Downsizingu odolává už jen jediný motor Mercedesu. Šéf vývoje vysvětlil, proč

 | 18 příspěvků | 16.7.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Sir CHerokee

Downsizing, kam se podíváš... | 16.7.2017 16:40reagovat
avatar

Downsizing, kam se podíváš...kromě 12 válců...pro malou VIP klientelu.

Je mi sympatičtější americký přístup alá Camaro, Mustang a spol. V8 pro každého, kdo ji chce a pracuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Drobná oprava. Nebyla to 6.. | 16.7.2017 18:26reagovat
avatar

Drobná oprava. Nebyla to 6,3 V8, ale "jen" 6,2.

Nepřihlášený cvx

Elektromotor má ještě lepší.. | 16.7.2017 19:29reagovat
avatar

Elektromotor má ještě lepší kulturu chodu než V12, tak proč se bát odchodu extrémně drahé a rozměrově brutální V12...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Delat V12 kvuli male skupi.. | 16.7.2017 19:29reagovat
avatar

Delat V12 kvuli male skupince arabu a zaroven postupne likvidovat V8 a V6, o ktere je rozhodne vetsi zajem... To mi hlava nebere.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sir CHerokee

Reakce na: Elektromotor má ještě lepší.. | 16.7.2017 20:48reagovat
avatar

Elektromotůrky patří do kuchyně a ne do auta. V12 je olymp, tomu se žádné bzukátko neblíží. To ale pochopí jen petrolhead a ne konzolový teoretik.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Delat V12 kvuli male skupi.. | 16.7.2017 20:59reagovat
avatar

U mercedesu sice V6 bude koncit, ale to proto, ze bude nahrazena novou R6. V8 ma zatim take budoucnost jistou...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: U mercedesu sice V6 bude k.. | 16.7.2017 22:07reagovat
avatar

Jasne, ale tam, kde driv byly sestivalce jsou dneska ctyrvalce a sestivalce dneska najdeme prakticky pouze u vrcholnych modelu, kde byly drive osmivalce a jeste jsou vyhonene turbem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Jasne, ale tam, kde driv b.. | 17.7.2017 07:13reagovat
avatar

Jenže se podívej na systém zdanění v téměř celé Evropě na západ od nás a podívej se také jaké motory měli 200/300 koní před 10 lety a jaké mají 200/300 koní dnes.

Nepřihlášený oh.c!

Reakce na: Elektromotor má ještě lepší.. | 17.7.2017 07:17reagovat
avatar

cvx: Vy už máte baterii umožnující uložení 12 kWh/kg? Ne, tak přidejte!

Nepřihlášený JaRy

C a E mercedesy se dnes ma.. | 17.7.2017 09:04reagovat
avatar

C a E mercedesy se dnes masivně prodávají se čtyřválci. To je absolutně nejčetnější motorizace. Šestiválců se prodává asi tolik jako dříve šestiválců v passatu. Čili málo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honzafi

Poté dvanáctiválcová klien.. | 17.7.2017 09:34reagovat
avatar

Poté dvanáctiválcová klientela vymře.... To je tedy přístup, fakt pecka...

V našich končinách mi stačí být za exota s benzinovým třílitrem šestiválcem, který nemá kujvítko jménem turbo a řetězy má hnané řetězem. Už tím těžce vybočuji z řad motoristů, pro které je modlou TDI a nebo ty jednolitříky či podobné hovadinky.

Fakt žasnu nad tím, jak mi lidé dokážeme ve všech směrech, nejen automobilním, dovolit nadnárodním lobby, aby si se spotřebitelem vytírala zadnici a pod záminkou eko-krávovin dělat místo lepších aut horší a horší. Zrovna Mercedes, který roky auta dělal tak, že vydržela miliony km, je se soudobým spotřebním zbožím ostudou.

Elektromobilita nechť je pro ty, kdo pro ni prahnou. Někteří z iluze o tom, jak to pomůže přírodě, jiní pro vyšší účinnost elektromotoru, ale prostě ať elektromobily či hybridy mají ti, kdo je chtějí. Ať mi nikdo neříká, že žijeme v kapitalismu, když místo volného trhu rozhoduje o tom, co zákazník bude kupovat, EUrodebilistán, ekoteroristé, lobby těch či oněch krávovin...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sir CHerokee

Reakce na: Poté dvanáctiválcová klien.. | 17.7.2017 10:39reagovat
avatar

Tihle eko-šílenci zasahují druhým do všech oblastí života: rušení atomelektráren, nesmyslné větrníky, eko-auta, bránění výstavby dálnic, prosazování nesmyslných podchodů pro žáby, celá řada jich působí v medicíně - různé očisty, rituály, vymyšlené energie, přírodní šamanství, čínská medicína, odmítání očkování, domácí porody etc..….

Diktují většinové populaci své vlastní priority, běžně provádějí vymývání mozků, hlavně mladým a nevzdělaným. A kupodivu to není ani tak z tlaku EU, ale jednotlivých států...viz dotace nebo šílené zdanění z luxusu nebo CO2 alá Holandsko a spol.

Nepřihlášený

Reakce na: Downsizing, kam se podíváš... | 17.7.2017 17:41reagovat
avatar

V8 pro kazdeho, ale zbytek US auta je k nicemu. Z ameriky jedine Caddy, mustangu bych to asi odpustil za tu cenu, zvlaste kdyz konecne i zataci. Ale pokud jsou penize, tak radsi V8 z evropy. O V12 ani nemluvim, maji vubec amici nejakou V12? Myslim v prodeji, ne koncept (V16).

Nepřihlášený

Reakce na: C a E mercedesy se dnes ma.. | 17.7.2017 17:42reagovat
avatar

Tak to bylo vzdycky.

Nepřihlášený

Reakce na: Jasne, ale tam, kde driv b.. | 17.7.2017 17:45reagovat
avatar

Priklad? Ja vim jen o C, ktere nema naftovy V6 (nebo R6). Jinak Ecko vzdy melo R4 - V8 a Sko V6 - V12. Jo, ted ma i 250CDI R4, ale to sli jen niz, nic nevyhodili. Takze kde jsou ctyrvalce, kde byly sestivalce? A kde sestivalce, kde byly osmivalce?

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Elektromotor má ještě lepší.. | 17.7.2017 18:39reagovat
avatar

To nepochopis... V12 je vyjadrenie zivotneho stylu. Napr. ja sa odmietam vozit v elektromobiloch, aby som nebol spajany s ludmi, co si ich aktualne kupuju. Mam stanovene urcite objemove limity pre kazdu triedu a pod ne v ziadnom pripade nejdem. (Viem, som cudny.)

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Elektromotůrky patří do ku.. | 17.7.2017 18:39reagovat
avatar

Absolutny suhlas.

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Poté dvanáctiválcová klien.. | 17.7.2017 19:02reagovat
avatar

Mercedesy zrovna patria este k tym kvalitnejsim autam.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše