Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Cadillac nebude zpátky v Evropě před rokem 2020, potřebuje diesel
4.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Podle šéfa Caillacu Johana de Nysschena nemáme v Evropě čekat tuto značku pořádně před rokem 2020. Je potřeba rozšířit nabídku a přidat diesel, říká.
Pořádného oficiálního vstupu Cadillacu do Evropy se v této dekádě nedočkáme. Uvedl to šéf značky Johan de Nysschen na ženevském autosalonu. „Musíme postavit globální prémiovou značku a to je možné jen postupně,” řekl. „Máme dobrou reputaci, podloženou 112letou historií, ale lidé nás vidí jako americkou značku orientovanou na Ameriku,” dodal. Pravděpodobně tak evropská nabídka zatím zůstane na úrovni pouhých pár napůl oficiálně dovážených modelů, jak tomu je dnes.
Cadillac doplatil na chyby minulosti, kterých se podle de Nysschena nyní musí vyvarovat. „Šli jsme až tak daleko, že jsme jen lepili loga Cadillacu na auta General Motors,” přiznává šéf prémové značky GM. „Obrození ale již začalo. Naše společnost bude stavět na produktu. Mám za to, že přijímání našich aut zákazníky je deset let za realitou. Musíme najít způsob, jak to změnit,” dodává de Nysschen.
Zároveň ale chce „plnit mezery na trhu, pracovat na dieselu”. Právě naftový motor je pro úspěch v Evropě v konkurenci BMW a Mercedesu zcela klíčový. Dokud Cadillac schopný diesel nenabídne, bude se soustředit na expanzi v Číně a Asii a až pak se podívá do Evropy. Nová strategie započne s představením nové vlajkové lodi CT6, konkurenta pro Mercedes třídy S, a bude pokračovat až po představení stroje, který se zařadí pod ATS a vyzve na souboj Mercedes CLA nebo Audi A3 sedan. Ten by se měl ukázat koncem tohoto desetiletí.
„Pokusit se vyzvat Němce na souboj na jejich území bez správných aut a motorů je marné,” seznal de Nysschen. „Musíme se také zaměřit na síť dealerství a zkusit najít prostor, kde by se dalo něco dělat jinak, například aby auta jezdila za zákazníky, nikoliv naopak. Svět se mění a to přináší příležitosti,” naznačuje vývoj Cadillacu de Nysschen.
Nenechávají ho pochopitelně chladným ani rostoucí prodeje ve všemožných segmentech SUV. V plánu je malý crossover a středně velké SUV, kteréžto stroje by doplnily současnou nabídku modelů SRX a Escalade. Pro připomenutí, SRX je dlouhé 483 cm a má rozvor asi 281 cm, podobně jako BMW X3, a Escalade je s délkou 518 cm a rozvorem 295 cm větší než nové Audi Q7.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Ženevy.
Cadillac pořádně na evropské trhy zatím nevstoupí, říká jeho šéf (ilustrační foto, model CTS)
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 2 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před hodinou - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 2 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 3 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 4 hodinami - Škoda překvapivě stvořila víc jak 1000koňové auto, řádit s ním budete moci i vy
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 14:29 - mattonecz
- Onboard videa 04.25. 12:42 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 11:02 - HondaMan
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22