Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Chcete práci snů v automobilové branži? Tady je šance, která se nemusí opakovat
26.4.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pokud jste vždy toužili zanechat svůj otisk na jedněch z nejexkluzivnějších supersportů světa, nyní máte šanci. A vystačíte si i s angličtinou.
O Koenigseggu se v poslední době hovořilo hlavně v souvislosti se spoluprací, kterou rozjel se Spykerem, neboť pro něj bude vyrábět pětilitrový atmosférický osmiválec, dnes dost nevídanou věc. Zajímavé zprávy přicházejí také ohledně vývoje bezvačkového motoru a mluví se i o autech samotných. Jeden z modelů, Agera, se odebírá do důchodu a jeho místo zaujme nástupce. To je na poměry firmy náročný krok, ke kterému z našeho pohledu dojde zhruba na přelomu dekády, automobilka na něm ale pochopitelně musí pracovat už nyní.
Loňský rok tak byl pro Koenigsegg opravdu hektický, zároveň se ale promítl do rekordních prodejů. S rostoucí poptávkou nicméně přicházejí i problémy, neboť čekací doba na objednaná auta je extrémně dlouhá. Výrobní i jiné kapacity tedy budou navýšeny, s čím souvisí pro nás jedna potenciálně příjemná věc - společnost rozšiřuje řady o 40 nových pracovních míst, která hodlá obsadit poněkud neobvyklou cestou - čistě přes internet. Na druhou stranu, značka hledá neobvyklé lidi a že její současní zaměstnanci nejsou tak úplně obyčejní, dosvědčí už pohled na parkoviště.
Za prací se budete muset přestěhovat do Ängelholmu, tedy alespoň od pondělka do pátku. Zároveň je vyžadováno členství na fórech Buildthreads či Garaget a zápal pro značku Koenigsegg. Švédsky mluvit nemusíte, byť tento jazyk vám nejpíš zajistí pár plusových bodů. Zapotřebí je ovšem angličtina, alespoň na základní komunikativní úrovni - automobilka totiž nehledá nikoho, kdo by o ní sepsal knihu, ale kdo se alespoň domluví.
Nejpodstatnější jsou ovšem vaše schopnosti. Koenigsegg hledá především lidi, kteří si již v uplynulých letech „ušpinili“ ruce, a to třeba navrhováním vlastního automobilu, renovací nějakého klasika či alespoň instalací odlišného interiéru. Pokud ale žádnou takovou činnost ve svém CV nenajdete, netruchlete - stačí totiž prokázat, že máte technologický dar od pánaboha či nezměrnou touhu učit se něco nového.
Našli jste se? Pokud ano, pak nám nezbývá nic jiného než zmínit obory, ve kterých Koenigsegg volná pracovní místa nabízí. Jedná se o finální montáž, stavbu motorů, čalounění interiérů, přípravu a lakování, leštění, údržbu, práci na prototypech, elektrické svazky kabelů, prodej nebo navrhování v programu CAD. Bližší informace případně získáte přímo na webu švédské automobilky. Tak velká šance stát se součástí tak výjimečné automobilky tu ještě nebyla. A možná už nikdy nebude, 40 nových lidí taková firma nebere každý rok...
Pokud byste se zařadili mezi zaměstnance Koenigseggu, stanete se součástí party, která jezdí těmito auty. Nadšenec je tu zjevně skoro každý
Automobilka hledá nové lidi přes internet...
...jejich práce ale bude spočívat hlavně v montáži a další přípravě nových aut
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejnovější články
- Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 2 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 4 hodinami - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva