BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu

Zbožné přání některých zákazníků zatím vyslyšeno nebylo, vše se ale může změnit. Šéf divize M pro M7 vidí místo, přednost teď ale mají jiné modely.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu

16.12.2013 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek

BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Zbožné přání některých zákazníků zatím vyslyšeno nebylo, vše se ale může změnit. Šéf divize M pro M7 vidí místo, přednost teď ale mají jiné modely.

Mercedes prodává třídu S od AMG, Audi zase již déle nabízí vlajkovou loď S8, BMW stále nic. Na trhu by místo pro sportovnější vlajkovou loď mnichovských rozhodně bylo. O jejím potenciálu jsou nakonec přesvědčeni inženýři divize M v čele s jejich šéfem Albertem Biermannem a nakonec i my. M7 sice není v plánu, ale taková tvrzení a náznaky prozrazují obvykle ledacos o budoucích plánech, však na em-sedm jsme se vždycky ptali.

Vůz postavený na základě největšího sedanu nikdy BMW oficiálně nedělalo, výkonné vozy této třídy však své kupce vždycky najdou a my si myslíme, že by to nemuselo být vůbec špatné auto. Vezměte si zmíněný Mercedes S 63 AMG, který dokáže perfektně skloubit pohodlí a sportovnější charakter do jednoho vozu. BMW by se jistě nenechalo zahanbit. Na mysl musí vytanout také Alpina B7 s výkonem 540 koní a posláním nabízet něco podobného.

Jenomže M7 by dozajista byla jízdně ještě lepší v oblasti agility, nesázela by tolik na pohodlí a zaměřila by se na jízdní projev a emoce řidiče. I vůz s velkým rozvorem a obrovskou karosérií dokáže fungovat při rychlé jízdě minimálně dobře. Faktem rovněž je, že řada 5, respektive nejsilnější M5 by nemusela vážit o tolik méně, reálný rozdíl mezi 5 a 7 nebude větší než 150 kilogramů.

Minimálně Biermann tvrdí, že by v segmentu nejsilnějších a největších limuzín velmi rád soutěžil s ostatními. Podle jeho slov „tam ty peníze jsou a stačí je jen dojít zvednout“. Zároveň by prý kladl důraz na to, aby se M7 výrazněji odlišovala od Alpiny. Znovu však dodává, že M7 zatím nebyla a v současnosti nadále není v plánech, jelikož se divize M soustředí na ostatní projekty. „Je tu tolik pěkných věcí, které byste mohli dělat s neomezeným rozpočtem...,“ dodává.

O kterých modelech je řeč? Předně je tu průzkum pohonu všech kol pro příští generace modelů M5 a M6, nebo třeba možnost zavedení verze M do portfolia modelu 3 GT v roce 2016. Motorsport se zaměří spíše na tyto novinky než na další rozšíření svých sportovních SUV. BMW X3 M nebo X4 M prý nevzniknou, místo toho oba tyto modely posune divize M k oddělení M Performance, aby postavili nové soupeře pro modely S od Audi. Na jejich nejsilnější RS se prý v této kategorii zatím nechystají.


BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 1 - BMW M7 F01 2013 ilustrace 01
Kdyby BMW M7 současné generace F01 vzniklo, vypadalo by určitě nějak takto. Nejspíš se jej ale dočkáme až v generaci příští

Fotogalerie současného BMW řady 7

BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 2 - BMW 7 2012 facelift 01BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 3 - BMW 7 2012 facelift 02BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 4 - BMW 7 2012 facelift 03BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 5 - BMW 7 2012 facelift 04BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 6 - BMW 7 2012 facelift 05BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 7 - BMW 7 2012 facelift 06BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 8 - BMW 7 2012 facelift 07BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 9 - BMW 7 2012 facelift 08BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 10 - BMW 7 2012 facelift 09BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 11 - BMW 7 2012 facelift 10BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 12 - BMW 7 2012 facelift 11BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 13 - BMW 7 2012 facelift 12BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 14 - BMW 7 2012 facelift 13BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 15 - BMW 7 2012 facelift 14BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 16 - BMW 7 2012 facelift 15BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 17 - BMW 7 2012 facelift 16BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 18 - BMW 7 2012 facelift 17BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 19 - BMW 7 2012 facelift 18BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 20 - BMW 7 2012 facelift 19BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 21 - BMW 7 2012 facelift 20BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 22 - BMW 7 2012 facelift 21BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 23 - BMW 7 2012 facelift 22BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 24 - BMW 7 2012 facelift 23BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 25 - BMW 7 2012 facelift 24BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 26 - BMW 7 2012 facelift 25BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 27 - BMW 7 2012 facelift 26BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 28 - BMW 7 2012 facelift 27BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 29 - BMW 7 2012 facelift 28BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 30 - BMW 7 2012 facelift 29BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 31 - BMW 7 2012 facelift 30BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 32 - BMW 7 2012 facelift 31BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 33 - BMW 7 2012 facelift 32BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 34 - BMW 7 2012 facelift 33BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 35 - BMW 7 2012 facelift 34BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 36 - BMW 7 2012 facelift 35BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 37 - BMW 7 2012 facelift 36BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 38 - BMW 7 2012 facelift 37BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 39 - BMW 7 2012 facelift 38BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 40 - BMW 7 2012 facelift 39BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 41 - BMW 7 2012 facelift 40BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 42 - BMW 7 2012 facelift 41BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 43 - BMW 7 2012 facelift 42BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 44 - BMW 7 2012 facelift 43BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 45 - BMW 7 2012 facelift 44BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 46 - BMW 7 2012 facelift 45BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 47 - BMW 7 2012 facelift 46BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 48 - BMW 7 2012 facelift 47BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 49 - BMW 7 2012 facelift 48BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 50 - BMW 7 2012 facelift 49BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 51 - BMW 7 2012 facelift 50BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 52 - BMW 7 2012 facelift 51BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 53 - BMW 7 2012 facelift 52BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 54 - BMW 7 2012 facelift 53BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 55 - BMW 7 2012 facelift 54BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 56 - BMW 7 2012 facelift 55BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 57 - BMW 7 2012 facelift 56BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 58 - BMW 7 2012 facelift 57BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 59 - BMW 7 2012 facelift 58BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 60 - BMW 7 2012 facelift 59BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 61 - BMW 7 2012 facelift 60BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 62 - BMW 7 2012 facelift 61BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 63 - BMW 7 2012 facelift 62BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 64 - BMW 7 2012 facelift 63BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 65 - BMW 7 2012 facelift 64BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 66 - BMW 7 2012 facelift 65BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 67 - BMW 7 2012 facelift 66BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 68 - BMW 7 2012 facelift 67BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 69 - BMW 7 2012 facelift 68BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 70 - BMW 7 2012 facelift 69BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 71 - BMW 7 2012 facelift 70BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 72 - BMW 7 2012 facelift 71BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 73 - BMW 7 2012 facelift 72BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 74 - BMW 7 2012 facelift 73BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 75 - BMW 7 2012 facelift 74BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 76 - BMW 7 2012 facelift 75BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 77 - BMW 7 2012 facelift 76BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 78 - BMW 7 2012 facelift 77BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 79 - BMW 7 2012 facelift 78BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 80 - BMW 7 2012 facelift 79BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 81 - BMW 7 2012 facelift 80

Zdroj: Autocar

Adam Šrámek

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.