Auta s neopravenými TDI teď v Německu nesmí na silnice, úřady to zakázaly

 | 28 příspěvků | 2.11.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený

Kdyz jim de tak moc o zivo.. | 1.11.2017 16:04reagovat
avatar

Kdyz jim de tak moc o zivotni prostredi tak proc nezakazu jednit i renaultum fiatum a dalsim co maj taky prokazatelne vyssi emise??

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sti

Spadla klec ... | 1.11.2017 16:35reagovat
avatar

Spadla klec ...

Nepřihlášený milanius

Hmmm hezký.... a to prosím.. | 1.11.2017 17:07reagovat
avatar

Hmmm hezký.... a to prosím bez náhrady. Nevím proč by měl být člověk trestán za to, že si koupil úsporný auto. BWT koncern prostě nikdy

Nepřihlášený TESLA

bye petrol | 1.11.2017 17:15reagovat
avatar

bye petrol

Nepřihlášený Vošický

Tak ten kdo to má upravené,.. | 1.11.2017 17:26reagovat
avatar

Tak ten kdo to má upravené, t.j přehraný soft či udělánu kompletní úpravu od VW, má v kufru samolepku s razítkem.A samozřejmě je to zapsané i u VW, u vašeho auta. Takže zjistit to lze zcela jednoduše a to i v Německu a to jak v autě, tak v softu koncernu.

Nepřihlášený N.

Reakce na: Kdyz jim de tak moc o zivo.. | 1.11.2017 17:40reagovat
avatar

Protože o životní prostředí ve skutečnosti nejde nikomu, je to jen záminka pro buzeraci a dojení prachů a na dieselgate se to dá líp naroubovat už jen proto, že má jméno, zatímco u těch ostatních šrotů je to jen další nesrovnalost, kterých je všude asi miliarda, takže nikoho nezajímají.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ian

Reakce na: Protože o životní prostřed.. | 1.11.2017 18:08reagovat
avatar

Jak každý rozumný člověk jistě ví , že kauza dieselgate je uměle vyvolaná američany nic víc jenom konkureční boj kdy VW se zkoušel dostat do států a bohužel nevyšlo to ...všichni podvádějí ale nikdo to nepřizná.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

U nás by mohol začať kvitn.. | 1.11.2017 18:13reagovat
avatar

U nás by mohol začať kvitnúť biznis opačný: aktualizovaný softvér prehrávať tým pôvodným... :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený noro

tak politikom to nahralo d.. | 1.11.2017 18:17reagovat
avatar

tak politikom to nahralo do kariet, a nasadli na zelenu vlnu, aby zaujali ked nevedia cim zaujat..

Nepřihlášený Petr Vabroušek

Reakce na: Jak každý rozumný člověk j.. | 1.11.2017 19:43reagovat
avatar

Člověče, CO hulíš?

Nemáš brko navíc?

Jako, aj bych si dal, musí to být super matroš!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman Konečný

Reakce na: Jak každý rozumný člověk j.. | 1.11.2017 19:51reagovat
avatar

Jeden by řekl že si Němci budou dělat starosti s tím milionem kozomrdů ze středověku které si tam pustili a kteří nedělají nic jiného než že nic nedělají :) a oni ne a ne a řeší takové číčoviny...

To bude za 5-10 let krásná země, to Německo - všechny křápy na naftu budou mít ten "správný" SW, květinky a brouččci budou nadšením bez sebe, vzduch bude čistější než na horách a ... a premiérem bude nějaký Mustaffa Ibn Hasíd al Hallim, všichni se budou 5x denně modlit k Alláhovi a svoboda, demokracie a odluka církve od státu budou už jen minulost...

Díky moc, idioti z Německa, fakt díky moc!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Šťastie majú že v usa ich.. | 1.11.2017 21:31reagovat
avatar

Šťastie majú že v usa ich všetky nezosrotovali, ale po prehratí softvéru ich môžu väčšinu predať. Asi sa ich dosť predá po hurikánoch na Floride a v Texase.

Nepřihlášený Lojza

Reakce na: Protože o životní prostřed.. | 1.11.2017 21:47reagovat
avatar

Vy a kámoš pod vámi si podejte ruce. VW byl, jako spousta jiných značek dříve, obviněn a usvědčen z podvodu při měření emisí v USA. To je prostě holý fakt. Zvláště kecy o "ostatních šrotech" a "uměle vyvolané kauze Američany" ukazuje tak trošku na paranoiu. Ale příznivci VAGu, nic se nebojte, pokuty zaplatíte v důsledku vy a zbytek si VAG vybere od dodavatelů. Za méně peněz už teď chce vyšší kvalitu. Takže pohoda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ian

Reakce na: Člověče, CO hulíš? Nemáš.. | 1.11.2017 21:47reagovat
avatar

Co prosím vy máte jiný názor ? Informace jsou jasná i amíci podváděli . Jako japonské automobilky podvádějí s materiály a nnijak se o tom moc nemluví. Všichni podvádějí.WV mel ale smůlu v tom že že se chtěl dostat tam kam ho američani nepustí.

Nepřihlášený Ian

Reakce na: Vy a kámoš pod vámi si pod.. | 1.11.2017 21:53reagovat
avatar

Lojzo vy jste opravdu lojza nic o tom nevíte absolutně nic ....na ostatní taky dojde viz. Japonské automobilky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lojza

Reakce na: Lojzo vy jste opravdu lojz.. | 1.11.2017 22:18reagovat
avatar

Až na ně dojde, budeme se o nich bavit. Zatím na ně ale nedošlo, takže se nemáme o čem bavit. Já jsem Lojza, co nic neví, a vy jste zase typický fanatik jedné značky. Naiva co stále věří, že když je to německý, tak je to kvalitní, dokonalý. Ale pravda je vždycky někde mezi, víme? Když vědomě podvádím, musím počítat s následky. To, že jsou Američani magoři a nepářou se ani s utopením vlastních legend, namátkou třeba emisní skandál s kamiony z r. 1998 nebo hon na Lance Armstronga americkou organizací USADA, je prostě další fakt ... Holt se VW tlačil s dieslem na US trh a nebyl úplně čistý, tak dostal přes prsty. A ostatní sluníčkářské organizace v Evropě nezahálí a musí přilít olej do ohně.

Nepřihlášený cuky luky

Reakce na: Vy a kámoš pod vámi si pod.. | 1.11.2017 22:19reagovat
avatar

Lojsko,nie som VAG fan,ale verím tomu že emerikani potrebovali podojil niekoho z eu o "pár" drobných

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Jeden by řekl že si Němci.. | 2.11.2017 02:56reagovat
avatar

Tak bud rad, nie? Zijes v CR. Tam bude oproti SRN or 5-10 rokov nepochybne raj na zemi. Ziadny kozomrd, len prudki inteligenti tvojho typu, co viac si zelat. :-P

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Reakce na: Lojsko,nie som VAG fan,ale.. | 2.11.2017 07:52reagovat
avatar

Samozřejmě, že vw se dá podojit.. co by asi vyrazili z fiatu. Na něj by klekli a fiat by zdechnul... prachy žádný. Stačí se podívat na průser s airbagy takata.... průser udělal subdodavatel z usa a neděje se nic.... takže dieselgate je jen klasická účelovka.

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Vy a kámoš pod vámi si pod.. | 2.11.2017 10:15reagovat
avatar

Potíž je v tom, že to ze své pozice oponenta podáváte tak, jako by to byly dvě navzájem se vylučující věci, což samozřejmě nejsou. VW podváděla a vypustila něco co neměla? Nepochybně. Někomu tosetsakra vyhovovalo, situaci zneužil a nafoukl to do obřích rozměrů s úmyslem poškodit VW, což je průmysl číslo jedna tahouna evropské ekonomiky Německa? Taky nepochybně. O zneuzití se nebude dát mluvit až ve chvíli, kdy se půjde i po všech ostatních na všech kontinentech, protože jak správně podotkl, podvádějí téměř všichni, což dostatečně potvrdily testy přímo v provozu (cyklus WLTC).

https://www.elogistika.info/auta-ruznych-znacek-pr y-v-tvrdsich-testech-vypousteji-vice-emisi/

Nepřihlášený Freki

Ta úprava je pouze softwar.. | 2.11.2017 15:18reagovat
avatar

Ta úprava je pouze software? Myslím, že za pár drobných dostanou zákazníci razítko o provedení a mechanik si ušetří práci.

A k pokutě. USA mají jiné normy než v EU. VW dostal flastr oprávněně. Amíci rozdávají výši pokut dle ekonomické síly subjektu. Aby to bolelo, ale firmu nepoložilo. Ještě můžou pokutovat další automobilky. Testy v provozu jsou nesmysl. Stačilo by kdyby v původním testu NEDC auto na 15,32,50kmh akcelerovalo vždy na alespoň 80% výkonu a do mimoměstského přidat jedno zrychlení z 0 na maximální rychlost nebo omezovač. V konečném důsledku zrychlí nějaká 1,6diesel na max. kolem 190kmh za stejnou dobu jako sportovní auto na max. kolem 300kmh.

Ale evropská komise si to zase vybere na pokutách Googlu, Microsoftu, atd.

Nepřihlášený No boa

Reakce na: Tak bud rad, nie? Zijes v.. | 2.11.2017 16:47reagovat
avatar

Ty si fakt zodpovedny...

Nepřihlášený

A tady budeme milion aut ču.. | 2.11.2017 17:09reagovat
avatar

A tady budeme milion aut čuchat.Kurvy jedny

Nepřihlášený Roman Konečný

Reakce na: Tak bud rad, nie? Zijes v.. | 2.11.2017 18:28reagovat
avatar

No, jsem rád že žiju v ČR, a to teda hodně rád, to Tě můžu ujistit!

A v současném Německu (o budoucnosti ani nemluvě)

není žádný aspekt čehokoli co by mě jakkoli motivovalo daný názor změnit.

Nepřihlášený Vyvrhel z nemanic, jinak zvrhlý

Reakce na: U nás by mohol začať kvitn.. | 2.11.2017 19:45reagovat
avatar

Třeba CIMBU Autosport? Pochopil jsem, že v rámci chip tuningu dělají i zálohu a garantují 5 letou obnovu dat.

Píši ale zejména proto, že se krom služby obnovy původního či jiného smysluplného nastavení, přimlouvám ještě "jen" za službu "štítek a razítko".

Nepřihlášený Bajos

Na fotkách je Golf 7 s mot.. | 3.11.2017 07:34reagovat
avatar

Na fotkách je Golf 7 s motorem TDI z řady EA288. V popisku je tedy chyba. Golf 7 nemá cinknuty diesel ea189, to jen k objektivite informací...:)

Nepřihlášený Takata

Sorry ale srovnavat airbag.. | 3.11.2017 10:18reagovat
avatar

Sorry ale srovnavat airbagy, ktere si nekdo nenecha opravit a ohrozuje jenom vlastni zdravi s tim co jde z vyfuku a ohrozuje tisice lidi???

Nepřihlášený Vzhůru dolů, levá vpřed

Tohle je prd. Ale pokud.. | 10.11.2017 21:25reagovat
avatar

Tohle je prd.

Ale pokud platí to, že BMW, Daimler, Opel a Volkswagen se zavázali snížit o 20-30% emise (asi jen ty momentálně měřené hovadiny co o emisích nevypovídají vůbec nic) u aut s EURO 5 a 6, a má jít celkem asi o 5 milionů aut. Vše na dobrovolné bázi s cílem, údajně, zamezit zákazům vjezdů dieselů do měst.

Asi bude nejschůdnější začít vyrábět plně syntetizovanou naftu a namísto dodávky vzduchu dodávat jen kyslík (půjde-li ho snadno a levně zkapalnit, stlačení naruší zaběhnutý komfort - minimálně oproti potřebě doplňovat adBlue, i když proti elektrice...).

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama