Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h

Německý kombík dostal od Posaidonu výrazně posílený motor. Dynamiku vozu to posunulo do říše fantazie, je jedním z nejrychlejších kombi vůbec.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h

23.12.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Německý kombík dostal od Posaidonu výrazně posílený motor. Dynamiku vozu to posunulo do říše fantazie, je jedním z nejrychlejších kombi vůbec.

Když se podíváte na nejsilnější tovární kombíky současnosti, určitě nenarazíte na slabé stroje. Už dávno neplatí, že by praktičtější karoserie musela být automaticky synonymem auta, které je rádo, že plně naložené dojede z místa A do místa B, přesto je třeba dodat, že ve srovnání se sedany, natož pak kupé, jde o ty pomalejší stroje. Důvod tkví už v tom, že silná kombi a kombi vůbec jsou hlavně evropská libůstka a méně konkurence logicky vede k tomu, že nabídka končí níže. To ale neznamená, že byste se museli spokojit s tím, co vyjede z fabriky.

Ostatně, tuningem se dnes zabývá kde kdo a platí to i o těch s třícípou hvězdou ve znaku. Mezi nejznámější jistě patří Brabus či Carlsson, my se ovšem dnes podíváme do dílen společnosti Posaidon, která se podívala na zoubek modelu C 63 Kombi od AMG. Již ve standardu se jistě nejedná o pomalý vůz, neboť čtyřlitrový osmiválec s dvojitými přeplňováním dává k dobru v základní verzi 476 koní a 650 Nm, u varianty S pak dokonce 510 koní a 700 Nm.

Tuningová firma ovšem pohonnou jednotku osadila novými turbodmychadly, vylepšeným chladicím systémem, sportovním výfukem a přemapovanou řídicí jednotkou. Čtyřlitr v té chvíli může produkovat 611 koní a 800 Nm točivého momentu, což bez problémů stačí na dosažení nejvyšší rychlosti 328 km/h. Pokud je vám to ovšem málo, můžete sáhnout po fázi číslo 2, se kterou je spojen výkon 700 koní a 890 Nm.

Souběžně s posílením motoru dochází také k přehrání softwaru sedmistupňové automatické převodovky, pročež zrychlení z klidu na stovku poklesne na 3,4 sekundy. Nejvyšší rychlost pak byla stanovena na 343 km/h. Tím ovšem modifikace nekončí, k dispozici je totiž sada sportovních tlumičů i rozšiřující podložky kol. Ta jsou třídílná, přičemž k dispozici je 18palcový až 21palcový rozměr.

Dále v nabídce nechybí modifikovaný zadní diferenciál nebo karbon-keramické kotouče o 402militrovém rozměru vpředu a 360milimetrovém vzadu. Zákazníci mohou navíc sáhnout po deaktivaci systému start/stop a jisté formě radarového detektoru, který v navigačním systému zobrazuje polohu měřících zařízení policie. Tím však úpravy již končí, kvůli cenám musíte úpravce kontaktovat osobně. Málo nečekejte, kombík schopný pokořit akcelerací i na maximální rychlosti lecjaký supersport ale bude stát za to...


Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 1 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 01Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 2 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 02Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 3 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 03Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 4 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 04Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 5 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 05Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 6 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 06Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 7 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 07Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 8 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 08Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 9 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 09Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 10 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 10Mercedes-AMG C 63 Kombi se 700 koňmi jede až 343 km/h - 11 - Mercedes-AMG C 63 Kombi Posaidon 11
Mercedes-AMG C 63 Kombi dostal do vínku až 700 koní, stovku tak zvládá za 3,4 sekundy

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.