Kdy elektromobily ovládnou svět aut? Šéf ropného gigantu zchladil optimisty

 | 29 příspěvků | 29.10.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený

to je snad jasný .dokud bu.. | 29.10.2017 17:47reagovat
avatar

to je snad jasný .dokud bude cákat ropa tak si elektromobily ani neškrtnou .a těch pár ekoblbečků co si leštěj ega že zachranujou svět jsou k smíchu.a Musk krachne za to dám ruku do ohně

Nepřihlášený

a mimochodem SVET UZ ZACHR.. | 29.10.2017 18:10reagovat
avatar

a mimochodem SVET UZ ZACHRANIT NELZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nepřihlášený Shal

Zbožné přání těžařů ropy :.. | 29.10.2017 19:17reagovat
avatar

Zbožné přání těžařů ropy :D

Nepřihlášený Kume

Pokiaľ budu mať američania.. | 29.10.2017 20:04reagovat
avatar

Pokiaľ budu mať američania svoje lietadlove lode v Perzkom zalive a kontrolovať to tam,robit prevraty v krajinach bohatych na ropu napr.Libya a Irak,dlhšie sa už pokušaju o prevrat na ropu bohatej Venezuele, dovtedy elektricke auta nebudu mať šancu.Myslim,že američania budu v zalive ešte minimalne 50 rokov...Ked zo zalivu odidu to bude jasny znak toho,že ropa sa tam minula a bude im uplne jedno aky diktator tam bude vladnuť....

Nepřihlášený CT

Sef Toyoty v tom ma jasno:.. | 29.10.2017 20:35reagovat
avatar

Sef Toyoty v tom ma jasno:

1. Krajiny bez energetickych zdrojov ako Japonsko budu rozvijat vodikove hybridy.

2. Blizky vychod sa bude spoliehat na benzin/hybridy.

3. Krajiny ktore vyrabaju elektrinu, napr. v Norsku vodne elektrarne, budu rozvijat elektromobily.

atd., proste na svete bude mix najblizsie desatrocia.

Koniec hadok :))

Nepřihlášený mmiminoo

Zatiaľ je elektrina relatív.. | 29.10.2017 20:41reagovat
avatar

Zatiaľ je elektrina relatívne lacná.

Ale dokedy ?

Nórsko už zavádza dane na elektromobily. A to ich je tam minimum.

štáty sa na tom budu chcieť nabaliť rovnako ako na nafte/benzíne to je ISTÉ na 1 000 000 % !

Keby nemali elektromobily dotácie po nich ani pes neštekne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený W.O.Prscley

Reakce na: Zatiaľ je elektrina relatív.. | 29.10.2017 21:40reagovat
avatar

1 000 000 % jisté souhlas. Výpadek spotřební daně se musí někde získat.

A vzhledem k tomu že Němci budou zavírat 60 uhelných elektráren a tím pádem všude těžce podraží elektřina, budou to mít elektromobily zase o něco těžší !

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Zatiaľ je elektrina relatív.. | 29.10.2017 22:43reagovat
avatar

Norsko zavádí daně na luxusní limuzíny těžší než 2 tuny. Takže se to týká Modelu S a X, ale trojky se to týkat nebude.

Nepřihlášený

Ma pravdu ten chlapec | 29.10.2017 23:30reagovat
avatar

Ma pravdu ten chlapec

Nepřihlášený Ef

Stačí použít selský rozum... | 30.10.2017 07:29reagovat
avatar

Stačí použít selský rozum..At se každý podívá na sídliště a města plný aut a představí si, že každý je na elektřinu..Jakpak by se asi nabíjelo? U každýho auta stojan?? Uplně nový sítě-protože stávající nemají kapacitu?kolik by ty rozvody stály a kdo to zaplatí? A kde by se vzalo tak obrovský množství elektřiny? To je bolševická utopie a ne ekologie..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirik

Reakce na: Stačí použít selský rozum... | 30.10.2017 09:00reagovat
avatar

ty si ale toho selskeho rozumu moc nepobral co? co si asi tak rikali lidi pred sto lety, kdyz se benzin prodaval v lekarnach? nebo co si rikali lidi jeste v 60-70 letech, kdyz byla na cele D1 jedina benzinka?

nebo jeste jinak, kdo by si pred dvaceti lety koupil hodinky, ktere ti vdrzi nabite sotva den? a podivej se kolik se tech smart i watchu dneska proda. divat se optikou dnesniho sveta na to co bude treba za 30-50 let proste nejde. kdyby bylo vse podle takovych spatecniku, tak jeste bydlime v jeskynich. nastesti vyvoj udavaji ti druzi..

Nepřihlášený jirka

Proc nabíjet hodiny baterk.. | 30.10.2017 10:18reagovat
avatar

Proc nabíjet hodiny baterky. Bednari hod sem článek ze do nádrže se natankuje nabity elektrolit, a az bude prazdny na čerpačce vysaji a natankuji znovu. Cele to trvá 5 min. Není treba dobijecich stanic. A pro po, kde se bere elektrina, atom uhlí hlavně uhlí. Elektro auto ma vetsi spaliny. Kolik se spali uhlí na 1 kw a kolik je ztoho skodlivin. Bednari zjisti to a článek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Proc nabíjet hodiny baterk.. | 30.10.2017 10:56reagovat
avatar

Elektroautomobily znečišťují ovzduší méně než spalovací motory ikdyž by se elektřina vyráběla jenom uhlí. Pořád je uhelná elektrárna efektivnější na množství vyrobené energie než spalovací motor.

Když máš doma garáž tak nemusíš nic řešit a prostě si auto nabiješ přes noc. Nemáš garáž? Nevadí. Nabiješ si auto v práci nebo v obchoďáku. První obchoďáky a firmy začínají stavět nabíjecí stanice na parkovacích místech. Přinejhorším si vždycky můžeš jednou za týden skočit na rychlonabíječku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

Reakce na: Elektroautomobily znečišťu.. | 30.10.2017 11:39reagovat
avatar

Sto procent elektromobilu znamená 5 mld nabijecek

Na sto koni vykonu je treba 100 gramu platiny. Te neni na svete dost

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Šejky také zajímají nové t.. | 30.10.2017 11:50reagovat
avatar

Šejky také zajímají nové technologie

2017 Dubai Smmit

https://www.youtube.com/watch?v=lbkO2a2T6Cs

Exclusiv e look inside Dubai's latest Taxis

https://www.youtube.com/watch?v=NPCxI7hwVuw

Nepřihlášený

Reakce na: Sto procent elektromobilu.. | 30.10.2017 12:21reagovat
avatar

Kam až špekulanti s komodytami vyšroubují cenu platiny, když se začnou Palivové články vyrábět ve velkém?

U palivového článku lze předpokládat, že budou vykupovány pro obsah cenné platiny.

http://www.investicniweb.cz/2011-7-13-9-latek-drazsich-nez -zlato-jsme-vynechali-sul-krev/

http://oenergetice.cz/ele ktrina/akumulace-energie/palivove-clanky-princip-funkce-a-de leni/

Nepřihlášený Jarek

Mě se to jako taková utopi.. | 30.10.2017 13:55reagovat
avatar

Mě se to jako taková utopije nezdá. Ono záleží hlavně na státě, jak který zvládne vytvořit síť nabjecích stanic. Největší problém bude asi hlavně v tomto. V některých státech Evropy klidně může být většina aut elektrických do deseti let, ale třeba v Africe budou jezdit čmoudícími nafťáky ještě vnuci dnešních malých černoušků.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PavelU

Reakce na: Mě se to jako taková utopi.. | 30.10.2017 15:04reagovat
avatar

Ale prdlačky. Norům už to ve městech kolabuje a to mají penetraci elektromobilů stále marginální. Už jim začíná být jasné, že na to mají málo energie, není inftastruktura a ani patřičně dimenzovaná přenosová síť. A taky že bez dotací, lidi ty elektrický křápy ani nechtějí kupovat.

A to se bavíme o jedné z nejbohatších zemí, navíc plné ekopošuků.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Sto procent elektromobilu.. | 30.10.2017 17:13reagovat
avatar

Ona se ta platina používá v katalizátorech.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Ale prdlačky. Norům už to.. | 30.10.2017 17:16reagovat
avatar

V Norsku nic nekolabuje. Problém je možná v Oslu kde si elektromobil koupilo tolik lidí že pro ně nestačily postavit infrastrukturu. A marginální počet jich není. Elektromobily tvoří v Norsku 40 procent všech nově registrovaných aut.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Mě se to jako taková utopi.. | 30.10.2017 18:41reagovat
avatar

Pěkné, ale kde se vezme ta elektrika do těch tisíců dobíjecích stanic?

Nepřihlášený Autař

Uklidňuje mě, že spalovací.. | 30.10.2017 19:22reagovat
avatar

Uklidňuje mě, že spalovací motoru budou pohánět ještě minimálně 30-40 let, takže s nimi v pohodě dožiju. Žádný elektrický krám totiž rozhodně nechci, chci si pěkně užít řízení s manuální převodovkou a vytáčením motoru! :))

Nepřihlášený josephko

A čo by asi autor od ropnéh.. | 30.10.2017 19:26reagovat
avatar

A čo by asi autor od ropného šejka očakával? Že povie, že spaľováky majú max. 5 až 10 rokov života? Má autor predstavu, čo by také vyhlásenie spôsobilo s cenou ropy?

Toto vyhlásenie chápem len ako "povinnú jazdu" určenú pre trhy, aby cena ropy nezačala klesať. Nie je za tým nič viac a nič menej...

Nepřihlášený PavelU

Reakce na: V Norsku nic nekolabuje. P.. | 30.10.2017 19:38reagovat
avatar

Nepsal jsem o nově prodávaných autech, ale o penetraci elektromobilů. A ta činí 3,7% z počtu provozovaných aut a to je margunální. To je ještě dá ukrmit ačkoliv dnes vláda přiznává problémy. Jako člověk s elektrotechnickým vzděláním si dokážu tu potřebnou přenosovou soustavu, až se ten počet zdeseti nebo zdvacetinásobí, představit poměrně snadno. Fakt je. že politické plány snesou všechno, však pamatuju co plánovali naši bolševici. Fyzika je ale trochu jiná disciplína, ta se ojebat nedá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený excelsior

Poručíme větru, dešti..... | 30.10.2017 22:07reagovat
avatar

Poručíme větru, dešti... to už tady bylo :-) Všechno má svůj čas.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: Nepsal jsem o nově prodáva.. | 30.10.2017 23:24reagovat
avatar

Taky že problém není v celém Norsku, ale jenom v Oslu, kde je eletromobilů zdaleka nejvíce. Prostě si lidé kupovali elektromobil rchleji než se stihla připravit infrastruktura.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Dějiny neposlušnosti Co se.. | 14.11.2017 11:16reagovat
avatar

Dějiny neposlušnosti Co se od té doby změnilo ?

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1095913550-nedej-se/

Nepřihlášený

Reakce na: Taky že problém není v cel.. | 15.11.2017 08:36reagovat
avatar

Už vidím jak si necháte za barákem postavit novou elektrárnu aby ste se mohl zařadit do davu elektromobilistů. A zapomeňte na to, že to bude větrník, nebo solár,(pokud si to dovedete vůbec spočítat).

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše