Marchionne přiznává, že Fiat nikdo nechce, už ani Číňané

 | 31 příspěvků | 4.9.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Turek

To je zase článek plný výk.. | 4.9.2017 10:37reagovat
avatar

To je zase článek plný výkalů a špíny.Fiat prodává v celé Evropě skvěle(víc než Škoda)a je to značka která se namá za co stydět.

Pan autor v tomto článku opět předvedl svůj ubohý pohled a vše kolem kromě Škodovky je hnůj.Ale ono tomu tak není.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sir CHerokee

Tak Fiat posledních let je.. | 4.9.2017 10:42reagovat
avatar

Tak Fiat posledních let je hnůj. Snad se to teď obrátí. Nicméně už pohřbili Lancii, dodrbali Jeepa a teď je, zdá se na řadě, Alfa Romeo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Tak Fiat posledních let je.. | 4.9.2017 11:24reagovat
avatar

Ty jsi inteligent, na Jeepu si vylámal zuby i Mercedes a nebýt Fiatu, tak Alfa by skončila už v roce 1986.

Nepřihlášený gtv8

Ano, Dr. Swetr, dáme alfě.. | 4.9.2017 11:28reagovat
avatar

Ano, Dr. Swetr, dáme alfě spoustu modelů a budeme se bít v prsa. Mrtvé Mito, nedotaženou Giuliettu, ultra sportovní 4C, zbytečně luxusní a drahé Giuliavio, vše v balení buranských servisů firmy FIAT s mizernou podporou tovarny, kde po pěti letech od ukončení výroby modelu nejdou sehnat klíčové díly a aftermarketu se to nevyplácí vyrábět, díky malým prodejům....... Přestaňte se rovnat se skopčákama, skloňte hlavu a šlapejte brázdu. V koukání do minulosti, není budouctnost.

Nepřihlášený R2

Celkem se nabizi otazka, z.. | 4.9.2017 11:54reagovat
avatar

Celkem se nabizi otazka, zda je pro Fiat dostatecne dobre byt v Evrope o trochu lepsi nez Skoda nebo zda je to spise obrovsky prusvih byt na tom jen o neco lepe nez Skoda.

Zda by Fiat spise nemel konkurovat napriklad Peugeotu nebo Renaultu nebo je dokonce prekonavat a tlacit se na VW?

Vzdyt Fiat (znacka i skupina FCA) je pod BMW (+Mini z pohledu skupin) a BMW je precejen spise prodejce drazsich automobilu s vyssim ziskem na prodanem kuse.

Nepřihlášený rock

Reakce na: To je zase článek plný výk.. | 4.9.2017 12:02reagovat
avatar

Jo jo.

Škoda prodala v Evropě

v r. 1990 30 000 aut,

v r. 2000 to bylo 224 t. aut a

loni 655 t.

Fiat prodal

v r. 1990 1.33 mil. aut,

v r. 2000 to bylo 1.13 mil. aut a

loni 741 tisíc.

Fiat je vysloveně na vzestupu a může si udělat čárku, porazil Škodu (alespoň v Evropě, zbytek světa jsem nezkoumal).

Nepřihlášený

Reakce na: Tak Fiat posledních let je.. | 4.9.2017 12:49reagovat
avatar

A když jsi takový odborník víš jaké modely Fiat v současné době vyrábí?

Nepřihlášený Ef

Je mněpřes 40 a co vím tak.. | 4.9.2017 13:13reagovat
avatar

Je mněpřes 40 a co vím tak Fiat vždycky vyráběl auta, která byly kvalitativně katastrofa. at už to neslo název fiat nebo ferrari..popravdě se divím, že ta firma přežila až dodneška..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marchionne

Marchionne v této souvislo.. | 4.9.2017 13:32reagovat
avatar

Marchionne v této souvislosti uvedl, že „v rámci skupiny najdeme aktivity, které nespadají pod výrobu automobilů. Od takových věcí musí být skupina očištěna.“

Jestli by radeji Makaronova skupina nemela byt ocistena o vyrobu automobilu...

Nepřihlášený Michal Chaloupka

Reakce na: Tak Fiat posledních let je.. | 4.9.2017 13:39reagovat
avatar

Nevím jak je na tom Fiat teď (asi jako obvykle), jinak naprostý souhlas.

Nepřihlášený Flash

Jenom absolutní šílenec (a.. | 4.9.2017 14:46reagovat
avatar

Jenom absolutní šílenec (a takoví u konkurence ve vedení asi nejsou) by měl zájem o tak zoufalou značku jako je FIAT, z celého FCA mělo hodnotu Ferrari a to je pryč, jakous takous cenu má dosud Jeep a RAM, zbytek značek je na odstřel, prachy na vývoj nových modelů nemají takže už dávno zaostávají za konkurencí a všechny spolehlivostní srovnání a tabulky suverénně vedou (poslední místo vždy s železnou pravidelností získává FIAT).

Nepřihlášený ...

Reakce na: Je mněpřes 40 a co vím tak.. | 4.9.2017 15:05reagovat
avatar

haha, to jsem se zasmál. Ty jsi už asi vlastnil spoustu Ferrari, viď :))

Nepřihlášený

Reakce na: Je mněpřes 40 a co vím tak.. | 4.9.2017 15:07reagovat
avatar

Pokud dobře čtu, Marchionne říká, že nedostal seriózní nabídku, ne, že fiat nikdo nechce

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Pokud dobře čtu, Marchionn.. | 4.9.2017 16:15reagovat
avatar

Tak jak měli v Lídlu řecký týden, tak má autoforum zase protiitalský týden. Nic nového pod sluncem. Mimochodem právě jsem dočetl statistiku spolehlivosti jednotlivých značek a modelů podle britské Warranty Direct za rok 2017 a tam je na tom lépe než právě vámi zmiňovaný Fiat z německých značek jen Škoda. I pro místní Hyundaiobijce by to byl tristní pohled. Stejně jako pro příznivce antifordího štěku "Fordem tam a vlakem zpátky", protože Ford tam byl nejlepší neasijskou značkou. Inu vždycky záleží na úhlu pohledu, regionu a typu statistiky.

Nepřihlášený josephko

FIAT - Fehler In Allen Tei.. | 4.9.2017 16:50reagovat
avatar

FIAT - Fehler In Allen Teilen... :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radek

Jedna věc je prodávat na k.. | 4.9.2017 17:51reagovat
avatar

Jedna věc je prodávat na kusy a jedna zisk na auto. Bohužel Fiat na malý zisk na auto, takže Škodě může jen závidět. Můžeš prodat třeba 2 miliony vozu, ale pokud bude nizká marže z vozu tak je to k ničemu. Škoda jede dobře a koncern to moc dobře ví(přináší obrovský zisk). Takže proboha nesrovnavejte prodané kusy aut

Nepřihlášený F

Pokud beru v potaz křivku.. | 4.9.2017 17:58reagovat
avatar

Pokud beru v potaz křivku prodejů Fiatu a Škody za poslední roky tak zlatá Boleslav. I když sám s ní nejezdím...

Nepřihlášený kony

doporučoval bych mu posled.. | 4.9.2017 18:36reagovat
avatar

doporučoval bych mu poslední velkou ránu rovnou do spánku ....

Nepřihlášený Martin

Reakce na: FIAT - Fehler In Allen Tei.. | 4.9.2017 18:53reagovat
avatar

Máš pravdu, s tím se dá jen souhlasit. Hlavně když porovnám foukané zážehové agregáty poslední dekády. S pohledu němce to tak je. Motory mají rozvod řemenem, nemají EGR ventil, nemají vačkový variátor a dovolí si nemít přímé vstřikování. Zato koncern s velkou slávou přišel s řetězem s kvalitním dopínáním, EGR ventilem a přímým vstřikem a dopracoval se k, rozvodu řemenem, ke kombinaci přímého a nepřímého vstřiku a odstranil EGR ventil. Variátor si zatím ponechal, byť se občas rozskočí. A teď k této HI-tech technologii přibude ještě filtr pevných částic, který zvýší spotřebu a protitlak ve výfukovém potrubí, což zapříčiní větší zakarbonování motorů. Toť vysvětlení k tvé definici. ;)

Nepřihlášený JaRy

Seržo je smutný, nikdo mu.. | 4.9.2017 21:03reagovat
avatar

Seržo je smutný, nikdo mu nepředložil nabídku...... akciový šejdíř jenom čeká na poslední zoufalý krok... všechno prodat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ....

Reakce na: Seržo je smutný, nikdo mu.. | 4.9.2017 23:58reagovat
avatar

a ty jsi toho dokázal prosím kolik, že se takto vyjadřuješ o muži, kteý toho udělal víc, než někteří by dovedli za 1000 životů, borče

Nepřihlášený Mirek

Autor je placený z koncer.. | 5.9.2017 09:18reagovat
avatar

Autor je placený z koncernových peněz, tak musí dělat líbivou propagandu ve jménu koncernu.

Nepřihlášený Autař

Zsse plný článek protifiat.. | 5.9.2017 21:37reagovat
avatar

Zsse plný článek protifiatích pomluv, polopravd a dalších novinářských sraček. Styďte se, autore!!!

P.S. Pokud by koncern VW měl stejně spolehlivé motory, jako koncern Fiat, mohli by si gratulovat!

Nepřihlášený Mailux

A jak se teď daří teda AR.. | 14.9.2017 13:56reagovat
avatar

A jak se teď daří teda AR a Maserati? Jejich portfolio modelů je docela pěkný. :)

Nepřihlášený Šukmír Šourek

jak tady nekdo muze napsat.. | 14.9.2017 15:53reagovat
avatar

jak tady nekdo muze napsat, ze FIAT valcuje SKODU :)))))))))))))

proberte se. to drive prestanou psat na autoforu kraviny, nez ze zacne FIATEK valcovat SKODOVENKU!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše