Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
BMW Z4 od MB Individual Cars: je libo trochu karbonu pro druhou generaci Z4?
12.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
S uhlíkovými vlákny přicházejí také 19palcová litá kola, snížený podvozek, účinnější brzdy nebo sportovnější sedadla. Za vše si ale musíte připlatit zvlášť.
Druhá generace BMW Z4 má ty nejlepší roky života za sebou, a to přesto, že představena byla teprve v roce 2009. Poměrně vysoká hmotnost i cena z tohoto modelu dělají ne zrovna snadno prodejný kousek, proto ostatně chce i mnichovská automobilka s nástupcem zamířit zpátky ke kořenům. To ale neznamená, že by se k majitelům stávajícího provedení měl každý točit zády, koneckonců, již ve standardu se jedná o skutečný „kočkolap“. A pokud jej ozdobíte karbonovým paketem firmy MB Individual Cars, pak u něžného pohlaví máte šanci dvojnásobnou, jen je třeba počítat s tím, že znovu rozevřete svou šrajtofli.
Co tedy sadu tvoří a kolik zaplatíte? Začít můžeme cenou, jež činí 3 999 Eur (cca 110 tisíc korun). Za to se uhlíková vlákna přesunou na čelní ledvinky, nástavec předního nárazníku, vnější zpětná zrcátka, držáky směrových světel, boční prahy, zadní odtrhovou hranu zavazadelníku nebo na prostřední část difuzoru. To je ale v rámci karbonového kitu vše, přičemž vyroben má být pouze v pětadvaceti exemplářích.
Vyjma toho ovšem můžete druhou generaci BMW Z4 ozdobit také 19palcovými koly obouvajícími pneumatiky Continental. Nechybí ani podložky společnosti H&R, zatímco firma KW se podílela na sníženém podvozku. K dispozici je pak i sportovní výfuk s karbonovými koncovkami nebo lepší brzdy určené pro přední nápravu. Za vše je ale potřeba zaplatit zvlášť.
To samé pak platí o interiéru, kde se opět objevuje trocha uhlíkových vláken. Ty nechybí hlavně na palubní desce, přičemž společnost jim dělají sportovní sedadla z produkce BMW. To je ale pro letošek vše, v roce příštím by ovšem měl dorazit také kit na posílení motoru, šanci znovu vyluxovat svou peněženku tedy ještě dostanete.
Druhá generace BMW Z4 se v dílnách MB Individual Cars proměnila hlavně vizuálně. Mechanické změny jsou plánovány až na příští rok
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejčtenější články
- Nová „ruská” auta od Solarisu jsou jen virtuální realita, k dealerům dorazila s logy Hyundai přelepenými páskou
19.3.2024 - Vsadil na elektromobily a končí. Šéf Hertzu se po 30 letech ve vysokém byznysu chytil do pasti elektrických snů
19.3.2024 - Audi končí s nesmyslným označením motorizací svých aut. Firmě trvalo 7 let, než pochopila
19.3.2024 - Představa o vzdání se ropy je z říše fantazie, říká šéf těžebního gigantu. Odklon nenastane ani za 20 let, natož pak za 6
19.3.2024 - Ford pořád umí udělat lákavé spalovací auto, nově nabízí 811koňový vůz s tovární zárukou za cenu Superbu TDI
19.3.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch