Co se stane, když za jízdy zařadíte zpátečku? V autě s manuálním řazením?

 | 13 příspěvků | 15.2.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený MaFia

Dobrej, že ho tam dostal,.. | 15.2.2017 12:03reagovat
avatar

Dobrej, že ho tam dostal, i když to bolelo ;-) Paradox tady bude, že se spíš nic nestane, když před spuštěním spojky dáte plný plyn, pak se kola spíš budou protáčet. Jen tak pustit spojku bude asi okamžitá smrt.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Dobrej, že ho tam dostal,.. | 15.2.2017 12:11reagovat
avatar

presne tak, bez plynu horsi. paradox 2 je, ze tohle spis auto prezije nez zarazeni nizkyho kvaltu, to posle motor do moc vysokych otacek vzdycky. tady jde resit plnym a zpetnym prokluzem jako na videu. skoro idealni situace :) za tech okolnosti...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nemesis

Reakce na: presne tak, bez plynu hors.. | 15.2.2017 12:13reagovat
avatar

Přesně to jsem chtěl říct :-) Třeba jednička to oddělá vždycky, motor, zpátečka nemusí :-)

Nepřihlášený Bubaak

blbost, jde to, v něčem js.. | 15.2.2017 12:35reagovat
avatar

blbost, jde to, v něčem jsem zařadil 6 (myslim že to byl transit) ačkoliv jsem musel dát na dvakrát meziplyn, pak tam skočila, naštěstí mi došlo že je to jen pětikvalt a spojku jsem nepustil

Nepřihlášený

mě by spíš zajímalo, jestl.. | 15.2.2017 20:10reagovat
avatar

mě by spíš zajímalo, jestli by vydržel rozvoďák, kdyby to neproklouznul.

a pánové, jestli to echt chcete vyzkoušet tak si to zkuste na dvoutaktu, třeba v trabantovi :D tam to ještě chytne opačný otáčky :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: mě by spíš zajímalo, jestl.. | 16.2.2017 09:08reagovat
avatar

Pokud se nepletu tak nechytne. To by se musel motor zastavit.

Nepřihlášený Bubaak

Reakce na: mě by spíš zajímalo, jestl.. | 16.2.2017 09:52reagovat
avatar

rozvoďáku se nic nestane, motor se točí stále stejně, spíš převodovka a dif, ale nejspíš by se jen protočili zadní kola jak na videu

Nepřihlášený Oto

Tohle ukázali u zadního náh.. | 16.2.2017 11:16reagovat
avatar

Tohle ukázali u zadního náhonu s lehkou prdelí. Otázka je, co by udělal přední náhon. Při tom zpětném tahu když na kola sedne v podstatě celá váha to bych tipoval že něco odejde nejspíš dif poloosy homokineťáky.

Nepřihlášený Juraj

Ja som toto skúšal aj spre.. | 26.2.2017 18:41reagovat
avatar

Ja som toto skúšal aj spredokolkou, ale nešlo zaradiť "R" dokonca nejde na manuály zaradiť z 5 do 2 ani z 3 do 1,..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený roxor

Na automate DSG počas jazd.. | 16.3.2017 20:25reagovat
avatar

Na automate DSG počas jazdy výnimočne a len v tomto prípad pri prudkom klesaní z kopca prehadzujem Dčko doprava - do manuálneho režimu, aby automat pri jazde bez plynu nemal tendenciu podraďovať a vytáčať vyššie otáčky. Už sa mi ale stalo, že som nechal zapnutý manuálny režim až do zastavenia na križovatke a auto neprotestovalo. No pri štarte na zelenú sa odmietalo pohnúť, prepol som do D a išlo to zasa normálne.

Nepřihlášený miso

Reakce na: Ja som toto skúšal aj spre.. | 17.3.2017 07:53reagovat
avatar

Mojej drahej sa podarilo zaradiť zo 6 do 2 a to aj bez medziplynu, pustila spojku motor dal dobru brzdu zahučal ale pohoda. Chcela 4ku no netrafila, ešte dobre že nechcela 3ku to mohlo dopadnuť horšie...

Nepřihlášený Roman

Jednou se mi podařila zpát.. | 18.3.2017 23:31reagovat
avatar

Jednou se mi podařila zpátečka bez spojky na stojícím vozidle (1.9tdi - nepřemejšlel jsem nad tím, soustředil jsem se na něco jinýho - nespínala mi kamera a mě nedošlo, že ještě vrčím, ne jen zapnutá spínačka). Hroznej zvuk a odnes to napínák... (naštěstí jen napínák)

Nepřihlášený Hemyngvej

Jednou se mě podařilo v 90.. | 20.3.2017 18:20reagovat
avatar

Jednou se mě podařilo v 90 fláknout zpátečku a úplně čistě aniž by bylo slyšet zuby u Citroen Berlingo naštěstí jsem si to uvědomil dřív než jsem pustil spojku tak jsem hned vyřadil ale nadával jsem si krutě

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše