Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Jako z muzea: takhle krásné BMW 5 dnes můžete mít za cenu Rapidu
24.9.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Toto BMW za svůj patnáctiletý život ujelo jen desetinu toho, co za sebou má většina ostatních v inzerci. Je to adept na krásný a komfortní „daily”.
BMW řady 5 E39 je dodnes mnohými vnímáno jako ideál auta na každý den. Je prostorné, komfortní, ve většině verzí dostatečně silné a poskládané tak dobře, že když se o ně staráte, najede klidně milion kilometrů. A dnes už se dá pořídit za velmi zajímavé ceny, ovšem čím levnější, tím víc opotřebované, pochopitelně.
Dnes tu máme pravý opak takových nabídek. Kus, který od roku 2001, kdy byl prvně registrován, najel jen 27 788 kilometrů. Je k mání v přepočtu za 366 tisíc korun, takže díváte-li se třeba po Škodě Rapid, s podpisem bychom chvíli počkali. Nic proti Rapidu, ale tohle BMW je víc a skutečně jako nové.
Exteriér nemá škrábance, interiér také nenese výrazné známky používání. Lak je kompletně původní, vůz nikdy nebyl havarován a je k němu kompletní servisní historie, která ukazuje na prohlídky v intervalech cca 1 - 3 tisíce kilometrů. S výjimkou té v cca 15 tisících, která přišla po 6 000 km. Celou dobu měl vůz jednoho majitele a jsou na něm ještě původní pneumatiky Pirelli P6000, které by si už jistě zasloužily výměnu.
Ve výbavě je tu v podstatě všechno, na co si člověk může vzpomenout. Kožené sedačky s elektrickým ovládáním, pamětí a vyhříváním, třízónová klimatizace, rádio s měničem CD, tempomat, navigace, zkrátka v podstatě všechno, co mohl člověk od vyšší střední třídy na přelomu tisíciletí očekávat. USB porty tu nečekejte a navigace bude chtít nové DVD s mapami, ale to je tak všechno, co lze interiéru vytknout.
K nevýhodám může patřit, že je řada 5 E39 bez M paketu designově celkem zastaralá, nicméně jde aspoň o faceliftované provedení, které dodnes působí svěže - to před faceliftem už moc ne. Nudná kombinaci stříbrné karoserie a černého interiéru může být pro někoho výhodou a automatická převodovka též.
Pod kapotou se nedějí zázraky, ale řadový šestiválec tu je. Verze 525i měla 2,5litrový R6 a 192 koních, což je na tak velké auto spíše rozumné minimum. Nepleťte si ale tento motor s jeho pozdější verzí - tento je dost starý na to, aby nemusel plnit Euro 80, ale zároveň dost moderní na to, aby fungoval hodně dlouho. S hmotností 1 575 kg to není žádná pojízdná obezita a dynamické parametry - stovka za 8,9 sekundy a maximální rychlost 238 km/h - stěží urazí.
Máte-li zájem, a vůbec bychom se tomu nedivili, auto je na prodej zde.
Tohle BMW 525i vypadá jako nové
Zdroj: Gielda Klasyków
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- Red Bull vyvinul nejrychlejší kamerový dron světa pro úchvatné letecké záběry F1, jen ten stačí Maxi Verstappenovi
28.2.2024 - Dacia si dál nechává od elektrifikace odstup, Sandero nebude ani trochu elektrické, dokud nebude muset
28.2.2024 - A hned je bezpečno: Nový skrytý radar „vydělal” během prvních 11 dnů provozu přes 2,5 milionu Kč
28.2.2024 - Britové vyzkoušeli inovovaný Ford Puma ST, který přišel o motor i převodovku. Selhává přesně tam, kde měl excelovat
28.2.2024 - Číňané chystají nový kombík pro Evropu, v poměru dynamiky, prostornosti a ceny by mohl být bezkonkurenční nabídkou
28.2.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 03.29. 16:20 - Truck Daškam
- Fiat a vše kolem nich 03.29. 15:38 - M.Z.
- Pneu koutek 03.29. 15:37 - M.Z.
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 03.29. 15:08 - mattonecz
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.29. 12:15 - Čičo
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan