Někdo dal do staré Škody Rapid turbomotor Saab, výsledek je i tak tristní

 | 41 příspěvků | 13.5.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený mz

Tu vanu musí na nějakém re.. | 13.5.2017 09:06reagovat
avatar

Tu vanu musí na nějakém retardéru urvat.

Vypadá to celkem kvalitně udělané, bohužel s absencí vkusu.

Nepřihlášený Gašpo

Mohlo to byť celkom pekné.. | 13.5.2017 09:43reagovat
avatar

Mohlo to byť celkom pekné auto. Keby úplne nezmrvili prednú masku a dozadu miesto svetiel, ktoré vyzerajú ako blinkre zo starého autobusu, dali nejaké kruhové. Ale z profilu vyzerá fajn. :-)

Nepřihlášený Radek

Snesu hodně ale přístrojov.. | 13.5.2017 10:56reagovat
avatar

Snesu hodně ale přístrojovku z filcky?? Když Rapid měl mnohem hezčí...Jinak je to o vkusu...Já jsem vždy pro zachování originálu a s motorem 1,3 OHV lze vyvádět slušné kousky...Zase co na ten výkon říká zbytek auta???

Nepřihlášený West

No raději bych dal karoser.. | 13.5.2017 11:08reagovat
avatar

No raději bych dal karoserii škodovky na podlahovou část Saabu než motor Saab transplantovat do Škodovky.Bože to jsou nápady

Nepřihlášený andy

pokud to má německé TUV ta.. | 13.5.2017 12:20reagovat
avatar

pokud to má německé TUV tak by to byl dobrý základ pro parádní sleeper.

Nepřihlášený Max Power

to je ještě starej motor s.. | 13.5.2017 15:31reagovat
avatar

to je ještě starej motor saab.. A vypadá to spíš jako motor z 900 turbo, ne 9000 ;) ty už byly novější a od 86. roku měly mnohem víc elektroniky a rozhodně neměly 230 koníků :) Nějakých 185 je sežratelnejch.

Nepřihlášený H-fan

Sebelepší a sebesilnější m.. | 13.5.2017 17:40reagovat
avatar

Sebelepší a sebesilnější motor neudělá z takovéto původní popelnice s přimontovanými koly auto. Tyhle škodovky patřily vždycky mezi ta nejhorší vozidla (ano vozidla, protože skutečné auto je něco úplně jiného) v historii automobilismu. Pořádné auto dělá v první řadě kvalitní podvozek, ten musí být vždy ,,rychlejší" než motor. Což u škodovek všeobecně ani dnes není realita. Naroubovat sebesilnější motor do jakéhokoli vozítka umí kdejaký ňouma, ale postavit pořádně kvalitní auto umí málokterá automobilka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený otto

motor je z 9000 (stary mod.. | 13.5.2017 18:18reagovat
avatar

motor je z 9000 (stary model CC, je to typ B202), da sa toi rozoznat podla drziaku vrchneho silentbloku... prevodovka tam je skodovacka, dokonca aj spojka (kedysi davno som si pisal s majitelom, bol som prekvapeny ze to spojka zvlada...), ak by tam bola pouzita prevodovka zo saabu tak model 9000 ma priecne ulozeny motor a 900 ma prevodovku pod motorom a na fotke je vidno vanu z 9000, a ak by tam bola tak je motor nakloneny o 45° doprava, vtedy tam mal standardny vykon 175 koni, a nemyslim si ze by niekto upravoval ten stary system LH jetronic.. na YT je par videi ale v mizernej kvalite https://www.youtube.com/channel/UC2Mp3oBk_SKN9yORWvgDjKg

Nepřihlášený baf

Reakce na: Sebelepší a sebesilnější m.. | 13.5.2017 18:19reagovat
avatar

Mas pravdu no a vies vymenovat aj par prikladov ktore auta maju rychlejsi podvozok nez motor? Alebo zopar podla teba kvalitnych aut.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený H-fan

Reakce na: Mas pravdu no a vies vymen.. | 13.5.2017 19:30reagovat
avatar

Z běžných aut např. FORD FOCUS, BMW 3, atd. (z vlastní zkušenosti).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Edmondo

...to auto postavili v cas.. | 13.5.2017 20:16reagovat
avatar

...to auto postavili v casech kdy ten styl frcel, za casu fast&furious 1/2 a na tu dobu to byl slusny mazec, nevim proc se tu autor clanku a ostatni rozciluji ze znicil rapida, tehdy jich bylo vsude mraky a seriovka nikoho nebrala

Nepřihlášený baf

Reakce na: Z běžných aut např. FORD F.. | 13.5.2017 21:30reagovat
avatar

? presne tak aj ked su to rozdielne auta (predokolka zadokolka) maju jednu uzasnu vlastnost...ukazu vam kedy v danej zatacke idete prirychlo bez toho aby ste skoncili mimo cesty a tak jazda v nich je super kto tieto auta nevlastni nepochopi....tiez vlastna skusenost

Nepřihlášený PepaSFI

klasická tuningová slepován.. | 14.5.2017 10:10reagovat
avatar

klasická tuningová slepovánka na kolech od tramvaje. Asi mě nikdy nepřestane překvapovat že tyhle věci mají číslo a STK. Člověk má strach dát si lepší žárovky, na STK sundávají i nálepky co auto mělo na zadním skle od výroby a tady si někdo postaví takovou chiméru.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Mein Gott, mel jsem za to.. | 14.5.2017 15:18reagovat
avatar

Mein Gott, mel jsem za to ze neco podobneho je k videni pouze na vychod od Slovenska (mimo Evropu)...

Nepřihlášený Frantisek

Da to hodne prace to sprav.. | 15.5.2017 01:45reagovat
avatar

Da to hodne prace to spravit.

Nepřihlášený DrFreeze

Reakce na: klasická tuningová slepován.. | 17.5.2017 10:33reagovat
avatar

Přesně tohle taky pozoruju. Na STK je pro normálního smrtelníka problémem studeně bílá LED v osvětlení RZ a pak když vidíš co se tunerům podařilo postavit na značky... Ať mi nikdo neříká, že vysolili stovky tisíc za testování a schválení individuální stavby!

Nepřihlášený Marian

Rapid se předělával cca 20.. | 23.5.2017 16:56reagovat
avatar

Rapid se předělával cca 2003-2005,tedy v čase když autor článku ještě tahal kačera.

Tehdy bylo std Rapidů mraky.

Ano je to Saab 9000,orig 185HP + jiná řj + úprava váhy vzduchu. Celkem 220HP+.

Tehdy to byla hodně dobrá alternativa k Rapidům VR6.

Já tam dělal komplet kabeláž Rapid/Felicia/Saab = práce na několik měsíců :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Flesh

Reakce na: Rapid se předělával cca 20.. | 24.5.2017 21:00reagovat
avatar

Přesně tak. V době kdy se tohle stavělo bylo rapidů mraky a za málo peněz. Tohle auto si pamatuju a v době kdy se stavělo, to bylo TOP.

Nevím proč autor článku tak haní odvedenou práci.

Podle mě je to legenda podobne jako Rapid RETRO nebo Rapid AK 47.

Nepřihlášený Marek

Viděl jsem tohle auto před.. | 25.5.2017 19:47reagovat
avatar

Viděl jsem tohle auto před lety kousek od Litoměřic,dokonce jsem si ho podrobněji prohlédl a ocenil jsem tu spoustu práce,která na něm byla odvedena,těch hodin a určitě i spousta financí a jelikož jsem automechanik,tak mne uráží ,co si to tady dovoluje tenhle ubožák napsat,sám by si jistě nedokázal ani vyměnit kolo a dovolí si napsat tuhle ubohost.Auto určitě není dokonalé ale i tohle dílo by určitě odborník po technické stránce ocenil.A nejen po ní.No, co naplat,papír snese vše,že???

Nepřihlášený Dzonny

"tohle je podle nás tuning.. | 26.5.2017 01:11reagovat
avatar

"tohle je podle nás tuning v té nejhorší podobě" tak to mě rozbilo.. až moc kritický článek. Náhodou si s tím někdo hezky pohrál.. co je tedy tuning v lepší podobě? koupit si přes net hezký disky, spojlery, křídlo a jet machrovat na sraz? :D tak jak to dělají stovky jiných..

Nepřihlášený Al

Bylo by fajn, kdybyste šli.. | 31.5.2017 00:12reagovat
avatar

Bylo by fajn, kdybyste šli trochu do sebe a začali konečně psát normální informující články, a ne samé hodnotící texty... Téma zajímavé, ale ten styl psaní zase katastrofa, jako obvykle na tomto serveru.

Nepřihlášený Josef

Tento vůz momentálně vlast.. | 27.8.2017 13:15reagovat
avatar

Tento vůz momentálně vlastním, je to úžasně provedená práce, akorát m? mrzí, že zadní a přední čelo, je zavřené, kvůli STK, bych musel měnit světlo a dveře s klikami. Je mi to líto rozebírat, tak s tim budu jezdit na srazy na podvalu nebo to prodám. Co se technické stránky týče, tak to jede jako bejk.:-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše