Němci přestávají kupovat BMW řady 3, padlo za konkurenty i sourozence. Čím to?

 | 41 příspěvků | 13.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Staré zákazníky pustili k.. | 12.1.2018 15:35reagovat
avatar

Staré zákazníky pustili k ledu a pak se diví, že noví nemají vztah ke značce a koupí si cokoli, třeba i konkurenci. Bravo, BMW, bravo!

Nepřihlášený Parléř

Popravdě, nevidím se. Znám.. | 12.1.2018 15:35reagovat
avatar

Popravdě, nevidím se. Znám jen minimum lidí, co v minulosti ujížděli na trojkách a kupují to dál. Je to smutný, ale BMW je jinde. Prodávanější je řada 2? Tj. předpokládam MPV s tříválci a předním pohonem? Výsměch. Tahle značka je v háji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Popravdě, nevidím se. Znám.. | 12.1.2018 15:39reagovat
avatar

Já znám člověka, který má novou trojku a staré Zetko a o nové trojce říká, že je to "nudnej Passat z Mnichova". Kdykoli to jen trochu jde, tak sedá Zetko.

Nepřihlášený

S příchodem Kie Stinger se.. | 12.1.2018 15:56reagovat
avatar

S příchodem Kie Stinger se tomu nedivím... Teda pokud bych si vybíral auto v této cenové, mám jasno

Nepřihlášený Snowman000

A to asi budeme este na F3.. | 12.1.2018 16:00reagovat
avatar

A to asi budeme este na F30 spominat so slzou v oku...napriklad taka 340i s manualom a LSD z vyroby tu dlho nebola auz asi ani nebude...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A to asi budeme este na F3.. | 12.1.2018 16:09reagovat
avatar

Z výroby LSD 340i nikdy neměla, vždy se to montovalo až u dealera, nebo mi něco uniklo? A jakej je rozdíl proti LSD z výroby? Jinak celá diskuze opět plná keců, BMW si můžete nakonfigurovat tak, jak chcete. Zadokolku s manuálem, čtyřkolku s automatem a dieselem, každému dle libost. Ale ne, BMW ustupuje od tradic sportovních aut. BMW nikdy sportovní auta nedělalo, vždycky dělali sedany a kombíky s dobrými podvozky a motory a dělají je dál. Jen joudové z bazaru nemají na výběr a musej jít do xdrivu a dieselu, bo benzíny v manuálu jaksi tvoří menšinu. Za to ale BMW nemůže, pro manažerské auto je diesel prostě lepší a xdrive taky, protože manažer potřebuje bezpečně dojet a ne slidovat jak puberťák s dvacetiletym střepem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

A prečo sa kto čuduje ? F3.. | 12.1.2018 16:52reagovat
avatar

A prečo sa kto čuduje ? F30 v cene superb x1 v cene tiquanu......( nie cenníkovej ale reálne predajnej )......kto sa chce odlíšiť do f30 iste nepôjde...

Nepřihlášený Phalanx

Bmw uz je dneska masovka,.. | 12.1.2018 17:18reagovat
avatar

Bmw uz je dneska masovka, montuji se trihrnky.. Cecko je nekde jinde, neni divu, ze dostavaji na prdel..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Z výroby LSD 340i nikdy ne.. | 12.1.2018 17:35reagovat
avatar

Tak teď poukážu na mezeru ve tvojí logice: říkáš, že kritici BMW kupují jen ojetiny a proto nadávají. No ale BMW vyrábí diesely, čtyřválce nebo čtyřkolky už hezkou řádku let. Situace by tedy podle tvojí logicky měla být pořád stejná a kritici by teoreticky neměli mít důvod k nadávání. Že by manažeři před pár lety sahali po šestiválcích (ačkoli 4válec byl v trojce dostupný v každé generaci!) protože proto, ale dnes přesedlali na dízl? To přece nedává smysl, dízlovej čtyřválec si mohli koupit třeba před 18 lety stejně tak jako dnes. Nebo před 18 lety manažer nepotřeboval dojet, ale dnes to potřebuje? Fakt nechápu, to mi budeš muset dovysvětlit.

Nepřihlášený

Reakce na: Z výroby LSD 340i nikdy ne.. | 12.1.2018 17:47reagovat
avatar

A ještě jedna poznámka ke tvojí "logice": četl jsi článek? Kdysi mekka trojkových BMW se stává spíše mekkou céčkovýho merglu. Určitě to bude proto, že chtějí naštvat lidi, kteří si od nich potom kupují ojetiny. Určitě to nemá nic společného s tím, že se ty auta opravdu změnily, určitě to celé vyvolali majitelé ojetin. Asi mají schopnost telepatie a vnuknuli majitelům nových BMW nápad, ať si jdou koupit Mercedes.

Nepřihlášený older

Reakce na: Bmw uz je dneska masovka,.. | 12.1.2018 18:25reagovat
avatar

BMW 3er opravdu připomíná masovku. Za to BM Céčko má opravdu šmrnc. Proto ty prodeje...

Nepřihlášený Moik

320 a 330 jsem dvě rozdíln.. | 12.1.2018 19:20reagovat
avatar

320 a 330 jsem dvě rozdílný auta, který spojuje jen vzhled. A to kupující neví a očekávají BMW kvalitu i u modelu 316d.... ale sedačky, interier podvozek je jinde

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jvk grifone

Mam uz treti sluzebni F30,.. | 12.1.2018 19:31reagovat
avatar

Mam uz treti sluzebni F30, pravda, 320d xdrive 8at. Obcas se svezu novejsim kusem jine rady z palety BMW a mohu rict, ze F30 je porad spravnej bavorak (dle meho). Podvozkove fenomenalni stroj co umi byt manzelka i milenka. BMW se bezesporu meni, ale F30 je jeste "ten spravnej" kus? vidim to na konec vyrobniho cyklu. Jen doufam, ze nastupce nebude hnusnej jako nova 5ka. Zaverem, bmw, krom 2ky at a gt, ktere nejsou bmw, porad vyrabi ta nejridictejsi auta, minimalne z Nemcu. Kdo tvrdi opak, vi prd! Jen ty cenovky jsou des...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Nejlepší BMW se už nevyráb.. | 12.1.2018 20:05reagovat
avatar

Nejlepší BMW se už nevyrábí v Mnichově ani u BMW, ale o pár tisíc kilometrů dál v Koreji u Kie. Jmenuje se Stinger a přesně ukazuje co vše už BMW nemá.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dom

Reakce na: Mam uz treti sluzebni F30,.. | 12.1.2018 20:22reagovat
avatar

320xd s automatem je právě ten největší Passat mezi BMW - na něj i míří. Šestiválce jsou jiný auta. A ta 316d...škoda slov.

Nepřihlášený Gumofka

Reakce na: Nejlepší BMW se už nevyráb.. | 12.1.2018 20:51reagovat
avatar

Nežli Kiu, radši se zabiju..

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Z výroby LSD 340i nikdy ne.. | 12.1.2018 21:40reagovat
avatar

Asi tak. :-) Mal som trojku kupe E46, kupil som dvojku M235i. ;-) Trojka je uz dnes moc velka, viac bych za tym nehladal. ;-) Ale pochop, ze tu je to hlavne o kyslych hroznach. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JK

Reakce na: Asi tak. :-) Mal som trojk.. | 12.1.2018 22:27reagovat
avatar

tiež mám 235 poďme sa o nich pobaviť. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Prasohlav

Reakce na: Nejlepší BMW se už nevyráb.. | 12.1.2018 22:31reagovat
avatar

Fakt si můžu koupit Stinger s šestiválcem, jako zadokolku a s manuálem? Jako 340i? Tak to potom jo...

Nepřihlášený CNN

Reakce na: tiež mám 235 poďme sa o ni.. | 12.1.2018 22:31reagovat
avatar

Kludne. Tiez ta tak sere LEDka stieracov na packe, ktoru cez veniec volantu vobec nevidno? ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Mam uz treti sluzebni F30,.. | 12.1.2018 22:44reagovat
avatar

A jaké máš zkušenosti se starými bavoráky? Co třeba E36 nebo E46 M3? Nebo aspoň 330i E46 v mpaketu? Opravdu ti to přijde podobné jako 320d xDrive F30?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A jaké máš zkušenosti se s.. | 12.1.2018 22:45reagovat
avatar

PS: pochopitelně myslím zkušenosti se starými bavoráky, když byly ještě nové... nemyslím olítané ojetiny s půl mega na hrbu.

Nepřihlášený JK

Reakce na: Kludne. Tiez ta tak sere L.. | 12.1.2018 22:49reagovat
avatar

hej ,tiež musím krútiť hlavou aby som videl tú Ledku na páčke.

Čo máš MT , AT ? U mna automat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: 320 a 330 jsem dvě rozdíln.. | 12.1.2018 22:53reagovat
avatar

To bohužel ví málokdo. BMW se základním a s nejlepším motorem se lišily odjakživa a to tak, že značně. Někdy se měnily i díly, do kterých by to nikdo neřekl, jako třeba převodka řízení. BMW je obecně mistr v tom, že žádná dvě jejich auta nejsou stejná. Kolikrát i stejný model vyrobený o rok později (a ani mezitím neproběhl facelift) má některé díly úplně jinačí, než jeho kolega. Obecně se dá ale říct, že pokud se nejedná buď o model M, nebo o vrcholový motor a výbavu standardní trojky, tak to prostě není pravá trojka. Proto i cena takovéto "vrcholové" ojetiny může být i více než dvojnásobná oproti civilnějšímu modelu.

Nepřihlášený CNN

Reakce na: hej ,tiež musím krútiť hla.. | 13.1.2018 00:37reagovat
avatar

Detto, automat, v dost plnej vybave. Moc pekne auticko, urcite lepsie ako E46 (i ked to bolo tiez dobre auto). :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JohnST

Zda sa mi, ze 3-kovu radu.. | 13.1.2018 01:12reagovat
avatar

Zda sa mi, ze 3-kovu radu nechali nejak mimo. S tymi bezpecnostnymi prvkami je to pravda. Ako sa moze stat, ze BMW toto opomenie aj ked u 3 kovej rady?Dizajn tiez nic moc. Proste sa to okukalo. Konkurencia tiez za tu dobu nespala. Guten Morgen BMW 3.

Nepřihlášený Jvkgrifone

Chlapci, nez si zacnete my.. | 13.1.2018 07:59reagovat
avatar

Chlapci, nez si zacnete myslet, ze me uvarite na tom, ze "moje" f30 vzdy byla xdrive at...Tento rok jsem se vozil treba i s e30 M3 Sport Evolution, 2002 Turbo, e30 320is, 1M Coupe, Alpina B12 5,0 Coupe, Alpina B12 5,7 coupe, e24 M635csi... F30 vazne porad ma bmw geny, byt je to v konfiguraci, ktera papa kilometry a pritom moc nepapa. Srovnani s passatwm je totalne mimo misu. Ja jsem ted poridil domu A4 b8 2,0 tdi. Tu si srovnavejte s cim chcete, je to opravdu jen "lednicka" pro prevoz, krasne zabalena... Auta uz nemohou byt co predtim, emise, bezpecnost, trendy vetsiny populace... Nejde to! S kiou jsem nejel, ale potrpim si i na zalezitosti typu kvalita zpracovani a propracovanost detailu... A tam KIA nikdy na premii mit nebude. Ale verim, ze nekomu to neva?

Nepřihlášený Motmat

No ono o je a vzdy bylo au.. | 13.1.2018 08:00reagovat
avatar

No ono o je a vzdy bylo auto v podstate pro 2. Staci se podivat na zadni sedacky. Je to jako kdyby skoda stale prodavala oktavii I

Nepřihlášený JK

Reakce na: Detto, automat, v dost pln.. | 13.1.2018 09:12reagovat
avatar

odkiaľ si ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Uvedená čísla v článku jso.. | 13.1.2018 10:50reagovat
avatar

Uvedená čísla v článku jsou matoucí, stavět 3er a A4 proti C-klasse je nesmysl, protože C-klasse má v sobě započítané i ostatní karosářské varianty (kombi, kupé, kabrio etc.). Porovnatelné jsou čísla 3er plus 4er a A4 plus A5 vs C-klasse. A pak je pořadí rázem úplně jiné, A4/A5 první, těsně následovaná 3er/4er a C-klasse je poslední. V kupé se totiž prodává velká část této třídy a v Německu zvláště.

Nepřihlášený Kolemjdoucí

Předně je třeba si říci, že.. | 13.1.2018 13:00reagovat
avatar

Předně je třeba si říci, že BMW není pro každého. Má tvrdší řízení i podvozek, a to i 320d. MB a Audi jsou měkčí. Za mě BMW je nejlepší v řízení, ale chápu, že někomu větší hluk, těžší volant a tvrdej podvozek vyhovovat nemusí a má hemoroidy, tak si koupí MB. Až mi bude 60let, tak do něj půjdu. Audi je tupé jak poleno, je to jako playstation, bezpečně vás doveze z bodu a do bodu b, ale mě vlastně ani ne, protože u toho řízení usínám. Proč bych si ale nekoupil dnešní BMW 3 je jeho velikost. Ani kombi nemá žádný kufr, a na zadních sedačkách je to katastrofa. 5ka na tom není o moc lépe, ale za A6 ani Ečko bych to nevyměnil. V základu jenom BMW má na zadních pneu 275mm a to v zatáčkách dělá divy, quattro nequattro. A v porovnání e46 3.0i vs f30 320d, tak i když jsem stará škola, ten diesel jede výborně a je čitelnější (vykouzlí mi větší úsměv), takže kecy o tom, že to už není auto pro řidiče není pravda. Nesmíte to porovnat s 1kou nebo 2kou předokolkou. Jak už tu někdo psal, u těchto prémiových aut hrozně moc dělá výbava, která může dělat i 1mil. Není 3ka jako 3ka. Proovnávat to s Passatem nebo Kiou může jen člověk co na ty auta kouká jen na obrázcích :-) Kia i když se snaží, tak ta kvalita interiéru je nic moc, stejně tak použitelné plasty, látky, kůže atd. Je to neporovnatelné nechť si podplacení novináři říkají co chtějí. Myslím si ale, že problém nebude v prémii, střední třída je např. Superb a tam firemní flotily míří více než do 3ky, Cčka nebo A4.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Předně je třeba si říci, že.. | 13.1.2018 14:27reagovat
avatar

E46 benzinový třílitr znám velice dobře a není to špatný motor, ale "wow efekt" opravdu nemá vůbec žádný. Diesel má takový ten moment, kdy začne prudce nabírat rychlost, zatímco 30i je tak nádherně lineární, že se u ní nic takového nedostaví v žádných otáčkách. Navíc u 30i pokud chce člověk plný výkon, tak aby na silnici jezdil na jedničku a dvojku, protože dvojka při 6 000 otáčkách jede přes 100 kmh. Je to motor hlavně pro fanoušky, kteří vědí, co kupují. Pro běžného Frantu řidiče je ten diesel snad i lepší. To musím uznat i jako zarytý odpůrce dieselu.

Nepřihlášený Honziss

Ja mel cca pred rokem ve f.. | 13.1.2018 14:30reagovat
avatar

Ja mel cca pred rokem ve finale 318d, IS300h, Giulii a 318d zkoncila ve vyberu jednoznacne posledni a to hlavne diky rizeni, podvozku, vybave, vzhledu a cene.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Dá si prodejná děvka proko.. | 13.1.2018 16:12reagovat
avatar

Dá si prodejná děvka prokopec někdy práci a zjistí si, jak vypadaly prodeje konkurence před výměnou generací?

Btw: nejnovější A4 zatím za očekáváním a mimochodem, už má C-Klasse alespoň naftový šestiválec, Prokopče? ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Reakce na: Ja mel cca pred rokem ve f.. | 13.1.2018 16:13reagovat
avatar

318d dražší než Lex či Giulia? Řízení a podvozek po FL horší než u IS?

Mám obavu, že plkáš ;-)

Nepřihlášený CNN

Reakce na: odkiaľ si ? | 13.1.2018 16:31reagovat
avatar

Germany, ekonomicky imigrant. ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JK

Reakce na: Germany, ekonomicky imigra.. | 13.1.2018 16:47reagovat
avatar

só gut :-)

Nepřihlášený Krtek

Reakce na: Dá si prodejná děvka proko.. | 13.1.2018 19:14reagovat
avatar

Jak souvisí naftový šestiválec s prodeji? I bez něj se C-klasse prodává neskonalé lépe než 3er, nejspíše jej klienti vůbec nechtějí. A A4 je podle tebe za očekáváním? No to je objevná myšlenka, myslíš, že nějaký totální pitomec očekával že místo o 50% lepších prodejů než 3er bude mít A4 o 500% lepší prodeje? Kde jsi spal posledních 30 let?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WP

Reakce na: Jak souvisí naftový šestiv.. | 14.1.2018 06:16reagovat
avatar

Krtku, hoď se do klidu. Jestli jsi přišoupávač Prokopcovým lžím, tak prosím. To prase tu píše jak je 3er špatná, což je nesmysl. V Německu C-Klasse kupují s 200 nebo 220CDI, což naprosto ukazuje, že o techniku vůbec nejde. Nová 3er se vždy pár let drží minimálně v TOP10 a po výměně generací to tak bude znovu, stejně tak je tomu u C-Klasse. Jen A4 s novou generací vůbec nevylétla tak jak bývá obvyklé.

Předpokládám, že nejsi prasečí exkrement jako redakce a chápeš psané slovo ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krtek

Reakce na: Krtku, hoď se do klidu. Je.. | 14.1.2018 10:04reagovat
avatar

V Německu se C-klasse kupuje s 200 nebo s 220CDI stejně jako se 3er kupují jako 318d a 320d a A4 s 2.0 TDI. V tom není absolutně žádný rozdíl.

A kam by měla A4 vylétnout? Dej sem jeden jediný rok, klidně 20 let dozadu, kdy A4 byla v Německu o více jak 50% nad 3er jako je tomu dnes. A pak sem zkus dát jeden jediný rok, kdy v Německu 3er tak zoufale zaostávala za C-klasse.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše

Reklama