Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson a spol. jmenovali nejpamátnější chvíle svých kariér, umí překvapit
22.11.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mnohý by nejspíše čekal, že trojice moderátorů bude vzpomínat na první jízdu v supersportu či setkání se smrtí. Realita je však trochu odlišná.
Jeremy Clarkson se před kamerami objevuje od 27. října 1988, kdy se stal jedním z moderátorů někdejšího Top Gearu. V té době mu bylo osmadvacet let, většinu svého života má tedy spojenou s prací pro BBC a televize obecně. V roce 2002, tedy v době, kdy Top Gearu začal dávat podobu, jakou známe nyní, ho doplnili také James May a Richard Hammond. Ani pro Maye zdaleka nešlo o počátek televizní kariéry, druhý však byl před kamerami stále zelenáčem - dříve se objevil jen v pořadu Men & Motors, jinak působil v rádiích.
Nicméně i v případě Hammonda je již patnáctiletá kariéra vskutku úctyhodná, přičemž vedle Top Gearu se stejně jako jeho kolegové začal postupně věnovat i dalším projektům. Pořady jako Brainiac: Science Abuse či Total Wipeout ale nejspíše znají už jen jeho přátelé, pro zbytek světa pak bude stejně jako Clarkson a May navždycky spojen se Top Gearem a nově také s The Grand Tour.
Proč o tom zde ale mluvíme? Stojí za tím rozhovor s britským deníkem The Times, který se trojice zeptal na chvíli v jejich kariéře, kterou si dodnes pamatují ze všech nejvíce. Překvapí, že u toho nejsou jména exotických supersportů či třeba mnoha celebrit, s nimiž se za tu dobu setkali. Místo toho jde o vcelku obyčejné momenty, které ve výsledku může zažít mnoho z vás.
Jeremy Clarkson
„Před mnoha lety jsem byl na představení Citroënu AX. V předvečer této akce jsem to možná poněkud přepískl s alkoholem. Následující den jsem měl být spolujezdcem v jedné lokální rally. S šedou tváří a zvedajícím se žaludkem jsem se připoutal na místě spolujezdce a pomyslel jsem si: „Tohle nepřežiju. Tenhle rallyový řidič se bude chtít vytáhnout, protože vedle něj sedí známý novinář.“ Jakmile nás odmávli startovním praporkem, uslyšel jsem obrovskou ránu - to jak zasáhl sám Bůh a rozbil kardan.“
James May
„Za starých časů Top Gearu jsem měl přejet přes most postavený z klád nad roklí. Nejprve jsem se šel sám podívat, jestli nepraskne, poté jej otestoval Jeremy, který na mně velmi hlasitě křičel, že si je jist tím, že nepraskne.“
Richard Hammond
„Pamatuji si, jak jsem seděl ve starém Mustangu na jedné argentinské silničce a koukal jsem se na západ slunce skrze kompletně rozbité čelní okno. Tu scénu jsem si vyfotil v hlavě.“ Tady Hammond vzpomíná na dramatické okamžiky, kdy byl s kolegy doslova kamenován Argentinci kvůli jejich údajným narážkám na válku o Falklandy.
Jsme si skoro jisti, že takové momenty byste netipovali, většina nakonec ani není široce známá. Tím spíše ale můžete sami zavzpomínat na to, co ze sledování pořadů a životů těchto třech pánů utkvělo v paměti nejvíce vám. Po těch letech toho nemusí být málo...
Mnohý by čekal, že hlavně Hammond bude vzpomínat na nedávnou nehodu s Rimacem Concept_One...
...nebo že trojice vzpomene na šílenosti z Top Gearu. Realita je však zcela jiná
Zdroj: The Times
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před hodinou - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 2 hodinami - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 4 hodinami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 5 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva