multivan s R5 2.5TDI 128kw jiz 11 let, najeto pres 180.000km. Zkusenost s jinou "dodavkou" nemam, ale urcite bych nemenil. Za celou dobu provozu odesla vodni pumpa , jednou svody vyfuku, na 120tis kompresor klimatizace(50.000 oprava). Jinak vse puvodni. Prostorove skvele auto, spotreba dle stylu jizdy, mezi 8-12 litry.Horni hodnoty pri tazeni 1.5tun privesu pri 100km/h na dalnici. spotreba olej 1litru na 12000km Porizovaci cena je vsak vysoka, nicmene si hodnotu uchovava vysoko, staci se podivat na ceny v sousednim nemecku. Oproti Vianu ma predni nahon a aspon v dobe meho nakupu podstatne lepsi antikorozni ochranu. MB ma asi lepsi motory a prevodovky.

Nepřihlášený vw dealer

t6 transportery se prodava.. | 25.5.2017 23:37reagovat
avatar

t6 transportery se prodavaj jak rohliky v kramu,multak je jak bagetka - drazsi ale i chutnejsi,dobre prodejne "pecivo"

holt nekdo ma na chleba,jiny na rohliky, a sem tam se proda i bageta

ten kdo ty prachy ma tak si to auto koupi a co na nej nemaj tak se divej kdo si ho koupi!

auto dokonale neni ale za ty prachy vas a vasi rodinu povozi zpusobem osobniho auta ktery jinde nenajdete!

hlavne si uvedomte ze dnesni auta se vyrabi jako spotrebni vec!

myslet si ze ho budu mit 20let a nedat do nej ani korunu je typicky cechacska nemoc a tady plati - pokud mas opici musis mit i na banany!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Zastarala, davno prekonana.. | 26.7.2017 21:34reagovat
avatar

Zastarala, davno prekonana koncepce, navic to, jak transportery reznou je uplne hrozne. To snad ani Favorit nerezl tak, jako tento kram od VW.

Nepřihlášený Slušný občan

Já bych chtěl být též tak.. | 22.8.2017 18:52reagovat
avatar

Já bych chtěl být též tak chytrý jako zdejší pisálkové :-D

Nepřihlášený Kuzion

Reakce na: t6 transportery se prodava.. | 31.10.2017 11:37reagovat
avatar

nikde nenajdete? si sedel uz niekedy v inej dodavke a minibuse? takych ako toto je plna prdel a neni to o nic pohodlnejsie ako ine od konkurentov...btw v 2 rade u tohto sa mi sedelo horsie jak v lodgy stepway v tretom rade...a vobec neprehanam

Nepřihlášený Kuzion

Reakce na: Táhni si rozumovat někde n.. | 31.10.2017 11:40reagovat
avatar

co si tymto chcel povedat? ze mas v hlave nasrane? aha,tak potom to potvrdzujem,mas tam dobru hnedu smradlavu hnacku a nic viac

Nepřihlášený Pavel

Koupili jsme v roce 2012 f.. | 6.1.2018 18:05reagovat
avatar

Koupili jsme v roce 2012 funglovku T5 za 1,4Mil bez DPH. Bohužel to byla už druhá chyba u VW. Už nikdy takovou chybu znova neuděláme. Auto má teď 5let , takže po záruce. Spotřeba oleje je přes litr na tisíc km! A zjistil jsem , že tenhle problém mají s našim motorem všichni.

Nepřihlášený Pavel

Kúpil som si pred troma me.. | 12.1.2018 17:48reagovat
avatar

Kúpil som si pred troma mesiacmi T6 funglovku dlhu verziu, predohrab, DSG, bez biturba, bez tej blbej lavice , mam v štyroch radách po dve sedačky, tri sedačky som vyhodil a mam auto ktore zvladne urobiť čokoľvek a spotrebu mam od 7 do 8,2 litra na sto. Som s tým spokojný zatiaľ veľmi, ale ešte to má ledva 7 000 najeto. Počkejte pár let a ja Vám pak povím jak to všechno bylo...

Nepřihlášený zelatina

VW Transporter je super au.. | 12.1.2018 22:07reagovat
avatar

VW Transporter je super auto, svoju T4 Caravellu by som určite nemenil, keď vidím, čo za odpad sú tieto nové autá. T6 neviem, ale T5 bola každopádne hnus po všetkých stránkach, či už motoricky alebo kvalitou interiéru. Moja T4 2.5TDI 111kW má momentálne cca 510 000km, 16 rokov a nebyť prepálených piestov, čo sa mi podarilo kvôli zlým vstrekom, tak sa na tom viacmenej nič nemenilo...všetko také klasické údržbové veci, spojka, dvojhmota, rozvody, brzdy, poloosa, ložiská, raz som robil prednú nápravu. Inak komplet všetko pôvodné, žiadny rozpadajúci sa interiér, nefunkčné dvere a podobne... Radšej si budem užívať mierny nekomfort a raz za čas vymením nejakú vec, čo je bežné meniť po toľkých km, ako vyhadzovať peniaze za auto, čo vydrží pár rokov a následne sa na ňom všetko pokazí.

Nepřihlášený MARCEL KOSICE

JA MAM T6 ROK 2016 SAMA P.. | 24.1.2018 20:52reagovat
avatar

JA MAM T6 ROK 2016 SAMA PORUCHA.ULOZENIE TLMICOV VYMENA 2 KRAT...ROZVOD KOLECKA NAPINAKU 2KRAT..VENTILATOR KURENIA ZACINA PORUCHA..A POSLEDNA DYCHANIE MOTORA 70000KM ..ALE CESTOVANIE A POHODLIE SUPER..LEN TIE PORUCHY

Nepřihlášený Karel Nezabloudil

Multivan je super, ale za.. | 11.5.2018 02:27reagovat
avatar

Multivan je super, ale za tu cenu nového bych si jeho koupi nejspíš dvakrát rozmyslel. Ojetý už dává mnohem větší smysl. Já například toho svého sehnal přes https://www.truck1-cz.com/dodavky z Německa a jsem s ním velmi spokojený. Je ve výborném stavu (jako nový) a zatím naštěstí bez žádných větších závad. :-)

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Kterej magor si tohle koup.. | 15.5.2018 21:50reagovat
avatar

Tak třeba já, jsem ten magor, co tu T6 koupí za ty prach. A už mám po 2.5letech objednanou druhou, ale 4motion. Měl jsem i 2.4d,najeto 850ti, pak novou T5 96kw, 430tis a bez problémů. Jak se k tomu autu chováte, tak vám to vrací.

Nepřihlášený T6

Taky se přidávám. Koupená.. | 27.9.2018 21:24reagovat
avatar

Taky se přidávám. Koupená jetá T6, 4motion, v plný výbavě za 1,3mil. Když jsem to vezl domů a ještě dlouho potom jsem si říkal jakej jsem vůl, krabice a za takový prachy, žádná euforie z "novýho" auta. Teprve časem člověk zjistí že ta vnitřní variabilita je neskutečná a taky silně návyková. Jasně auto má svý mouchy, člověk musí mít i trochu štěstí na konkrétní kus, ale to je dneska u všeho. Dřív jsem si říkal, že za stejný prachy jsem mohl mít novýho Kodiaqa ale dneska absolutně nelituju. Ano cena by mohla být nižší, ale i tak je podle mě opodstatněná.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama