Ferrari dál podvádí při novinářských testech. Britové ho načapali, vzali mu cenu

 | 24 příspěvků | 2.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Ferrari testujete zřídka??.. | 2.8.2017 19:47reagovat
avatar

Ferrari testujete zřídka?? Za posledních pět let ste netestovali nic, ani škoduvku :D

Nepřihlášený Jirka 1983

Aspoň vím, že si ferrari n.. | 2.8.2017 19:54reagovat
avatar

Aspoň vím, že si ferrari nemám kupovat. A to jsem si zrovna chtěl nějaké pořídit.

Nepřihlášený 0430

ano, Cup 2jky,Trofea atd... | 2.8.2017 20:35reagovat
avatar

ano, Cup 2jky,Trofea atd. se dodávají standartně na verze zaměřené na okruhy, a to nejen u Ferrari

angličané si tam tedy mohli dát třeba Barumky, pokud jim Cupy nebyly vhod. Každá automobilka chce vyhrát test, každá dělá novinářská auta, žádný novinář není nestranný, proč se někdo snaží tvrdit, že to tak není?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: ano, Cup 2jky,Trofea atd... | 2.8.2017 20:50reagovat
avatar

Presne tak. Pokud jde jen o gumy, nemam s tim problem. Dat jine gumy na auto je ten nejzakladnejsi tuning a je dobre vedet, ze zrovna Pilot Cup s 488 funguji nejlepe.

Nepřihlášený koupelna

A co všechny ty poloslicky.. | 2.8.2017 20:55reagovat
avatar

A co všechny ty poloslicky na 911 GT3 a GT3 RS, Huracanech, verzích Performante a hlavně všech testovaných McLarenech? Zase novinářská komedie a pokus udělat během okurkové sezony haló...

Nepřihlášený TT

Prokopec ty debile, ty ses.. | 2.8.2017 21:26reagovat
avatar

Prokopec ty debile, ty ses zase aferista.... ses ubozak!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Na webu který jen přetisku.. | 2.8.2017 22:19reagovat
avatar

Na webu který jen přetiskuje co mu pošle PR oddělení škodovky, je tento článek vskutku bizarní.

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Prokopec ty debile, ty ses.. | 3.8.2017 05:38reagovat
avatar

Neboj, to len Ferrari je predrazeny Fiat...

Nepřihlášený Bubaak

Dyť to dělá i koncern VW,.. | 3.8.2017 06:51reagovat
avatar

Dyť to dělá i koncern VW, načipuje svoje testovaný auta aby měli větší výkon. Když už z toho moc koní vyloudit nejde, tak pohrozí novináři že když test nedopadne dobře, dostane se na black list. Pokud jsou slušnější, tak ho zas "uplácejí".... Žádny test od nikoho není vypovídací a je vždy si auto zkusit na vlastní kůži.

Se divim že se Autocar nepodíva na auto před tím, než ho začne testovat, zjistit o rok později že auto ma pnue od ty a tý firmy je docela masakr :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Proc Ferrari nedodava pilo.. | 3.8.2017 07:34reagovat
avatar

Proc Ferrari nedodava pilot cup 2(krome smluvnich podminek)? Myslim, ze to bude take tim, ze za vlhka a deste by to bezny zakaznik nezvladal. Proc je dalo na okruh je snad jasne.

Nedelal bych z toho tragedii :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ted

Reakce na: Proc Ferrari nedodava pilo.. | 3.8.2017 07:40reagovat
avatar

V desti jsem dal most za 1:59. Myslim, ze te vody by muselo byt vazne dost...

Nepřihlášený D1

Ferrari vždy podvádělo, ne.. | 3.8.2017 08:52reagovat
avatar

Ferrari vždy podvádělo, nevím co je na tom senzačního, starého psa novým kouskům nenaučíš.

Nepřihlášený Tomáš

Nechápu tento web. Je to j.. | 3.8.2017 09:26reagovat
avatar

Nechápu tento web. Je to jako AHA, Blesk či něco podobného, takový maxibulvár o autech.

Nejvíce ale nechápu ty, co tyhle články vypisují.

U pana redaktora je evidentní, že závidí i nos mezi očima těm, kteří si například Ferrari můžou dovolit. Tento web je vyloženě proti této značce zaměřený.

Kupte si pane redaktore v AAA Ochcáku 66kW, kupte si někde samolepky RS a olepte si ji a máte taky sporťák!!!

Vám to určitě bude stačit a myslím si, že na Ferrari stejně nemáte ruce a hlavu.

Je lepší zkopírovat nějaký článek z USA nebo z Bildu a z maximální NEprofesionalitou ho uveřejnit!!!

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Dyť to dělá i koncern VW,.. | 3.8.2017 10:01reagovat
avatar

tohle me na tech testech mrzi nejvic. ze jsou novinarska auta neseriova, to tak nejak tusi kazdy rozumny clovek. a to napric znackami. ale ze se k tomu nikdo z novinaru opravdu nepostavi, to je k placi. pritom nejde ani zdaleka jen o vykon se kterym se tady treba predvedla skodovka s rapidem nebo RSkou nebo udaje na palubnim pocitaci (miluji testy spotreby typu - palubak nam uzakzuje 6 - parada), ale o takove na prvni pohled neviditelne veci, jako tlumici materialy tesneni apod. ten dojem z jízdy takto pripraveného testovacího vozu je uplně někde jinde, nez realita, kde se pak resi opravdu kazde euro nakladu a montuje to nejaky priozraly bulhar.

nechapu, proc si nekdo z novinaru nepujci auto treba od soukromnika nebo leasingovky - proste bezny produkcni model a neporovna to s testovacim kusem. to by se nekteri hodne divili. ale to by asi bylo hodne prace, tak se radeji budou cpat chlebickama na predvadecce a papouskovat PR reci automobilek. tady se maximalne zmuzou na nejake smesne pneumatiky..

Nepřihlášený A. Novák

Svazák Prokopec zase splni.. | 3.8.2017 10:30reagovat
avatar

Svazák Prokopec zase splnil ideologický úkol. :-) Zajímavý, že místo tohoto blábolu nulový informační hodnoty (na auto si můžu obout gumy, jakýkoliv se mi zachce - dodržet musím jen rozměry dle TP) nenapíše, že jistá nejmenovaná boleslavská automobilka dělá auta pro testy úplně mimo standardní výrobní linky. Jinými slovy: každý okřídlený šíp, který i svazák Prokopec testuje, je všechno jiný jen ne sériový auto!!! Jenže to naši úplatní pisálci nikdy nezveřejní, protože by si třeba nemohli zadarmo půjčit auto na dovolenou, nedostali by pozvánku na výlet do Austrálie tvářící se jako předváděcí akce a dost možná by jejich plátky přišly o inzertní příjmy...

Nepřihlášený JohnST

Tak Ferrari podvadza. No t.. | 3.8.2017 11:18reagovat
avatar

Tak Ferrari podvadza. No to mi je novinka. To je verejne tajomstvo uz roky.

Nepřihlášený R32

Pri Ferrari je to stará pe.. | 3.8.2017 13:05reagovat
avatar

Pri Ferrari je to stará pesnička, už v čase F40 firma deklarovala maximálku ktorú nikto nedosiahol no v tom čase to bolo oficiálne najrýchlejšie sériové auto sveta aj keď to v podstate nikto nevedel potvrdiť.... No otázka znie koľko ľudí - kupcov to ovplyvní? Nula celá minimum, kto chce Ferrari tak si ho kúpi, veď aj tak polovica kupcov sú celebrity a pózeri ktorí výkon a jazdné vlastnosti vôbec neriešia, ďalšia časť skončí zakonzervovaná v klimatizovaných garážach. Jazdu na hrane prípadne na okruhu zažije len hŕstka vozidiel skutočných nadšencov. Podstatnejšie sú "fér" testy masových výrobcov, aj totálnemu idiotovi už muselo zasvietiť, že koncern skrátka nemôže robiť všetko najlepšie no média to ovečkám takto neustále dookola masírujú do hlavičiek. Koncern to skrátka vie, dobre zaplatené vzťahy s ADAC, AutoBild atď robia svoje, veď aj vďaka nim vznikla modla TDI, vďaka nim je najlepšia ergonómia tá akú používa koncern, skrátka treba uznať, marketing na 1*

Nepřihlášený Martin

Zajímalo by mě, kolik lidí.. | 3.8.2017 13:32reagovat
avatar

Zajímalo by mě, kolik lidí si takhle drahé a specifické auto koupí na základě nějakého testu... jinak ve srovnávacích testech "obyčejných" aut jsem si všiml jedné zajímavosti - v objektivně měřitelných parametrech ( výkon, brzdná dráha, cena, spotřeba ... ) "koncernová" auta bývají srovnatelná s ostatními. Ale v subjektivních ukazatelích ( dojem kvality, pocit vnitřního prostoru, dojem hlučnosti, design ... ) velmi silně bodují a získávají náskok. Ať člověk chce nebo nechce, tak potom vítězství VW o pár bodů za lepší slícování karoserie nad autem, které je lépe vybavené, stojí méně a má menší spotřebu, opravdu nepůsobí důvěryhodně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R32

Reakce na: Zajímalo by mě, kolik lidí.. | 3.8.2017 13:50reagovat
avatar

Ono, pomáhajú si aj v "objektívne" merateľných parametroch... viď AutoTip č. 14, porovnávací test: Suzuki Swift 1,0 / Nissan Micra 0,9 / KIA Rio 1,0 všetci oturbený trojválec +/- litrík a koncern zastupuje Seat Ibiza vo výbave FR s štvorválcom 1,5 TSI. Prečo súdruhovia nenasadili 1,0 TSI som sa nedočítal. :-D a samozrejme na veľké prekvapenie vyhral Seat...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Ono, pomáhajú si aj v "obj.. | 3.8.2017 14:24reagovat
avatar

Protože schéma výsledků testu je vždy stejné : vítězí VW, druhá je jiná koncernová značka, pak francouz, pak jiný německý vůz a závěr testu obsazují japonské, italské a korejské vozy ( i když korejci mají vzestupný trend, asi dávají víc do reklamy ... ). Co na tom, že korejec je skvěle vybavený, francouz pohodlný, japonec spolehlivý a ital má nízkou spotřebu a všechno je to za rozumnější peníze. Důležité jsou přece pocity a pachy, image, slícování karosérie a logika infotainmentu ...

Nepřihlášený Tomáš M

Jo, hlavně že ostatní to d.. | 3.8.2017 17:56reagovat
avatar

Jo, hlavně že ostatní to dělají stopro taky, ale stupidní britové, kteří mají k ferrari očividně zášť, musí kydat špínu jen na ně. Takový McLooser určitě NIIIIKDY nepodváděl tímto způsobem ... Harris a celkově britští novináři u mě skončili ...

Nepřihlášený Jan

Tak to je tedy hrozný podv.. | 12.8.2017 21:30reagovat
avatar

Tak to je tedy hrozný podvod.

Zajímalo by mě, kolik svých zákazníků tím podvedli. Rovněž by mě zajímalo, kolik zákazníků podvedl koncern se svými zázračnými diesely. Asi by to měl Prokopec propočítat a procenty podvedených vyjádřit.

Nepřihlášený XXX

A co Skoda s jejich slavny.. | 14.8.2017 11:31reagovat
avatar

A co Skoda s jejich slavnym 1.2 TSI v jeste slavnejsim Rapidu, kterej se svyma 105konma statecne drzi 200km/h a vic kopec, nekopec. Jeho standartne seriove brzdy jsou k neutahani a podobne :D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše