Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Někdo najel přes 307 tisíc kilometrů se supersportem. Takhle teď vypadá
12.6.2018 | Mirek Mazal | Přidat příspěvek
Není obvyklé, aby někdo používal supersporty pro každodenní ježdění, obvykle jsou hýčkány v garážích. Tento ne a těžká dřina je na autě znát.
První generace Viperu z let 1992 až 1995 svou pověst vylepšovala účastí v americkém seriálu Viper, u nás Zmije. Pořad z roku 1994 pomohl propagaci ikonického supersportu, který se stal symbolem sportovních vozů pro malé kluky sedící před televizí, a také pro jejich otce toužící krotit červený roadster s desetiválcovým atmosférickým motorem.
Málo kdo si jej ale pořídil pro denní ježdění. Bylo to docela nepohodlné, stísněné auto, ve kterém bylo horko. Přesto se i takoví našli. Losangeleský majitel pravděpodobně nejojetějšího Dodge Viper SR I na světě si jej pořídil na skutečné jezdění. Se svým exemplářem najezdil 191 000 mil, což se rovná přesně 307 385 kilometrům.
Vysoké ujeté kilometry jsou zřejmé i bez pohledu na tachometr, stejně jako snaha rychle vyřešit snad každý neduh. Zejména bližší pohled na stav karoserie odhalí neodborné opravy po drobných nehodách. Lakování proběhlo při nejlepším doma na koleně, ale na druhou stranu válečné šrámy celkem dobře odpovídají zbytku automobilu. Poškrábané, zažloutlé světlomety a nelícující nárazník nemohou vlastníka rozhodit, když dokáže vedle sebe vozit malé smetiště.
Kabina vypadá překvapivě dobře ve srovnání se zašlým lakem exteriéru. Volant snesl hodiny trápení lidským potem na jedničku, ostatní ovladače zdánlivě dobře odolávají maximálnímu využití. Sedačky jsou nově potažené červeno-šedou kůží, spolujezdcova želbohu sloužila jako odpadkový koš.
Celkový stav nájezd nezapře, trochu více péče by se hodilo. Otázkou je, zda je lepší plně využít automobil a soustředit se na jiné věci, nebo ho mít jako ozdobu garáže v prvotřídním lesku. Zlatá střední cesta by byla ideální, proto můžeme doufat, že aspoň o motor a podvozek se majitel z LA stará lépe než o vnější části Viperu.
Dodge Viper alias Zmije po dávce přes 300 tisíc kilometrů schytala několik ran
Zdroj: Jalopnik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 10 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda