Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Až teď byl vysvětlen vtip Richarda Hammonda o gayích, který nikdo nepochopil
15.7.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britský moderátor hned v počátcích The Grand Trour přišel s vtipem, kvůli němuž jej řada lidí zatratila. Působil docela hloupě, ve skutečnosti ale byl snad až příliš chytrý.
Pokud patříte mezi letité fanoušky Jeremyho Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, pak vám jistě není cizí jejich specifický humor. Ten v sobě vcelku logicky nese jistou britskou suchost i břitkost, nicméně právě kvůli častým odkazům na lokální témata, politiky, celebrity či problémy často zůstává mnohé „ztraceno v překladu“. A nejpatrnější to bylo ve chvíli, kdy tato trojice přišla s první sezónou nového pořadu The Grand Tour.
Jak jistě víte, na počátku nové éry Jezza a spol. objížděli se svým zeleným stanem celý svět a v provizorním studiu tak hostili fanoušky z mnoha různých zemí. Clarkson je vždy vítal svým monologem, ve kterém odkazoval na lokální výjimečnosti. Často byl samozřejmě i sarkastický, stejně jako jeho kolegové následně v segmentu zvaném Conversation Street. Po odvysílání šestého dílu první série se ovšem zdálo, že Hammond krutě přestřelil.
Asi si vzpomenete na incident, po kterém se na nejmladšího člena celého tria snesla vlna kritiky z celého světa. Vše odstartoval snímek bílé kabiny nového Volva. Clarkson poznamenal, že v takové kabině nelze jít čokoládový nanuk, načež mu Hammond opáčil, že on zmrzliny nejí, neboť je heterosexuální. Odezvou na to mu byl smích publika a Jeremyho nechápavý výraz.
Ona narážka byla záhy zamluvena, část publika ji ale Hammondovi nemohla zapomenout a jeho zdánlivě hloupý homofobní vtípek mu pravidelně připomínala. Této nálepky se zbavuje až nyní, neboť konečně došlo na osvětlení toho, na co vlastně Richard narážel. Ten svými slovy odkazoval na reklamu finské společnosti Kingis, jenž vyrábí... ano, nanuky.
Tato firma přitom již před mnoha lety pustila do éteru reklamu, ve které vidíme mladého muže, kterak dělá vše možné i nemožné, jen aby mohl své dívce přinést ledově vychlazený Kingis. Jakmile ji ale jeden nanuk předá, objeví se ve dveřích její přítel, který je vzápětí rovněž obdarován. Pokud by zde reklama skončila, Hammondův vtip by smysl nedával.
Jenže příběh má samozřejmě pokračování. Onen obdarovaný přítel se záhy neudrží a s úsměvem vezme za ruku chlapce, který nanuky přinesl. Byla to firma Kingis, která ve Finsku spojila nanuky s homosexualitou, proto na to Hammond narážel. Ve Finsku je tato reklama legendou, takže domácí to hned pochopili a Hammondovým slovům se smáli. Diváci u televizí však... zamrzli a nechápali nic.
Jak se tedy ukázalo, Hammond není homofob, ale světaznalý šprýmař. Jen si zkrátka v danou chvíli neuvědomil, že i když je ve Finsku, naprostá většina diváků pořadu bude odjinud a pochopit jeho vtip asi neměli šanci ani ti nejtolerantnější gayové. Pokud tedy nebyli z Finska nebo se k nim ona lokální reklama nedonesla jinak...
Richard Hammond je od prosince 2016 řadou lidí považován za homofoba. Jak se však nyní ukázalo, během návštěvy zeleného stanu ve Finsku pouze svým vtipem odkazoval na znalost místního prostředí. On reklamu můžete zhlédnout níže
Zdroj: Drive Tribe
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 3 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Šéf Bosche si najednou myslí, že za pár let budou elektromobily kupovat skoro všichni, ještě před měsícem o tom pochyboval
před 45 minutami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 2 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 3 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 4 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva