Jak brzy se v moderním autě může rozsvítit „hladové oko”? Chris Harris ukázal extrém

 | 13 příspěvků | 18.11.2017 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Gašpo

Jedna vec je, že to niekto.. | 18.11.2017 12:10reagovat
avatar

Jedna vec je, že to niektoré automobilky preháňajú, ale druhá vec je, že rozumne predimenzovaný údaj má svoju technickú logiku. Jazdiť na úplný doraz nádrže autu neprospieva.

U starších je na dne nečistota, ktorá keď sa odrazu dostane do palivového filtra, tak ho može upchať. A doležitá vec je aj to, že palivové čerpadlo používa palivo ako chladič.

A potom je tu psychologický moment. Nie všetci čo krútia volantom sú inteligentní, zodpovední a predvídaví.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

U VW koncernu to je bezna.. | 18.11.2017 12:43reagovat
avatar

U VW koncernu to je bezna vec, kde podobnu logiku palivomera ma kde aka jednickova octavia alebo fabia...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kiksfix

Hladové oko jde odvrtat tr.. | 18.11.2017 14:31reagovat
avatar

Hladové oko jde odvrtat trojkou vrtákem.

Nepřihlášený

Hloupé řeči-- každej ví,j.. | 18.11.2017 14:32reagovat
avatar

Hloupé řeči-- každej ví,jakou má jeho auto spotřebu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vana

Reakce na: Jedna vec je, že to niekto.. | 18.11.2017 16:20reagovat
avatar

Gašpo: A co má nečistota na dně společného s výškou hladiny paliva ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Gašpo: A co má nečistota n.. | 18.11.2017 16:58reagovat
avatar

Myslel som že to píšem zrozumiteľne.

Má spoločné to, že ak sa vycucne nádrž úplne, tú nečistotu nasaje palivový filter. Ak bude kontrolka ukazovať pravdu, bude viacej ľudí jazdiť takmer nadoraz a k tomuto stavu ľahko dojde.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ...

Reakce na: Hloupé řeči-- každej ví,j.. | 18.11.2017 18:01reagovat
avatar

Jo, každej to ví, ale i kdž máš auto co běžně žere 5l/100km, tak není problém mu zatopit a spotřeba vzroste i na 10l/100km. Takže pokud máš i jen Subaru co žere normálně 8l/100km, tak když ho trošičku polechtáš, tak ti tam najednou teče přes 30l/100km, a pak je příjemný, když tě auto s předstihem upozorní "Vole kroť se, v tomhle tempu dáš max 10kol a pak jdeš pěšky"

Nepřihlášený Atnarfus

Reakce na: Myslel som že to píšem zro.. | 18.11.2017 20:52reagovat
avatar

Nějaké to palivové čerpadlo jsem již měl v ruce, ale nikdy jsem si nevšiml zařízení, které by měnilo místo nasávání podle výšky hladiny. Vždy to saje až dole, ať je nádrž plná, nebo skoro prázdná. Když se do nádrže nějaké nečistoty dostanou, tak je čerpadlo vysrkne přednostně i při plné nádrži.. Leda že by ta nečistota plavala, pak by byla nasáta opravdu až nakonec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Atnarfus

Reakce na: U VW koncernu to je bezna.. | 18.11.2017 20:57reagovat
avatar

Přesně tak. Je to docela praktická věc. V Evropě jsou na dálnicích čerpací stanice maximálně tak 60km od sebe. Když cokoli koncernového rožne hladové oko, řidič ví že i nezměněným tempem k příští pumpě v pohodě dojede.

Mě tahle funkce vyhovuje.

Nepřihlášený Cobol

Reakce na: Jedna vec je, že to niekto.. | 19.11.2017 05:11reagovat
avatar

Co to meles, ty rozumbrado

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Nějaké to palivové čerpadl.. | 19.11.2017 07:49reagovat
avatar

Si tu pripadám jak ve zvláštní škole. :-D

Nemení podľa výšky hladiny samozrejme. V nádrži sú usadeniny rozptýlené, pretože auto je v pohybe.

Mimochodom pred čerpadlom je ešte palivový filter.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Filtr paliva

Reakce na: Si tu pripadám jak ve zvlášt.. | 19.11.2017 09:30reagovat
avatar

Jasně auto při pohybu a díky koloběhu paliva má v nádrži palivo míchané.

Ale když nastartuješ a jedeš...

Bio sajrajt, zgumovatělý benzín, parafín z nafty,... to vše je bordel který padne na dno nádrže. Pokud je navíc u paliva potlačeno čeření/pěnění tak hladina je prostě hladká a nenapomáhá (během jízdy a míchání paliva) aby cokoli z toho bordelu udržela nahoře, takže to v zásadě má opět tendenci padat na dno. Na stěnách nádrže se neudrží nic, možná skvrny od rzi pokud má dnes někdo takovouto nádrž a nemá palivo ošetřeno proti korozi kovů.

Kdyby měl někdo v nádrži bordel jak říkáš, tak už dávno minimálně ucpal palivový filtr a neměl by dostatek paliva pro provoz. Rozhodně by bylo v ohrožení čerpadlo.

U nedepředehřáté a neaditivované nafty s BIO složkou se to klidně může stát při -20°C, i když tankujete zimní naftu co má mít filtrovatelnost až do -30°C. U benzínu stačí nechat auto rok stát a pak to zkusit rozjet.

Měnil jsem nedávno filtr paliva (podle mne po 200 tis km), aditivuji poslední rok, předtím po většinu těch kilometrů zápaďácká nafta, byl jsem zvědavý co v něm je. Čistá nafta, průtok normální, filtr jako nový.

Nepřihlášený i

Reakce na: Jedna vec je, že to niekto.. | 19.11.2017 18:20reagovat
avatar

píšeš nesmysly

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše