Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R

Německý tuner Prior-Design dodal kombíku se čtyřmi kruhy ve znaku rozšířený bodykit a posílil motorový prostor. Kovaná kola mohou být až 23palcová.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R

6.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Německý tuner Prior-Design dodal kombíku se čtyřmi kruhy ve znaku rozšířený bodykit a posílil motorový prostor. Kovaná kola mohou být až 23palcová.

Záběr německé tuningové firmy Prior-Design je sice nadmíru široký, nicméně hlavní pozornost věnuje domácím značkám. V minulosti nám tak již ukázala, jak lze z nejslabšího Mercedesu C vykřesat verzi Black Series, nyní si pro změnu vzala na paškál Audi A6 Avant generace C7. Nezůstalo přitom jen u běžnějšího kombíku, úpravy jsou totiž k dispozici také pro vrcholné provedení RS6.

Nejprve začneme u společných věcí, jenž spočívají v rozšířeném bodykitu nazvaném PD600R. Ten se skládá ze zakázkového čelního spoileru, ke kterému přibyl také splitter. Mimo to dorazilo střešní křídlo nebo zadní difuzor, se kterým je taktéž spárována nástavba - či spíše v tomto případě podstavba. Zmínit pak můžeme ještě boční prahy.

Vrcholem všech vizuálních modifikací jsou ovšem trojdílné nástavce blatníků, které vůz rozšiřují vpředu o osm a vzadu o deset centimetrů na každé straně. Pod ně pak zamířila kovaná kola, která si zákazníci mohou vybrat v 18palcovém až 23palcovém rozměru. Na snímcích jsou přitom jednadvacetipalcové ráfky Vossen VPS-310.

V případě podvozku je možné objednat modul KW DLC, který přibližuje vůz blíže k zemi a zároveň počítá s pružinami a tlumiči s tužší charakteristikou. Modifikace interiéru se pak odvíjejí dle specifikací zákazníka, přičemž k dispozici jsou nejen sportovní sedadla a volant, ale také kompletní přečalounění všech viditelných ploch.

Tím jsou „společné“ úpravy standardu a verze RS6 u konce, dále můžeme přistoupit ke změnám v motorovém prostoru. Ty se dotýkají především třílitrového turbodieselu, který namísto 313 koní a 650 Nm točivého momentu může produkovat 411 koní a 807 Nm, tedy o necelých sto koní a 157 Nm více než v sérii.

Pro variantu RS6 je k dispozici taktéž úprava řídicí jednotky a výměna výfukového ústrojí za sportovnější potrubí, přičemž výkon v tu chvíli naroste z 560 koní a 700 Nm na 670 koní a 830 Nm. To je nemalé posílení, pročež lze logicky počítat s lepší jízdní dynamikou. Nic konkrétního v tomto směru bohužel zmíněno nebylo, snad vám to pohled na pozoruhodně monstrózní kombík vynahradí.


Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 1 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 01Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 2 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 02Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 3 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 03Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 4 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 04Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 5 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 05Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 6 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 06Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 7 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 07Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 8 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 08Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 9 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 09Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 10 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 10Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 11 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 11Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 12 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 12Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 13 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 13Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 14 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 14Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 15 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 15Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 16 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 16Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 17 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 17Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 18 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 18Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 19 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 19Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 20 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 20Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 21 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 21Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R - 22 - Audi A6 RS6 Avant PD600R Prior Design 22
Audi A6 Avant a RS6 Avant dostaly od firmy Prior-Design rozšířený bodykit i 98, respektive 110 koní navíc

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše