Jaká ojetá auta letos frčí? Češi stále masivně preferují diesely

 | 22 příspěvků | 17.7.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený JaRy

Jakmile začal klesat kurz.. | 17.7.2017 09:07reagovat
avatar

Jakmile začal klesat kurz tak se začalo dovážet. Dovoz aut zařízla před lety čnb.

Nepřihlášený

Tak co mají preferovat jin.. | 17.7.2017 09:51reagovat
avatar

Tak co mají preferovat jiného:-))) V oturbených tříválcech kdo by jezdil.A velkoobjemové benzíny už nejsou.

Takže je otázka 3let kdy konečně tyto smradlavé mrdky nahradí konečně čistá auta s elelektromotory buď na vodík či baterie.

Včera jsem jel za Teslou X v černé metalíze v Jihlavě.Úchvatné auto.

A ty žvásty některý o kvalitě a smárách.:-) směšná ubohost.Famózní auta

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak co mají preferovat jin.. | 17.7.2017 09:56reagovat
avatar

Elektřina a baterie vážně nejsou řešení. Ale to dojde každému, kdo v té hlavě má aspoň něco a ne dutinu jako vy

Nepřihlášený nafta nebo nafta, co vyberu?

71% aut s českým původem n.. | 17.7.2017 10:55reagovat
avatar

71% aut s českým původem na trhu ojetin.

Kdo u nas kupuje nova auta?

Firmy a podnikatele na danove odpocty.

Co kupuji?

Skodovky, VW, Ford, H/K,...

Jake palivo?

Nafta

Tady plati, jaka nabidka, taka poptavka. Kdyz vam rocne nabehne 15tisic Octavii TDI do inzerce, tak co s nima. Najit 1.4turbo benzin kombi za cenu TDI je nemozne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

Reakce na: 71% aut s českým původem n.. | 17.7.2017 11:11reagovat
avatar

je pravda, ze vetsina ojetych aut jsou odepsane sluzebaky nebo operaky, cili po ridich bez jakehokoliv vztahu k autu a i tak jsou za ne lidi schopni platit neskutecne penize..

viz muj byvaly soused - neco prez rok a pul stara octavka, naka ta stredni vybava 110kw 520 000,- a jeste si to chvalil jak vydelal (cena noveho pro leasingovku byla beztak nizzsi nez za kolik koupil on...) kolega - sest let stary golf - skoro zaklad, 77kW - 250 000,- hruuuza....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: je pravda, ze vetsina ojet.. | 17.7.2017 11:27reagovat
avatar

Presne znam takove pripady. Sluzebaky 30tisicove intervaly vymen oleje, nebo 2 roky pro ty co najedou min - typicke narocny provoz ve meste. Co se nemusi, to se nemeni, treba olej v prevodove, klima, sterace,.... a potom to jeste nekdo draho koupi jako vyz s pravidelnym servisem. Nebo dalsi kategorie operak. Rok a pul nicim cizi auto, prvni olej bude menit az dalsi majitel a jeste na tom leasingovka vydela.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Áno, je to stále vačšie ri.. | 17.7.2017 12:58reagovat
avatar

Áno, je to stále vačšie riziko kupovať ojetinu. Služobné, alebo bývalé operáky, to je takmer istota zakarbonovaného motoru, pretože sa hodne používajú na krátke trasy po meste.

Nepřihlášený V.O. PRSCLEY

Reakce na: Tak co mají preferovat jin.. | 17.7.2017 13:56reagovat
avatar

jsi komik, během let 0,08 % nahradí 59% .........

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: 71% aut s českým původem n.. | 17.7.2017 13:58reagovat
avatar

To není úplně přesné, prodeje v ČR jsou dlouhodobě na úrovni 45 až 49%. Musí se poměrně hodně dieselů dovézt.

Nepřihlášený

Reakce na: Presne znam takove pripady.. | 17.7.2017 17:34reagovat
avatar

Kazde sluzebni auto po me bylo ve vybornem stavu, spravne zajete a skoro bez nutnosti dolevat olej (i TSI), nikdy netocene studene, pres koleje nebo diry vzdy pomalu ci vyhybani. I kdyz to auto neplatim, tak v nem prece jezdim a nechci, aby to bouchalo na nerovnostech, aby se musel dolevat olej, navic spravne zajety motor lepe jede. Predstavy, jak zamestnanci nici firemni auta jsou zcestne a pochazeji od lidi, kteri firemni auto nikdy nemeli. Neznam nikoho, kdo by firemni auto umyslne huntoval. Jen obcas nekdo autum nerozumi a pak to asi uplne super nebude, protoze to proste nezna. Ve spatnem stavu by mohlo byt auto, kde se ridici stridaji, ale takove ve firme nemame, kazdy ma sve, tak nemuzu referovat.

Nepřihlášený Ani seneptej

nene to už není pravda. | 18.7.2017 08:52reagovat
avatar

nene to už není pravda.

Nepřihlášený V12

Precu su diesle stale tak.. | 19.7.2017 06:35reagovat
avatar

Precu su diesle stale tak popularne ? Nuz, dovodov je viacero :

1. stale si ludia myslia, ze diesel je po 200k km prave zabehnuty (to bola pravda v dobach 1.9TDI s rotackou)

2. som Johan, byvam v Nemecku a idem predavat auto s nabehom 250k km. Servisak mi povedal, ze po maximalne 10k km bude potrebna vymena turba, dvojhmota tiez uz klepka, DPF regeneruje po 300 km a tiez bude potrebovat vymenu. EGR uz z casu na cas hadze chyby a na poslednej emisnej auto len tak tak preslo, dalsia emisna ma caka o 3 mesiace. Celkova investicia do auta by ma vysla tak na 5-6 tisic EUR as s pracou (u nas v Nemecku je robota kua draha). Predal by som ho aj za 10k EUR, ale sused ma takmer rovnake, ale ponuka ho za 9k, nuz ja ho potrebujem predat, predam teda za 8k Alimu z krajiny lietajucich kobercov. Co tym chcem povedat ? Iba tolko, ze sa blizia naklady na velky servis a nikto ich nechce platit -> auto musi z baraku

3. ekonomicky pohlad technicky negramotneho kupca - diesel jazdi 5/100, porovnatelny benzinak minimalne 7/100 - to su 2 litre na 100 km rozdiel. Nikto totiz pri kupe auta neriesi buduce naklady na servis. Diesel si casom vypyta dan za svoju nizku spotrebu, s tym treba ratat.

Takze asi tak.

Presne tak isto som ako neskuseny kupec dopadol 7 rokov dozadu. Hrdzave Esco dosluzilo, nasiel som paradneho Focusa f dechtu , odobril mi ho aj mechanik, nic nehukalo, nevykazoval ziadne chyby, iba mierne stazeny start - bolo to vo februari a pripisalo sa to automaticky zhavicom - ved co ine moze byt dieslu so 150k realnymi (na budiku 80k, ako inak). Do toho kramu smrdiaceho po nafte som za slabe 2 roky nalial takmer 2000 EUR, az potom siel z baraku do vykupu, o 3 dni mal noveho majitela. A to si vsetci tukali na celo, preco sa zbavujem takeho dobreho auta. Po dalsich 7 mesiacoch sa ukazalo, ze to bol fakt skvely tah - novemu majitelovi motor vyhodil ojnicu cez blok.

Zle starty totiz neboli zhavicmi, ale vadnymi vstrekovacmi, nasledkom toho boli v dosledku toho pravdepodobne ohnute a pokrutene ojnice (podla neskorsich zisteni casty jav na 100 kW 2.0HDI vyrobenych pred rokom 2008 s ojnicami dimenzovanymi na 66/81 kW ). Ked ja som dal do motora zanovne vstreky a zbrusu nove turbo, narastli tlaky a uz nacate ojnice to nezvladli. Chvala bohu nie u mna. Inak vykupca odo mna dostal 1 ks A4 list papiera s popisom aktualnych problemov, ktore treba riesit IHNED a druhy list A4 so zavadami, ktore bude treba riesit v blizkej buducnosti.

Takze bacha na dieslove jazdenky. Mne uz jazdeny diesel do baraku nesmie, vsetko to ma DPF, ktory by som na mojej dennodennej 10km trase do roboty a rovnakych 10 km z roboty (z toho 7+7 km dialnica) odrovnal velmi rychlo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karlos

Je fakt, že v autobazarech.. | 19.7.2017 07:46reagovat
avatar

Je fakt, že v autobazarech sehnat nějaký benzinák dobrej je fakt těžký, vim o tom svý když jsem před půl rokem sháněl RS octávku v benzínu, takových bazarů co jsem nalítal abych sehnal podle představ....

Nepřihlášený Míra

Reakce na: Precu su diesle stale tak.. | 20.7.2017 22:52reagovat
avatar

No jo, ty ale píšeš o Fordu, né o autě.Nechápu. jak si někdo může koupit Fora s Francouzským motorem a pak se divit, jak to že se to sere a stojí to balíky peněz.Já jsem koupil v roce 2008 Oct 1 TDi 81kW, mám ji do dnes a ještě dlouho mít budu. Aktuální stav km je 327 000.A za těch 9 let mě stála na opravách cca 13 000,-Kč. Nepočítám brzdy, filtry atd, to se týká každého auta.Turbo je původní, absolutně bez pazvuků, spotřeba oleje je tak cca 1litr na 12 000km.Nevím co by mě přimělo si koupit novější auto, kde jsou lambda sondy, DPF filtry, el. čerpadla v nádrži, snímače teploty výfuku, Ad-Blue, CR vstřikovače, elektronické EGR, škrtící klapky, výřivé klapky, atd...To bych se musel asi jedině pomátnout.Zlatá jedničková Octa.

Nepřihlášený Fernando

Tak každej si musí sám říc.. | 26.7.2017 09:00reagovat
avatar

Tak každej si musí sám říct, jestli se mu vyplatí benzín, nebo nafta. Nebudu naftu kupovat manželce, když jezdí jenom do práce a na nákup, to by byl lepší plyn. Když manažer denně jezdí do práce x km a pak ještě další cesty po obchodnících, tak se mu nevyplatí benzín. Ale z vlastní zkušenosti vím, že ve velkých bazarech se dá najít skoro všechno

Nepřihlášený Bořek

Já měl vždy benzinové auto.. | 26.7.2017 19:10reagovat
avatar

Já měl vždy benzinové auto, nějak jsem k té naftě nikdy nepřilnul,ale je fakt že autobazar byl vždy plný spíše benzíňáků než naftových vozů, ty jdou jak je vidět stále nadračku. Každý máme rád jiný šálek kávy.

Nepřihlášený pekr

Reakce na: Precu su diesle stale tak.. | 27.7.2017 08:50reagovat
avatar

Motor TDCi 100 kW pokud špatně startuje potřebuje většinou nový startér. Je to známá slabost tohoto motoru. Taky mi říkali různí servisáci, žhaviče (nechal jsem vyměnit). Vstřiky (nenechal jsem vyměnit), turbo (nenechal). Potom jsem ze zoufalství zajel do značkového servisu a tam mi řekli to s tím startérem (nevěřil jsem jim). Koupil jsem v exchange systému za 4 tis Kč a auto je jak vyměněné. Od té doby najelo 35 tis km a šlape jak hodinky. Tento motor (ještě bez DPF 2006) je podle mě naprostá bomba z hlediska výkonu. Dá se s ním běžně jezdit 180 km/h a na dálnici bývám jedno z nejrychlejších aut. Jediné co bych vytkl je rel vyšší hlučnost, ale proti TDI je tišší. Pokud tedy tento motor máte, zkuste vyměnit startér v případě špatných startů. Auto se opravdu chovalo jako by byly špatné vstřiky (nepravidelný chod chvilku po nastartování, kouřivost...).

Nepřihlášený mariov8

Z mých zkušeností s ojetin.. | 28.7.2017 08:57reagovat
avatar

Z mých zkušeností s ojetinama je největší problém auta jeho bývalý majitel. Obvykle to byl diesel a systémové problémy spojené s palivem neznám, ale znám problémy způsobené zanedbanou údržbou. Taky bych raději benzín, ale kdo to má platit? Navíc od 90tých let mají ty slušnější také 2 hmotové setrvačníky a od milénia i EGR ventily, před pár lety se staly standardem turba a už chybí jenom filtry pevných částic a jsou tam kde je dnes vznětový motor. Pokud lidi nekupují více než 10 let staré auta, na vožení rodiny a nájezd přes 20t km ročně je to riskantní, proč by si měli kupovat benzínové auto? Díky bohu, zelení u nás nemají takovou moc jako na západě a poměrně málo lidí se autem musí přesunovat v aglomeracích přes milion obyvatel = není takový tlak na daně a restrikce pro vznětový motor. Které navíc, jak se ukazuje, někdy mají žádný nebo dokonce opačný účinek. Jen je vždy zaplatí uživatel. Chtěl bych napsat volič, ale leze mi tam akorát vůl...

Nepřihlášený Borůvka

No jenom preferujte diesel.. | 28.7.2017 14:54reagovat
avatar

No jenom preferujte diesely dokud se vyrábějí. Za pár let bude utrum a pořádnej nafťák se najde jenom ve velkejch bazarech.

Nepřihlášený Lipek

Česká klasika, prostě škod.. | 28.7.2017 20:31reagovat
avatar

Česká klasika, prostě škodovka v naftě, v plný palbě do 200 tis se vejdete snad v každým velkým autobazaru, nevím proč se autor článku diví proč diesel vítězí v dnešní době? Přeci kvůli úspoře

Nepřihlášený Dejv

Tak, tak souhlasím s Lipke.. | 30.7.2017 21:46reagovat
avatar

Tak, tak souhlasím s Lipkem není se čemu divit prostě jde především o úsporu proto především frčí diesely. Před rokem jsem taky pořídit ojetýho vw passata 1.9 tdi a naprostá spokojenost.

Nepřihlášený Krakoun

nesouhlasim s Lipkem, ja p.. | 2.8.2017 10:56reagovat
avatar

nesouhlasim s Lipkem, ja preferuju benzin :D, ale mam jinak uz 3. octu z acek a priste bude zase octava to je jasny ze v benzinu :D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše