Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív

Italská auta neproslula zrovna svou spolehlivostí a po tom se Clarkson vždy rád povozí. Které vydrží nejmíň? Můžete si sami tipnout, tento test právě probíhá.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív

11.4.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Italská auta neproslula zrovna svou spolehlivostí a po tom se Clarkson vždy rád povozí. Které vydrží nejmíň? Můžete si sami tipnout, tento test právě probíhá.

Před několika málo dny jsme si mohli potvrdit, že natáčení již třetí série The Grand Tour je v plném proudu. A že Jeremy Clarkson]] bude opětovně sršet suchým humorem i drsnou kritikou, s radostí směřovanou třeba na francouzská auta. A podobným způsobem se britský moderátor hodlá vypořádat také s Italy, jak naznačuje aktuálními příspěvky na „svém“ webu Drive Tribe.

Včera Jezza přišel s prvními informacemi, které se týkají srovnávacího testu, do kterého nastoupila Alfa Romeo GTV6, Lancia Gamma Coupe a Fiat X1/9. Clarkson přitom sedlá první zmíněný vůz, James May druhý a Richard Hammond třetí. Podstatou ovšem není to, kterak youngtimerům bude vést na okruhu či třeba ve městě, ale který se porouchá první.

Aktuálně má trojice moderátorů i aut za sebou již více než 800kilometrový výlet, a přestože mělo dojít na drobné poruchy, nic závažného se nestalo a natáčení tedy pokračuje dle plánu. I když to je možná poněkud odvážné tvrzení, scénář třetí série TGT jsme neviděli a proto není jisté, zda náhodou na rozpadnutí alespoň jednoho vozu nemělo již dávno dojít.

Clarkson se přitom rozhodl již tak poměrně kontroverzní téma ještě patřičně vyšponovat, a proto vyzývá své fanoušky, aby si tipli, jaký vůz skončí jako první. Povětšinou se přitom v komentářích mluví o Lancii, což jen dokazuje, kterak tato kdysi slavná automobilka začíná mířit do definitivního zapomnění.

Zajímavé přitom je, že Clarksonovi přívrženci až tak moc nepoukazují na Alfu Romeo, i proto, že právě tuto značku Jezza miluje. Uznává sice, že většinu času tyto vozy tráví v servisu, ovšem takovou oběť je ochoten podstoupit výměnou za působivý design. Navíc si to může i dovolit, neboť při šíři svého vozového parku pěšákem nezůstane.

Fiat X1/9, o němž jste dost možná ještě nikdy neslyšeli, je pak zmiňován jen velmi okrajově. Někteří čtenáři ovšem naznačují, že nakonec právě tento dvoumístný roadster s motorem uprostřed a pohonem zadních kol odpadne jako první, a to kvůli Hammondovi, který si vždy vybírá ta nejhorší auta.

Jaká ale bude skutečnost? Tipnout si můžete i v diskuzi u nás, realitu nejspíše zjistíme během následujících dnů. Tedy pokud si výsledek Clarkson nenechá až na podzim, kdy bude mít třetí řada TGT premiéru. Jsme přitom zvědavi, zda v mezičase Clarkson a spol. ohlásí prodloužení kontraktu, či zda je Jeff Bezos jakožto majitel Amazonu bez skrupulí odepíše s ohledem na stále menší přínos v rámci získávání nových předplatitelů...


Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív - 1 - Jeremy Clarkson a italska auta 01Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív - 2 - Jeremy Clarkson a italska auta 03Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív - 3 - Jeremy Clarkson a italska auta 02
Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív - 4 - Jeremy Clarkson a italska auta 04Clarkson v testu srovnává tři italská auta. A čeká, které z nich se rozpadne dřív - 5 - Jeremy Clarkson a italska auta 05
Clarkson a spol. chystají do nové série The Grand Tour srovnávací test tří italských ojetin. Podstatou je, která z nich se rozpadne jako první. Vaše tipy?

Zdroj: Drive Tribe

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.