Reklama

K mání je vzácný prototyp náhrady Škody 1203. Je zbědovaný, ale originální

 | 33 příspěvků | 14.11.2017 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený

měl jste na mysli osudný r.. | 14.11.2017 13:22reagovat
avatar

měl jste na mysli osudný rok 48, není liž pravda ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miro68

Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 14.11.2017 14:00reagovat
avatar

Nic v zlom, ale ked sa pisalo o JK2500, pisalo sa o ceskom Ferrari, podobne pri Skode 1100GT sa pisalo o ceskom supersporte. ked ide o auto vyvinute na Slovensku, odrazu je to ceskoslovenske auto:-) Mate v tom nejaky hokej. Bol som v Tom case v BAZ a mohol som tieto prototypy vidiet. Vela ich bolo v zufalom stave na dvore - starsie dodavky, ale aj Locusta, ci ine. MNA 1000 bolo v tom case co sa tyka designu na spicke. Milanovi Birosovi sa MNA 1000 naozaj podarilo. V tej hnedej metalize vyzeralo vynikajuco. Potom sa cely projekt predal Moskvicu, aby mali zamestnanci BAZ aspon na vyplaty. Posledny kliniec do vyvojoveho centra BAZ dal sudruh Uhrik ( prvy riaditel VW Bratislava ), ktory roztruboval do sveta, ze on na vyrobu automobilov nepotrebuje vyvoj. Skoda, pod kridlami VW, co mohla byt podmienka predaja BAZ VW to mohlo vyzerat uplne inak. Ale debilov sme mali a mame stale plnu republiku!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fuj

vypada to jako kupa hnoje,.. | 14.11.2017 15:31reagovat
avatar

vypada to jako kupa hnoje, byla to vzdy kupa hnoje, nasli to na kupe hnoje a je to hnuj....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Oleg

Tak design je hodne nadčas.. | 14.11.2017 18:48reagovat
avatar

Tak design je hodne nadčasový a obstál by aj dnes

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Až na to, že 1203 byla TAZ.. | 14.11.2017 18:56reagovat
avatar

Až na to, že 1203 byla TAZ 1203 Trnavské automobilové závody kde se vyráběla.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Komunisti všechno zničili... | 14.11.2017 18:57reagovat
avatar

Komunisti všechno zničili.Zmrdi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak design je hodne nadčas.. | 14.11.2017 19:28reagovat
avatar

Běž občas ven mezi lidi a sem tam mrkni na cestu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Oleg

Reakce na: Běž občas ven mezi lidi a.. | 14.11.2017 20:02reagovat
avatar

Jáj sorry, je to SK design a to sa v CZ nenosí :-)

Nepřihlášený

To se divím, že to přežilo.. | 14.11.2017 23:25reagovat
avatar

To se divím, že to přežilo

Považské Bystřici kromě výroby malooběmových motocykú probíhal i vývoj a prototyly nekončily v Muzeu ale na šrotišti , aby s tím nebylo Moc papírování

Nepřihlášený Arni

S 1.9 TDI pod kapotou moho.. | 14.11.2017 23:50reagovat
avatar

S 1.9 TDI pod kapotou mohol mať koncept úspech. Na 1992 vyzeral moderne,škoda že Nemci s ním nepočítali. Asi zbytočná konkurencia pre T3.

Nepřihlášený zemekf

Bóže v Americe se vyvinu.. | 15.11.2017 07:14reagovat
avatar

Bóže

v Americe se vyvinulo a nevyrábělo aut ))))))))

Já dvanástset trosku měl, koupil sem ji od podniku za dvacítku, polátal, naházel sem do ní zeleninové bedny s bebekama, na ně překližku s matracema a tradá .....

2x Bulharsko, pak několikrát Turecko a i do Itálie sem si troufl, dojel, tam i zpátky ;-)

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 15.11.2017 07:37reagovat
avatar

Vůbec v tom nemají hokej, cíleně píšou, jak se jim to hodí.

Nepřihlášený Honzax

Náhodou tvarově velice pov.. | 15.11.2017 10:33reagovat
avatar

Náhodou tvarově velice povedený koncept, škoda, že to nešlo do výroby, mohlo to nahradit zoufale archaickou Š 1203, která spadá vývojově do 50. let. Zajímalo by mě, z čeho to mělo motor (Moskvič?). U nás (v Československu) jsme měli vždy hodně schopných lidí, jen škoda, že nedostali více prostoru. Dnes už tu žádná národní značka není, ani v Česku, ani na Slovensku, vše prodáno cizákům. Na druhé straně, nebýt VW, tak už tady Škoda, BAZka ani TAZka asi už není (ty 2 poslední v žádném případě).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený km

Reakce na: Až na to, že 1203 byla TAZ.. | 15.11.2017 11:01reagovat
avatar

Myslis tim "kam byla presunuta vyroba z Vrchlabi".

Nepřihlášený BAZ

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 15.11.2017 11:15reagovat
avatar

Toto je pekne auticko z BAZ:

https://sk.wikipedia.org/wiki/Súbor:BAZ_AlfaRomeo_R1.J PG

Aj Devin mal pekny dizajn ako Unimog:

http://evidencia-dopravcov.eu/foto/13513

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený aaa

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 16.11.2017 14:12reagovat
avatar

...trošku oprava....MNA 1000 poslal do kytek ředitel Chudoba.......

Nepřihlášený

Reakce na: Toto je pekne auticko z BA.. | 9.12.2017 19:41reagovat
avatar

Jednoho Děvína se mi povedlo zachránit před dvaceti lety http://go-car.kvalitne.cz/ALBUM/slides/Devin_2.html

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Devin

Reakce na: Jednoho Děvína se mi poved.. | 9.12.2017 20:10reagovat
avatar

Vsechna cest!

Nepřihlášený Rasto

kdyby nedošlo na osudný ro.. | 11.12.2017 11:48reagovat
avatar

kdyby nedošlo na osudný rok 1989...Pán redaktor trpí nostalgiou za boľševikom? Alebo rusofíliou? Alebo čím? Keby nedošlo na osudný rok 1989, dodnes jazdíme na 1203 a toto by bol dodnes prototyp. Krátka pamäť....

Nepřihlášený Srandokan

Reakce na: Náhodou tvarově velice pov.. | 13.12.2017 18:18reagovat
avatar

Vyvíjali to s AZLK tam to malo označenie Moskvič 3733. AZLK mal dodávať motory, takže je to pravdepodobné, že motor bol Moskvič

Nepřihlášený jano

80,- EUR dam za tuto harab.. | 15.12.2017 07:54reagovat
avatar

80,- EUR dam za tuto haraburdu a urobím z nej včelín na 3 úle :-)

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 15.12.2017 07:58reagovat
avatar

...ked ide o auto vyvinute na Slovensku, odrazu je to ceskoslovenske auto.... kriste pane, to vás to vy hejslováci za 25 let samostatnosti ještě nepřešlo? Neměl bych začít nadávat slovenským pokladním v českých obchoďácích, ať se vrátí na slovač?

Nepřihlášený Jouda

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 15.12.2017 08:35reagovat
avatar

pokud to vzniklo v době československé republiky, tak to je československé auto vyvinuté slovenskými konstruktéry :D Co chtít od dnešní novinářů... :D :D :D

Nepřihlášený Jouda

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 15.12.2017 08:36reagovat
avatar

Spíše ostudný roku 89 než osudný... :P

Nepřihlášený demo

Dobre citam, majitel za to.. | 15.12.2017 18:01reagovat
avatar

Dobre citam, majitel za to chce 29.900,-Euro...??? Mozno tak po spickovej rekonstrukcii v muzealnom stave moze pytat desat - patnast... ale aj to je otazne naco komu bude takyto prototyp. Okrem umiestnenia v expozicii asi na nic. Ako uz pisal niekto predo mnou.... v case vyroby to bol srot, je to srot a vzdy to bude srot...

Nepřihlášený Arpád

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 16.12.2017 10:30reagovat
avatar

miro68 presne tak ako píšeš! Ja som takisto videl na dvore BAZ tieto prototypy, ako nové boli okamžite hrdzavé a "dielenské" spracovanie bolo pod psa! Ale potenciál to bol úžasný, samotný dizajn vysoko nadčasový a chcelo to ozaj iba finančného mecenáša a dalo by sa hovoriť o skutočnom slovenskom aute. Uhrík veru pískal ako mu VW a ten kto mu zaplatil nadiktoval! Uhrík je - bol typ človeka, ktorý by si nechal pre korunu vŕtať koleno. Bol to typ človeka " po mne potopa"! A pritom mohol vôjsť do dejín ako legenda, minimálne do tých slovenských! Nuž ale ak aj máme možnosť voľby, tak volíme atrapy zlodejské typu Močiar, Cyklista, Ficko...proste ani na meno im neviem prísť! Odbočil som, ale práve dôsledkom týchto skutočností nikdy zo Slovenska nebude "malé Švajčiarsko"!

Nepřihlášený Strunolam

Reakce na: měl jste na mysli osudný r.. | 17.12.2017 14:50reagovat
avatar

Ehm... kdyby onen ,,osudný" 1989 nebyl, psali byste doteď po dozorem lampasáckých buzerátorů a za každou ideologickou hrubku byste si minimálně museli jít něco vyslechnout na kobereček... Na takto jinak kvalitní magazín je toto dosti trapný komentář. A pokud se jednalo o sarkazmus, pak by nebylo od věci nějak zdůraznit, že se jednalo o sarkazmus.

Nepřihlášený GFoal

Pekné auto, nechápem tie h.. | 18.12.2017 14:15reagovat
avatar

Pekné auto, nechápem tie hejty okolo neho. Tie píšu asi majitelia zadretých Fabií HTP... Mne sa páči tá dodávka a fakt škoda, že sa nedostala do sériovej výroby. Na tú dobu bola krásna.

Nepřihlášený Turčan

Reakce na: Nic v zlom, ale ked sa pis.. | 20.12.2017 06:52reagovat
avatar

KOĽKO RVHPEUROIDIOTOV malo v tomto svoje nomenklatúrne kolaborantské komunistickokapitalistické komrčnokorupčné pracky okrem Ing Uhríka v Prahe, v Bratislave v Martine a ským načele - ale PRAVDU a NATO máte moje slovo komunistu "68 z Turca že budúsraťmagivkockách 20148 §§§ 201217651 -kon. 09151246486 24 hod.

Nepřihlášený Turčan

Reakce na: měl jste na mysli osudný r.. | 20.12.2017 06:54reagovat
avatar

helebruuku - nedřístej tu o PUČI "48, ale skôr o PUČI "68 až po PUČ "89 - pre PUČOM "1/8 §§§§§§§ jasnéééééé 201217654

Nepřihlášený Dušan Janiga

Reakce na: vypada to jako kupa hnoje,.. | 20.12.2017 06:56reagovat
avatar

sijawohloakoďalekovidíš??? od kedy a dokeréprdele ?!?!?!§§§ 2012317656

Nepřihlášený Turčan

Reakce na: Komunisti všechno zničili... | 20.12.2017 06:59reagovat
avatar

držtusvojuzubatupredelzavretú - lebo nebyť komunistov v RUSKU v Nemecku a s komunistami Európy spolu s antifašistami od USA aš po Čínu 1945 bolbysiterazky vritianie tu ty euroidiot antikomunistický a europrdnutýnahlavu "89 ???? saťalenpýtan §§§§AMERAJSLOVÁ §§§ 201217659

Nepřihlášený Ján Vikovský

Pozriem na auto a vidím kóp.. | 20.12.2017 18:30reagovat
avatar

Pozriem na auto a vidím kópiu línie Bertone. Nadôvažok to sračkové vetracie okno a lá Lamborghini Countach mi príde ako päsť na oko a aj tak sa to nepribližuje k Renaultu Escape ani náhodou. Celé to pôsobí ako keby mal dizajnér kaktus v zadku. Samozrejme žiadná inovácia a nulová pridaná hodnota. Zlátanina sračiek od podvozku až po motor. Je len dobre, že toto nikto nepustil na cestu aj keď ..., vždy sa nájde nejaké hovädo čo vyšplechne na ulicu kýbeľ hovien ako Fiat Multipla :)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše