Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Lamborghini Diablo s 5 400 km je k mání, s manuálem a RWD
29.4.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Chcete-li nové Lamborghini, musíte si nechat zajít chuť na zadní náhon a manuál. Tedy, vlastně nemusíte - tohle zánovní Diablo má obojí.
Manuální převodovky jsou ve vozech Lamborghini už minulostí, stejně jako pohon zadních kol - až na naprosté výjimky typu Gallardo LP550-2 nesoucí jméno testovacího pilota Balboniho jsou to čtyřkolky už pěknou řádku let. A v takovém Murciélagu umí docela kousat. Ovšem, ne že by Lamborghini se zadním náhonem byla auta snadná ke zvládnutí, to budou jistě ještě méně, ale právě to je jedno z jejich kouzel.
Pokud na věc hledíte stejně a přemýšlíte, jak investovat 7,7 milionu korun, žluté Diablo, které vidíte na obrázcích, by nemuselo být špatnou volbou. Je na prodej v severní Itálii a na první pohled není ničím vzácné, i barva je na supersport běžná, na rozdíl od fialového Diabla SE30 Jota, prodávaného nedávno.
Jenže to není tak úplně pravda. V útrobách je 5,7litrový dvanáctiválec, který dává 492 koní, neposílá je ae přes automat a seznam elektroniky, dlouhý jak účet týdenního nákupu, na všechna kola. Tento žlutý stroj je zadokolka, má manuální pětikvalt a se zkrocením vám pomůže leda ABS. Kontrolu trakce tu nehledejte, stabilizaci už vůbec ne. Je to stroj z roku 1992, před jakýmkoliv faceliftem, takže také může být výhodou, že má zavírací světla a klasická kola.
Říkáte si, že 7,7 milionu je na takto „obyčejné” Diablo hodně? Podle informací prodávajícího měl tento stroj jen jediného majitele a má najeto 5 400 kilometrů, takže to je skoro nový vůz, jistě jeden z nejzachovalejších, co existují. Jeho cena navíc dost pravděpodobně dále poroste, zejména pokud ho nový majitel zachová v takto dobrém sériovém stavu.
Tento žlutý kousek historie Lamborghini je k mání a je skoro zánovní
Zdroj: Mobile.de
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 2 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejnovější články
- Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před hodinou - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 2 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 3 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 4 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva