Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Zlatý Brabus 850 na bázi S 63 AMG je opulentním monstrem s 850 koňmi
17.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Těm, kterým přijde černá barva příliš diskrétní, nabízí úpravce z Bottropu zlatý lak. Bonusem je výkon, s nímž zvládne eSko stovku za 3,5 s a 350 km/h.
Úpravce, který ve světě proslul zejména tuningem modelů s trojcípou hvězdou, rozhodně není nějakým budižkničemu. Dvojnásob to platí o jeho vrcholných dílech, mezi nimiž bylo v poslední době k vidění například GLA s výkonem 400 koní. Vezmeme-li si však kategorii větších modelů, dostává se Brabus do docela jiných sfér, které mají k bráně do pekel rozhodně blíže. Řeč je například o modelech 850 Biturbo, jimž nečiní jediný problém dosprintovat během chvilky na 350 km/h. Mezi takové patří i vrcholná verze třídy S vzešlá z továrního S 63 AMG.
Dnes představené dílo je v podstatě vrcholem celé řady 850, protože se může kromě ostatních úprav pochlubit také jistě extrémně drahým zlatým lakem karoserie. Jedině s ním však řádně vyniknou na exteriéru tohoto monstra veškeré karbonové prvky a jedině s ním bude souhra s dvoubarevným světlým interiérem kompletně vystlaným saténově zlatou a bílou luxusní kůží tím pravým ořechovým. Pokud znáte Brabus, pak jistě víte, že kabina je po jeho kúře dotažena do posledního detailu a nabízet může bez přehánění luxus hodný Maybachu. Uvnitř byste nenašli jeden jediný laciný detail.
Zajímavější je ovšem pohled na technickou stránku věci, která odhaluje přítomnost značně upraveného pohonného ústrojí. Původní motor V8 verze 63 AMG s objemem 5,5 litru a výkonem 585 koní byl převrtán na 5,9litrovou jednotku, která s pomocí dvojice obřích speciálních turbodmychadel a posílených komponent vybudí ze svých útrob k aktivitě až ukrutných 850 koní a 1 450 Nm. S ohledem na ostatní součástky, jako je například sedmistupňová automatická převodovka AMG Speedshift MCT, je točivý moment omezen na 1 150 Nm v rozmezí 2 500 až 4 500 otáček.
Brabus sice neuvádí údaje o dynamice, ale je dost pravděpodobné, že nepojede o nic hůře než model iBusiness představený v loňském roce ve Frankfurtu. V překladu to znamená zrychlení na stokilometrovou rychlost za pouhých 3,5 sekundy a maximální rychlost 350 km/h omezenou z důvodů dostupných pneumatik. Sám úpravce přitom udává, že tahle zadokolka je v současnosti nejrychlejším a nejvýkonnějším luxusním sedanem na světě.
Pokud uvážíme pohon zadních kol, pak tahle pojízdná kancelář zjevně nebude mít problém ani s nejdelším černým podpisem na asfalt. A pokud se ptáte na cenu, pak vězte, že bez zlaté barvy a s celkem standarním interiérem stojí 850 aktuálně 324 tisíc Euro (8,9 milionů korun). Se zlatou barvou a dalšími specialitkami tak můžete v klidu počítat s deseti miliony.
Mercedes S 63 AMG po proměně od Brabusu patří k tomu nejrychlejšímu luxusnímu přepravníku, který známe
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před 7 hodinami - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
před hodinou - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
před 2 hodinami - Nejlevnější Porsche 911 997 na prodej v Evropě vypadá zatraceně dobře, za cenu tuctové Octavie to může být výhra
před 4 hodinami - Hyundai ukázalo nové řešení, které v létě sníží teplotu uvnitř auta o desítky stupňů, i když vůbec není vidět
před 5 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 13:57 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Elektromobily a vse kolem nich 04.23. 11:21 - Stepan
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999
- Onboard videa 04.21. 20:06 - brnenska.odchytova
- BMW omezuje pro ČR asistenční systém X5 04.21. 16:41 - Ivan