Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Rozšířené Audi RS6 s 670 koňmi je to správné monstrum, říká si PD600R
6.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý tuner Prior-Design dodal kombíku se čtyřmi kruhy ve znaku rozšířený bodykit a posílil motorový prostor. Kovaná kola mohou být až 23palcová.
Záběr německé tuningové firmy Prior-Design je sice nadmíru široký, nicméně hlavní pozornost věnuje domácím značkám. V minulosti nám tak již ukázala, jak lze z nejslabšího Mercedesu C vykřesat verzi Black Series, nyní si pro změnu vzala na paškál Audi A6 Avant generace C7. Nezůstalo přitom jen u běžnějšího kombíku, úpravy jsou totiž k dispozici také pro vrcholné provedení RS6.
Nejprve začneme u společných věcí, jenž spočívají v rozšířeném bodykitu nazvaném PD600R. Ten se skládá ze zakázkového čelního spoileru, ke kterému přibyl také splitter. Mimo to dorazilo střešní křídlo nebo zadní difuzor, se kterým je taktéž spárována nástavba - či spíše v tomto případě podstavba. Zmínit pak můžeme ještě boční prahy.
Vrcholem všech vizuálních modifikací jsou ovšem trojdílné nástavce blatníků, které vůz rozšiřují vpředu o osm a vzadu o deset centimetrů na každé straně. Pod ně pak zamířila kovaná kola, která si zákazníci mohou vybrat v 18palcovém až 23palcovém rozměru. Na snímcích jsou přitom jednadvacetipalcové ráfky Vossen VPS-310.
V případě podvozku je možné objednat modul KW DLC, který přibližuje vůz blíže k zemi a zároveň počítá s pružinami a tlumiči s tužší charakteristikou. Modifikace interiéru se pak odvíjejí dle specifikací zákazníka, přičemž k dispozici jsou nejen sportovní sedadla a volant, ale také kompletní přečalounění všech viditelných ploch.
Tím jsou „společné“ úpravy standardu a verze RS6 u konce, dále můžeme přistoupit ke změnám v motorovém prostoru. Ty se dotýkají především třílitrového turbodieselu, který namísto 313 koní a 650 Nm točivého momentu může produkovat 411 koní a 807 Nm, tedy o necelých sto koní a 157 Nm více než v sérii.
Pro variantu RS6 je k dispozici taktéž úprava řídicí jednotky a výměna výfukového ústrojí za sportovnější potrubí, přičemž výkon v tu chvíli naroste z 560 koní a 700 Nm na 670 koní a 830 Nm. To je nemalé posílení, pročež lze logicky počítat s lepší jízdní dynamikou. Nic konkrétního v tomto směru bohužel zmíněno nebylo, snad vám to pohled na pozoruhodně monstrózní kombík vynahradí.
Audi A6 Avant a RS6 Avant dostaly od firmy Prior-Design rozšířený bodykit i 98, respektive 110 koní navíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 5 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Šéf Bosche si najednou myslí, že za pár let budou elektromobily kupovat skoro všichni, ještě před měsícem o tom pochyboval
před 2 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 4 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 5 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 6 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 16:22 - Truck Daškam
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 14:29 - mattonecz
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 11:02 - HondaMan
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22