Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Fotbalisté Barcelony si mohli vybrat Audi dle chuti. A většinou překvapili
28.10.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Barcelona je jeden z nejprestižnějších, nejbohatších a také nejlepší hráče zaměstnávajících fotbalových klubů. Po jakých Audi sáhli Messi či Neymar?
Uprostřed léta jsme vám mohli přiblížit, která Audi si vybrali hráči Bayernu Mnichov. Ingolstadtská automobilka je totiž jedním z hlavních sponzorů tohoto fotbalového klubu a v rámci spolupráce s ním umožňuje pravidelně hráčům vybrat si jakýkoli vůz z její nabídky. Seznam to byl pozoruhodný a komentovali jsme jej jen pár slovy: skromní hráči vážně nebyli.
Našlo se pár výjimek, většina hvězd slavného klubu ale sáhla po modelech s písmeny RS ve jméně, zejména pak RS6 Avant a RS7 Sportback. Dá se to pochopit - tito lidé berou nezřídka takové peníze, že si mohou jako auto pro každý den koupit Bugatti Veyron a nepoznají to ani z hlediska prvotní investice, ani z hlediska provozních nákladů. Tak proč se obtěžovat ježděním v A4 2,0 TDI, když RS6 Avant bude kralovat Autobahnůn jak máloco jiného?
Do obdobné situace se nyní dostali hráči klubu ještě slavnějšího - FC Barcelona. Tento stroj na tituly všeho druhu má na své soupisce hráče jako Messi, Neymar nebo Suárez, kteří se nezřídka objevují v desítce nejbohatších fotbalistů světa. Například Messiho roční příjem se pohybuje v řádu stovek milionů Kč a jeho majetek je odhadován na více jak 5 miliard korun. Takový člověk může mít z aut cokoli a dalo by se očekávat, že on i jeho kolegové naloží s výzvou Audi podobně jako mnichovští kolegové. Jenže nenaložili, tedy až na výjimky.
Níže najdete znovu kompletní přehled aut, která hráči zvolili, RS se to tady ale nehemží, a to ani zdaleka. Jasně nejpopulárnější volbou bylo „obyčejné” Audi Q7 s motorem 3,0 TDI - ani SQ7 - a po čemkoli od RS sáhli pouze čtyři hráči. Proč to tak je, nevíme - nejpravděpodobnější je, že s 15 sporťáky v garáži využili tuto možnost k volbě něčeho obyčejnějšího. A nebo nechtějí být tolik vidět, dráždit chudší Španěly nebo se jim při pohledu na svá konta zastesklo Audi, kolik by ho jakákoli rozmařilost zbytečně stála...
Důvody už zvažte sami, Q7 ale zvolil Messi, oba Suárezové, Piqué, Iniesta... Ze opravdu slavných hráčů pak dali RS přednost jen Luis Enrique a Neymar Jr., který zároveň sáhl po nejsilnějším stroji. Jejich přehled a vybrané fotografie z předávání přikládáme...
Seznam vozů Audi předaných hráčům FC Barcelona
Lionel Messi - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Denis Suárez - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Aleix Vidal - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Luis Suarez - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Gerard Pique - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Ivan Rakitic - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, žlutá
Javier Mascherano - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Jérémy Mathieu - Audi A7 Sportback, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Jordi Alba - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, modrá
Jordi Masip - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Luis Enrique - Audi RS Q3 performance, 367 koní, bílá
Jasper Cillessen - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Paco Alcacer - Audi RS Q3 performance, 367 koní, šedá
Samuel Umtiti - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Neymar Jr, - Audi RS7 Sportback performance, 4,0 TFSI, 605 koní, modrá
Rafinha - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Sergi Roberto - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Sergio Busquets - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, bílá
Marc-André ter Stegen - Audi A7 Sportback , 3,0 TDI, 272 koní, černá
André Gomes - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Lucas Digne - Audi RS Q3 performance, 2,5 TFSI, 367 koní, modrá
Arda Turan - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, šedá
Andres Iniesta - Audi Q7, 3,0 TDI, 272 koní, černá
Zdroje: Audi, FC Barcelona
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 11 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch