Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Mladý Schumacher osedlal tovární Ferrari, z jeho gest a grimas až mrazí
25.10.2019 | Petr Prokopec
Není možná fér hledět na něj „jen” jako na syna Michaela Schumachera, je ale těžké se tohoto vnímání zbavit, když vidíte, jak moc podobný projev Mick Schumacher má.
Do konce letošní sezóny Formule 1 zbývá odjet už jen čtveřice závodů, přičemž Velká cena Mexika se koná už tento víkend. Většina týmů i lidí se ale již soustředí na příští rok, neboť o vítězi v Poháru konstruktérů již bylo rozhodnuto. A karty jsou víceméně rozdány také mezi jezdci, a tak spíše začne v pekle mrznout, než aby Lewis Hamilton nezískal již šestou korunu mistra světa. Britský pilot přitom již naznačil, že závodit by chtěl ještě aspoň čtyři roky, stále tak má ještě dostatek šancí na pokoření zbývajících rekordů Michaela Schumachera.
Bude přitom zajímavé sledovat, zda se mu to povede či nikoliv, a to i proto, že ve startovním poli by se v dané chvíli Schumacher mohl opět pohybovat. Nepůjde však o sedminásobného světového šampiona, nýbrž o jeho syna Micka, který má za sebou první sezónu ve Formuli 2. Tu dokončil na dvanácté příčce s jedním vítězstvím na kontě. Je tak nepravděpodobné, že by se do vyšší ligy podíval už příští rok, jakkoliv má možná největší marketingový potenciál ze všech soudobých pilotů.
Sám Schumi Jr. přitom nedávno naznačil, že do královské motoristické disciplíny by rád nahlédl. „Cítím se být připraven. Když začnete jezdit ve Formuli 2, většina lidí vám bude říkat, že jste připraveni. Rok v F2, kde se naučíte mnohé o pneumatikách a dalších věcech, je prospěšný, ale to neznamená, že budete automaticky odvádět v F1 dobrou práci, protože je tu mnoho okolností, které mohou vaše postavení ovlivnit.“
„Myslím, že pokud dostanete šanci, skočíte po ni. Možná ale dává větší smysl zůstat další rok v F2 a odvést dobrou práci, ale to neznamená, že by někde v F1 zůstala prázdná sedačka nebo že by člověk neměl kde jezdit. Věci se mají tak, že tento sport si vybírá vás, ne vy jej. Pokud se tedy objeví šance, půjdu po ní. Momentálně ale přemýšlím pouze o F2. Jsem její součástí, a na to se budu soustředit, nicméně samozřejmě sním o F1.“
Sezónu 2021 by tedy Mick mohl odstartovat už v ef-jedničkách, jakkoliv je otázkou, ve kterém týmu by se tak stalo. Jak jsme ale už naznačili, marketingový potenciál má Schumacher neskutečný. Mercedes i Ferrari navíc už naznačily, že u nich má vrátka otevřená - a možná daleko více u Scuderie, kde je členem její jezdecké akademie.
Jako takový Mick osedlal tovární Ferrari F8 Tributo na okruhu ve Fioranu. Přitom pěl velkou chválu na ovladatelnost a vyvážení vozu dokonce přirovnal k monopostům, do jejichž kokpitů v minulých letech usedal. Rozhodně přitom nešlo o ústupek za budoucí angažmá, na osmiválcový supersport totiž padá chvála ze všech stran. S ohledem na to, že Fiorano zvládá za 1 minutu a 22 sekund, to není překvapivé.
Co je ale na videu minimálně pro ty z nás, kteří pamatují hvězdná léta jeho otce, nejzajímavější, jsou jeho gesta a grimasy. Jakkoli je Mick fyzicky svému otci podobný jen částečně, projevy oři rozhovoru i za volantem má neuvěřitelně podobné, z toho skutečně až mrazí. Snad je v něm i tolik řidičských schopností, zatím si špatně rozhodně nevede.
Mick Schumacher si na okruhu Fiorano vyzkoušel Ferrari F8 Tributo
Z jeho grimas a gest chvílemi až mrazí, je v tomto velmi podobný svému otci
Zdroje: Ferrari@Youtube, Autoweek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 7 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 9 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
před 10 hodinami - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
včera