Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
5,0 V10, manuál, 507 koní. U nás nedostupný sen puristů může být váš, levně
6.10.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tohle auto v Evropě běžně dostupné není a když je, stojí hodně. Tohle ne, má přitom spoustu nových dílů a vypadá velmi zachovale.
Chcete-li BMW M5 generace E60, stačí si projít inzerci, pár si vybrat, jet se na ně podívat a koupit to nejlepší v rámci rozpočtu. Nejlevnější kusy, které nevypadají zralé na shoz ze skály, dnes pořídíte okolo půl milionu Kć, všechny ale budou mít jednu vlastnost - převodovku SMG. Pokud chcete v Evropě koupit M5 E60 s manuální převodovkou, je situace o mnoho složitější.
Těchto aut je v Evropě jako šafránu, ze stejně bizarních důvodů, které jsme probírali nedávno - automobilka sice M5 E60 s manuálem vyráběla, dokonce v Německu, v Evropě jej ale neprodala ani tomu nejvěrnějšímu zákazníkovi. Tahle auta se tedy na starý kontinent dostala jen přes USA a k dispozici jich bývá pár za rok. Ze stovky dostupných kusů M5 E60 na Mobile.de je aktuálně s manuální převodovkou na prodej jen jedno, a to kousek, o kterém jsme psali v únoru. Takže je možné, že ho z nějakého důvodu nikdo nechce, pravděpodobně proto, že je velmi drahé - přes 1,1 milionu Kč.
Dnes tu máme další exemplář, který je k mání v Polsku, konkrétně v ne tak daleké Vratislavi. Jak se můžete přesvědčit na 130 fotografiích níže, jeho stav je vizuálně blízký dokonalosti, a to i přes fakt, že má najeto 121 tisíc kilometrů. Samozřejmě, dokonalé umytí, naleštění a vyčištění udělá divy, ale o tohle auto se majitel očividně dobře staral. A prodejce za něj nežádá nesmyslné peníze - 99 999 zlotých, tedy asi 629 tisíc korun. V podstatě cenu odpovídající verzím s SMG, to je nebývalé, však jde o skoro poloviční cenu ve srovnání s druhým nabízeným kusem.
Za cenu nové, lépe vybavené Octavie tu dostanete atmosférický desetiválec, který svých 507 k a 520 Nm posílá na zadní kola přes manuální převodovku. Jistě, nebude nové, ale podle dostupných údajů má kompletně zdokumentovanou historii a aktuální majitel ho má od doby, kdy mělo najeto 20 tisíc kilometrů. V 90 tisících prý dostalo velký servis; v posledních dvou letech do něj bylo na servise investováno 23 tisíc zlotých, tj. asi 144 tisíc korun.
Na palubě je maximum tehdy možné výbavy, což znamená vyhřívaná a ventilovaná přední sedadla, vyhřívaná zadní vnější místa a třízónovou klimatizaci, mimo jiného. Navigaci považujte za samozřejmost, bonusem budiž, že umí zobrazit dopravní informace v reálném čase. I pasažéři vzadu můžou připojit telefon či iPod pomocí konektoru na středové konzoli a jsou tu dvě 12V zásuvky pro nabíječky. Kromě toho jsou ve výbavě také adaptivní xenonové světlomety a satelitní rádio. A plaketka, jak do zavazadelníku uložit čtyři golfové bagy. Sice drobnost, ale tak kuriózní, že ji musíme zmínit.
Cenu této nabídky jsme zmínili výše a je vážně nízká s ohledem na to, co tohle auto nabízí. Samozřejmě je ale potřeba se připravit na to, že servisní náklady budou vyšší než na onu Octavii, zábavy za volantem ale užijete ještě mnohem více. Nehledě na to, že pětka E60 pořád obstojí i jako reprezentativní či prostorné cestovní auto...
Krásná M5 E60 s manuálem a za dobré peníze. Kdo by odolal?
Zdroj: Gielda Klasyków
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- „Velká lež” a „podvod na přírodu”. Profesor techniky ve Vídni říká, že nařizování elektromobilů jde proti veškerému rozumu
24.3.2024 - VW potvrdil konec dalších dvou populárních modelů. Zájem o ně je přitom dál, jsou dopředu vyprodané
24.3.2024 - Automobilky prodělávají na každém elektromobilu v průměru přes 140 tisíc Kč, ztráty některých jdou do milionů na kuse
24.3.2024 - Nejnovější elektromobil Chevroletu je takový průšvih, že výrobce raději vrací majitelům až 153 tisíc Kč z pořizovací ceny
24.3.2024 - Sbohem VW, sbohem Teslo. Žebříček nejprodávanějších aut v Evropě jasně ovládla nejlevnější Dacia, skóruje i Škoda
25.3.2024
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 06:36 - Stepan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch