Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Přestup Ronalda do Juventusu štve zaměstnance Fiatu. Dráždí je i jeho dům
8.7.2018 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zatím to není oficiální, už v úterý ale má být ohlášen jeden z největších fotbalových transferů posledních let. A kupodivu hýbe i automobilovým průmyslem.
Fotbalové mistrovství světa je stále v plném proudu, tým Portugalska s obletovaným Cristianem Ronaldem v čele už ale z turnaje vypadl. I díky tomu se Ronaldo může soustředit na svou budoucnost, která už - alespoň podle jeho slov - rozhodně nebude spjata s Realem Madrid. Tým, který dovedl k řadě úspěchů na národní i mezinárodní úrovni, nereflektoval požadavky fotbalové superstar na zvýšení platu a „ne” asi není tím slovem, které by portugalský fotbalista slýchal rád.
Na spadnutí je tak přestup minimálně dekády, který může jinému fotbalovému klubu přihrát jednoho z nejlepších hráčů světa. Má se za hotovou věc, že se jím stane italský Juventus Turín, který po více jak 20 letech půstu touží po vítězství v Lize mistrů. A to se zejména v posledních letech zdá být bez Ronalda nedobytné.
Ptáte se, co to má společného s auty? Tedy krom toho, že Ronaldo je jejich nadšeným sběratelem a patří mezi několik málo lidí vlastnících třeba i obě moderní Bugatti? Je tu ještě jedno pojítko - turínský fotbalový klub je skoro ze dvou třetin vlastněn rodinou Agnelliů, která ovládá také automobilový koncern Fiat Chrysler. A ohromná suma, která má být zaplacena za přestup Ronalda, stejně jako jeho plat, štve odboráře firmy.
„Je to ostuda. Zaměstnanci Fiatu nedostali přidáno 10 let. Plat Cristiana by znamenal pro každého zaměstnance 200 euro měsíčně navíc. Přišli jsme díky inflaci o 10,7 % platu za poslední dekádu - něco, co nikdy nebylo napraveno. A FCA navíc platí 126 milionů euro za rok za sponzoring, z nichž 26,5 milionu jde do Juventusu,” čílí se Gerardo Giannone z továrny Fiatu Pomigliano D'Arco nedaleko Neapole.
Juventus by totiž za přestup měl zaplatit 100 milionů Eur a během čtyř let dát Ronaldovi na platu dalších 120 milionů. Pokud se vám po třech dnech volna nechce nic počítat, pro Ronalda to znamená plat 777 milionů Kč za rok, což Italy zjevně dráždí, když jim ti samí lidé, kteří ovládají Juventus, odmítají roky přidat byť jen pár tisícovek měsíčně.
Je ale třeba zůstat nad věcí. FCA není Juventus, jde o dvě úplně jiné firmy a stejně jako vedení FCA investuje do svých zaměstnanců s vidinou návratnosti, dělají totéž i šéfové turínského klubu. S ohledem na to, co Ronaldo umí a především jakou pozornost k sobě váže, se klubu nejspíše vyplatí jakákoli investice do něj. A Fiat Chrysler se jako samostatná entita bude muset více snažit, aby si též mohl dovolit investovat více do svých zaměstnanců - ať už Ronaldo v Itálii hrát bude nebo ne.
Pokud vás překvapuje, že zaměstnanci Fiatu berou přestup Ronalda jako hotovou věc, bude to tím, že nejspíše jde o hotovou věc. Přestup má být ohlášen v úterý a že se Portugalec do Itálie chystá, naznačuje i to, že si již v Turíně rezervoval nemovitost kterou můžete vidět na fotkách níže. Také ta Italy dráždí - obří dům s 1 000 m2 obytné plochy připomíná panské sídlo. Pochopitelně, nic, co by si Ronaldo se svými příjmy nemohl dovolit lusknutím prstu, pro ne zcela spokojené zaměstnance Fiatu je to ale další červený hadr...
Cristiano Ronaldo má na 99 % zamířeno do Turína, tento dům už tam má rezervovaný
Ronaldo je vášnivým sběratelem aut, mezi všemi září hlavně jeho Bugatti. Tušíme, že po přestupu do Turína bude ještě o trochu více hořet pro Ferrari, kterých má téť několik
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před 4 hodinami - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Automobilky prodělávají na každém elektromobilu v průměru přes 140 tisíc Kč, ztráty některých jdou do milionů na kuse
24.3.2024 - Nejnovější elektromobil Chevroletu je takový průšvih, že výrobce raději vrací majitelům až 153 tisíc Kč z pořizovací ceny
24.3.2024 - Sbohem VW, sbohem Teslo. Žebříček nejprodávanějších aut v Evropě jasně ovládla nejlevnější Dacia, skóruje i Škoda
25.3.2024 - Novináři nás utěšují tím, že nový elektromobil má větší dojezd než vůz z roku 1968. I tak je hůř použitelný
25.3.2024 - Bugatti schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s prochází finálními testy, ladí ho sám držitel vytrvalostní trojkoruny
25.3.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.23. 11:21 - Stepan
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 05:20 - janom
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.22. 12:29 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999
- Onboard videa 04.21. 20:06 - brnenska.odchytova
- BMW omezuje pro ČR asistenční systém X5 04.21. 16:41 - Ivan