BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově

Takhle to dopadne, když se 431 koní utrhne z otěží třímaných řidičem. Dvacetiletý šofér měl štěstí, ke smrtelnému zranění došlo jen a pouze u auta.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově

24.6.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Takhle to dopadne, když se 431 koní utrhne z otěží třímaných řidičem. Dvacetiletý šofér měl štěstí, ke smrtelnému zranění došlo jen a pouze u auta.

O nástupci legendární řady BMW M3 vás v posledních měsících informujeme měrou vrchovatou. Tím nejvĚtším příspěvkem byl podrobný test, ve kterém jsme se novince věnovali pomalu do posledního šoubrku. Ne všechny události jsou ale tak příjemné jako úvodní usednutí za volant na mezinárodní prezentaci či pozitivní dojmy novopečeného majitele. Nemáme tentokrát na mysli jeho čas na Nürburgringu, dodávky zákazníkům totiž odstartovaly i v sousedním Německu a už mají první oběť.

Nebojte, nejedná se naštěstí o lidskou, nýbrž plechovou - tedy lépe hliníkovo-plastovo-karbonovo-kovovou změť harampádí, která připomíná něco, čemu se ještě před pár dny dalo říkat „em-čtyřka„ jen z některých úhlů. Podle posledních zpráv k nehodě došlo vinou řidiče, který nezvládl vůz udržet na silnici v rychle projížděné zatáčce. Těžko říct, zda chtěl driftovat nebo se jen prohnat zatáčkou na hraně, tak či onak se to úplně nevydařilo.

M4 se vydala směrem přes dopravní značku do jednoho z mnichovských parků, aby následně narazila do dvojice stromů a skončila tak velmi neslavně svoje úvodní kilometry. Jak je vidět z přiložených fotografií, z přední části vozu nezůstalo vůbec nic a záď se jednou částí do stromu opřela s takovou razancí, že se ulomilo kolo ze závěsu. Patrné jsou vystřelené airbagy, které ovšem údajně svůj účel splnily.

Německý magazín hovoří o tom, že se řidiči až na pár škrábnutí nestalo vůbec nic, zatímco M4 už se rozhodně opravovat nebude. Odhadovaná škoda dosahuje 90 tisíc Euro a my se jen za majitele vozu modlíme, aby už měl platnou havarijní pojistku. Z toho plyne ponaučení, že nová emka možná může řídit už i vaše manželka nebo dítě s mokrými papíry, oba si ale budou muset dávat přesto velký pozor, protože jde o nebezpečně rychlé auto. Jeho dvojitě přeplňovaný šestiválec nemá jen 431 koní na zadních kolech, umí také rozhýbat novinku na stokilometrovou rychlost za pouhých 4,1 sekundy.


BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 1 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 01BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 2 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 02BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 3 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 03BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 4 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 04BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 5 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 05BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 6 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 06BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 7 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 07BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 8 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 08BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 9 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 09BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 10 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 10BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 11 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 11BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 12 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 12BMW M4 má za sebou první pořádný crash test, omotalo stromy v Mnichově - 13 - BMW M4 2014 prvni poradny crash 13
BMW M4 zastavila dvojice mnichovských stromů. Škoda je odhadnuta na 90 tisíc Euro, což je zhruba 2 470 000 korun

Zdroj: TZ.de

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.