100 nejprodávanějších aut v ČR, prosinec a celý rok 2016: Škoda Kodiaq už je 12.

 | 14 příspěvků | 9.1.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Radek

Dacia za chvíli trumfne vše.. | 9.1.2017 22:26reagovat
avatar

Dacia za chvíli trumfne všechny.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený G1

Reakce na: Dacia za chvíli trumfne vše.. | 9.1.2017 22:59reagovat
avatar

trumfne starou Belu, potenciál pro low-cost v ČR sice nějaký je, ale zdaleka není tak velký aby to stačilo na první místo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený neregistrovaný

To je nějaké zajímavé člen.. | 10.1.2017 08:19reagovat
avatar

To je nějaké zajímavé členění do tříd ... VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo, Renault Talisman ve střední třídě a ,,král všech králů" Skoda Superb ve vyšší střední třídě ... Hmm, tak Superb už převyšuje Passat ... Hold přání otcem myšlenky ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro68

Reakce na: To je nějaké zajímavé člen.. | 10.1.2017 09:10reagovat
avatar

No ale Superb ma naozaj vacsi razvor ako Passat a v Nemecku v porovnavacich testoch sa Superb objavil aj napriklad po boku Mercedesu E a BM 5, ktore su naozaj vyssia stredna trieda. Problem je Octavia, ktora prevysuje triedu kompaktov a skor patri do strednej triedy i ked po spravnosti je to trieda kompaktov. Rovnako ako Kodiak je skor stredna trieda SUV ako napriklad Santa Fe, alebo GLC a nie trieda kompaktnych SUV ako Tiguan. To je Problem Skodvky, ze sa stavia nestandardne auta - stale sa tlacia vyssie:-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený D1

Reakce na: No ale Superb ma naozaj va.. | 10.1.2017 09:24reagovat
avatar

To není problém Škodovky, ale naopak její výhoda, Superb i Octavia jsou ve střední a v nižší střední evropské prodejní dvojky hned za Golfem a Passatem a to svědčí o tom, že je to jejich jasná konkurenční výhoda. Problém je to jenom pro tabulkové kovboje, kteří si s tím neví rady a brečí nad tím pokaždé, když vyjde nějaká statistika, která je řadí o třídu výš. Je vcelku věcí každého kdo nějakou statistiku sestavuje kam který model dá, protože žádná závazná metodika neexistuje (většina statistik dává Octu do nižší střední a Sup do střední), takže záleží na pohledu každého jednoho.

Nepřihlášený Zdenek

Ty třídy jsou opravdu něja.. | 10.1.2017 10:51reagovat
avatar

Ty třídy jsou opravdu nějaké divné. mimochodem ten rozvor aut, jen pro porovnání:

Skoda Octavia III: 2686 mm

VW Passat: 2791 mm

Citroen C5: 2815 mm

Skoda Superb: 2841 mm

Ford Mondeo: 2850 mm.

Ať si to každý přebere, ale minimálně nelze srovnávat Ostavii III s dalšími auty (aspoň ne dle rozvoru, o vnějších rozměrech nemluvě).

Děkuji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený P

Reakce na: Ty třídy jsou opravdu něja.. | 10.1.2017 15:45reagovat
avatar

Simtě, když může být VW Beetle ve sportovních vozech, tak už je možné všechno...

Nepřihlášený

Stale nechapem predajnym c.. | 13.1.2017 13:48reagovat
avatar

Stale nechapem predajnym cislam rapida, lowcostove auto za nelowcostovu cenu. Ved korejci ponukaju v rovnakej cene lepsie vybavene, lepsie jazdiace a kvalitnejsie auta. Holt "domaca" automobilka.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: trumfne starou Belu, poten.. | 13.1.2017 15:08reagovat
avatar

A víš proč? Protože registrace neznamená prodej vozidla........ A když je řeč o prodejích, jde většina do podnikatelského sektoru. Zatímco dacii kupují převážně až téměř výhradně soukromé osoby......

Takže je to jen o tom jak si statistiku poskládáš a co chceš aby vlastně ve své podstatě demonstrovala......

Registrované vozy? To vůbec nic neznamená.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: No ale Superb ma naozaj va.. | 13.1.2017 15:14reagovat
avatar

To je zjevná snaha škodovky se plíživě vkrást do třídy vyšší...... to už vznikem rapidu (velký prodejní propadák) a jeho následnou velkou podporou (fleety ten projekt zachránily) bylo zjevné, že chce škodovka balancovat na pomezí tříd s tím, že oktávii se superbem budou časem nominovat na vyšší level, jen tak nenápadně.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše