Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to?

Chce to trochu silnější formu obsedantně-kompulzivní poruchy, aby vám to stálo za to. Pak ale jednoduše neprováháte příležitost dokonale si srovnat čísla na přístrojovém štítu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to?

20.6.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to?

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Chce to trochu silnější formu obsedantně-kompulzivní poruchy, aby vám to stálo za to. Pak ale jednoduše neprováháte příležitost dokonale si srovnat čísla na přístrojovém štítu.

Nejspíš se vám už párkrát stalo, že jste během řízení spatřili na přístrojovém štítu nějakou tu zajímavou číselnou kombinaci. Na mysli tím přitom nemáme nejvyšší rychlost, ale počet najetých kilometrů. Jeho zdokumentování v dnešní digitální době není nic až tak složitého, v podstatě stačí jen vytáhnout mobil a stisknutí tlačítka. Samozřejmě byste před tím měli zajet ke kraji silnice, ať v samotném fotografickém zápalu nezpůsobíte dopravní nehodu.

Je nutné dodat, že dosáhnout třeba 11 111 najetých kilometrů není nic až tak náročného, stejně jako samotná dokumentace takového milníku. Pokud ovšem toužíte po některém zajímavějším čísle, je zapotřebí již trocha snahy. A kdyby vás náhodou lákal „Svatý grál“ všech tachometrů, pak potřebujete vše naplánovat do nejpodrobnějšího detailu. Tak jako to udělal John Price, kterému se nyní povedlo něco neskutečného.

John je majitelem Hondy Odyssey z roku 2007, se kterou najel nemalých 198 640 kilometrů, což v amerických reáliích odpovídá 123 456 mílím. A aby toho nebylo málo, v blízkosti umístěné denní počítadlo ujeté vzdálenosti ukazuje nájezd 789,0 mil.

Jinými slovy, John dosáhl stavu, kdy na svém přístrojovém štítu má kompletně celou numerickou řadu, tedy čísla 1234567890. Jak ale dodává, nebylo to snadné. „Jako spousta lidí jsem i já zaznamenal zajímavá čísla jako 11 111. A všiml jsem si, že to mé je 122 000 mil. V tu chvíli jsem si řekl, že by bylo zajímavé, kdyby k tomu bylo přiřazeno druhé počítadlo.“

Následně John zapojil do diskuze celou rodinu, aby společně zjistili, že pro dosažení cíle je klíčový nájezd 122 667 mil. Proč? Protože v té chvíli musí dojít k vynulování počítadla krátkých vzdáleností. Poté musíte najet oněch 789 mil, s jejichž přičtením se počítadlo kompletního nájezdu překulí na kýžených 123 456 mil.

John přitom doporučuje, abyste ve chvíli, kdy již budete mít cíl na dosah, sjeli z dálnice či hlavní silnice na nějakou vedlejší nebo parkoviště. Zde pak budete pokračovat, než dosáhnete onoho „Svatého grálu“. Majitel Hondy Odyssey pak jen dodává, že nejtěžší pro něj bylo, aby náhodou těch 789,0 mil nepřetáhl.

Říkáte si něco jako: „Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co?” Chápeme, ale pořád platí i věty jako: „Kdo si hraje, nezlobí.” A pořád je lepší hrát si se stavem tachometru než nějakými vylomeninami na silnici ohrožovat všechny kolem...


Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to? - 1 - Honda Odyssey pocitadlo kilometru 01Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to? - 2 - Honda Odyssey pocitadlo kilometru 02
John Price dosáhl na své Hondě Odyssey působivého nájezdu

Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to? - 3 - Honda Odyssey pocitadlo kilometru 03Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to? - 4 - Honda Odyssey pocitadlo kilometru 04Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to? - 5 - Honda Odyssey pocitadlo kilometru 05Muž dokázal vyladit přístrojovou desku svého auta k dokonalosti. Vidíte to? - 6 - Honda Odyssey pocitadlo kilometru 06
Jak se ale ukázalo, rozhodně není sám

Zdroj: Jalopnik

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.