Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Muž najel s Pagani Huayra za tři dny víc kilometrů než ostatní majitelé za rok dohromady
21.10.2019 | Mirek Mazal
Tato auta jsou sice výjimečná hlavně kvůli tomu, jak jezdí, naprostá většina majitelů je ale jen sbírá. Ne tak muž vlastnící tento fialový roadster, za tři dny s ním přejel celý americký kontinent.
Jakkoli to může znít smutně, ta nejlepší a nejvzácnější auta ze současné produkce putují po převzetí novým majitelem nejčastěji do klimatizovaných garáží, nejlépe na korbě nákladních aut. Ty nejlepší z nejlepších strojů sice obvykle rostou na ceně bez ohledu na cokoli, s každým ujetým kilometrem se ale zhodnocení zmírňuje. A tak si kupci raději nechají náklad dopravit rovnou na místo dalšího uložení, kde jej nechají zrát jako víno.
Skupováním vzácných exemplářů vznikají ty největší sbírky nejezděných superaut, obdivované vozy tím ale ztrácí svůj původní význam. Automobil má jezdit, což je přístup, který preferuje i majitel Pagani Huayra Roadster na fotkách níže. A to bez ohledu na vliv kilometráže na hodnotu roadsteru vyrobeného uvnitř malé automobilky sídlící v San Cesario sul Panaro.
Vlastník nejsilnější a nejlehčí Huayary, který si říká prostě Bob, vůbec neřešil opatrný převoz přímo pod střechu a hned po převzetí vyrazil osobně zajet vidlicový dvanáctiválec M158 od AMG na několik epických výletů. Ten poslední vedl napříč americkým kontinentem, přesně jako v závodech Cannonball Run, jen o čas tu nešlo.
Pomalá jízda to ale stejně být nemohla, neboť cesta mezi břehy oceánů zabrala necelé tři dny. Italský klenot tak na jeden zátah zvládl 4 736 kilometrů - tolik nenajedou snad všichni ostatní majitelé Huayry za celý rok dohromady. Cestu nedoprovázely žádné problémy, Pagani tak zjevně vyrábí auta nemající problém sloužit svému primárnímu účelu. Škoda, že toho většina majitelů nevyužívá. Nad výjimkami, jako je tato, je ovšem třeba smeknout.
Z Pagani Huayra zjevně může být i dobrý společník na dlouhé trasy, skoro 5 000 km ujetých za tři dny hovoří za vše
Zdroj: @Instagram
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před hodinou - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 2 hodinami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 4 hodinami - Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
včera - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva