Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle

Repliky Ferrari bývají k smíchu a tato je vlastně také legrační. Jen trochu jinak - autor této kreace dozajista nechtěl namluvit okolí, že má skutečný italský supersport.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle

16.1.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Repliky Ferrari bývají k smíchu a tato je vlastně také legrační. Jen trochu jinak - autor této kreace dozajista nechtěl namluvit okolí, že má skutečný italský supersport.

Nejspíše každý z nás by velmi rád vlastnil Ferrari. A je vlastně jedno, o jaký model by šlo. Problémem ovšem je, že produkty italské automobilky nepatří k nejlevnějším, a to i za předpokladu, že jde o ojetiny. A pokud peníze máte, stejně můžete nakonec ostrouhat - produkce je totiž limitována a ne vždy můžete být vyvoleni k vlastnictví toho či onoho modelu. Dost lidí tak sahá po replikách, které řeší jak cenu, tak dostupnost a okolí se snaží namluvit, že zrovna na ně se Ferrari dostalo. Realita je ale pochopitelně jiná.

Odlišná je i v případě, který vám ukážeme dnes. Tentokrát se ale dozajista nejedná o výsledek snah o přesvědčení okolí, že někdo má něco, co ve skutečnosti nemá. Je to recese a docela povedená.

Stojí za ní zjevně šikovný mechanik z ruského Chabarovsku, který leží jen pár kilometrů od čínských hranic, tedy opravdu daleko od Maranella. Ten ke své práci používal a dál používá dodávku Daewoo Labo, chtěl by ale jezdit Ferrari. Náklaďáky, pokud víme v Itálii ještě nedělají, a tak si poradil sám - malý náklaďák přestavěl na něco, co evidentně připomíná Ferrari Testarossa. Patrné je to hlavně v zadních partiích, kde si můžeme povšimnout atrapy krytu motoru i bočního žebrování. Dorazilo pak i mohutné zadní křídlo.

Předek bohužel již poněkud zaostává, máme tu pouze modifikovaný přední nárazník a střešní nástavec zakončený spoilerem. Inspiraci italským kupé zde asi nikdo nenajde, tedy pokud se nebude soustředit na rudou barvu tak typickou pro italské supersporty. Přehlédnout při tom musí nedokončené lakování a ne úplně dokonalé napasování nového dílu na zbytek karoserie.

Dodat pak lze, že změny se odehrály také v interiéru, kde prakticky veškeré plastové panely byly stejně jako ty vnější přelakovány na červeno. S tímto odstínem koresponduje i čalounění sedadel, dále tu pak máme ještě nové madlo pětistupňového manuálu. To zřejmě pro případ, že se řidič vymačkat maximum z 0,8litrového tříválce.

Na velké sportování to tedy nebude, ale ukažte nám lepší řešení, jak s malým rozpočtem jezdit dodávkou a přitom mít alespoň trochu pocit, že sedíte za volantem Ferrari...


Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 1 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 01Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 2 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 02Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 3 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 03Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 4 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 04Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 5 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 05Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 6 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 06
Že tohle není originální Ferrari Testarossa, pozná jistě každý. Jako recese ale tato replika zavrženíhodná není

Zdroj: HowNotToDesignACar@Facebook

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.