Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Seznamte se s Nissanem Patrol, co pokořil Hammonda s Porsche 918 ve sprintu
28.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) Japonskému off-roadu byl transplantován motor z Nissanu GT-R, ovšem převrtaný na 4,1 l. Majitel ho kočíruje z původního sedadla.
První sezóna The Grand Tour skončila na počátku února, nicméně několik scén nám utkvělo v hlavě dosud. Všechny vyjmenovávat nebudeme, místo toho zmíníme jednu z těch posledních - souboj Porsche 918 Spyder a Nissanu Patrol. V prvé chvíli to vypadalo na jednoznačnou dominanci německého hybridního supersportu, ale nakonec to dopadlo úplně jinak.
Byl to Patrol, který zanechal v prachu překvapeného (připusťme, na oko...) Richarda Hammonda řídícího Porsche. Ten sám následně doplnil, že přestože Patrol vypadal docela normálně, pod kapotou bylo vše jinak. Nastěhoval se tam přeplňovaný šestiválec z Nissanu GT-R, který byl ještě dále poladěn. Výsledkem je výkon 1 900 koní, který mířil na všechna čtyři kola. Není tedy divu, že 918 Spyder nemělo šanci.
Nově tu máme video, které opravdu výjimečný Patrol prozkoumává do posledního šroubku. Dozvědět se tedy můžeme, že motor VR38DETT byl společností Racing Development převrtán na zdvihový objem 4,1 litru. Kromě něj SUV získalo upravenou převodovku, karbon-keramické brzdy, nápravy a zadní pomocný rám. Vše dodala Godzilla, tedy již zmiňovaný Nissan GT-R.
Snad ještě překvapivější je pohled do interiéru, také zde totiž najdeme mnohé prvky z japonského supersportu. Architektura palubní desky je sice originální, nicméně přístrojový štít či středová konzole jsou již z GT-R. To samé platí také o volantu nebo části středového tunelu. Vše pak doplňuje poněkud bizarní zvýšený posez, ze kterého arabský majitel aktuálně kočíruje „civilizovanějších“ 1 600 koní.
Ten zároveň dodává, že kdysi byl jeho Patrol ultimativní sleeper. Ovšem jen do účinkování v The Grand Tour, poté se z něj stalo jedno z nejznámějších aut planety. Do souboje s ním tedy nejspíše nyní již půjde jen málokdo...
Nissan Patrol dostal do vínku 1 900 koní...
...není proto divu, že The Grand Tour zesměšnil i Porsche 918 Spyder
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 3 minutami - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před hodinou - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 3 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva