Reklama

Řidiči BMW se ve 160 km/h zasekl plyn, po složité operaci ho musela zastavit policie

 | 21 příspěvků | 16.2.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Zelí

Co takhle vyřadit na neutr.. | 16.2.2018 19:45reagovat
avatar

Co takhle vyřadit na neutrál :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený richie.rich

typicky us problem... mel.. | 16.2.2018 19:55reagovat
avatar

typicky us problem... mel x moznosti auto zastavit. a ted vysoudi na evropskem bmw miliony usd...;)

Nepřihlášený Radon

No tak jestli spalil brzdy.. | 16.2.2018 22:42reagovat
avatar

No tak jestli spalil brzdy a neslo vyradit rychlost a mel hodne vykonny motor ... tak to uz auto s automatem nechci.

Nepřihlášený

Vypnout zapalovani. Blbci. | 16.2.2018 22:48reagovat
avatar

Vypnout zapalovani. Blbci.

Nepřihlášený Audis

rasto chvála to testovala... | 17.2.2018 00:18reagovat
avatar

rasto chvála to testovala. Na autě s automatem držel plný plny plyn a brzdil. Z rozjezdu, z konstatní rychlostí, více způsobů.

Pokud porovnám dostupnou enerigii motoru a brzd, 0-100 dáte za 10 sekund . 100 - 0 za 3 s. Brzdy poskytují 3x více energie.

Z obou usuzuju, že při zaseknutém plynu stačí v klidu silně šlápnout na brzdu a v klidu zastavíte za pár sekund. Brzdít desítky vteřin ne, přehřejou se a nebrzdí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Já myslel, že s kvalitou m.. | 17.2.2018 10:18reagovat
avatar

Já myslel, že s kvalitou má problém jen tesla.

Nepřihlášený karel

nevim nevim, nechtel bych.. | 17.2.2018 11:49reagovat
avatar

nevim nevim, nechtel bych mit prorazeny gumy se zaseknutym plynem.

Nepřihlášený josephko

Ja považujem takéto správy.. | 17.2.2018 12:57reagovat
avatar

Ja považujem takéto správy za hoaxy. A to z jednoduchého dôvodu - vlastnej skúsenosti. Ako dlho môže niekto jazdiť 160-kou na diaľnici bez toho, aby musel spomaliť? Aj pri slabej premávke nie moc dlho. A už vôbec nie na americkej diaľnici, kde autá jazdia inak ako v Európe - jazdia súbežne vedľa seba.

Takže pri zaseknutom plynovom pedále by skôr či neskôr do nejakého auta musel naraziť. A že to vysielali v rádiu? Koľko je u nás rozhlasových staníc a koľko ich je v Amerike! A nie každý počúva rádio.

To len v amerických filmoch niekto zavolá inému, nech si zapne TV. a už vidí, čo sa deje. Lenže Amíci majú stovky TV kanálov a rovnako aj rozhlasových staníc.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

V první řadě mělo auto nej.. | 17.2.2018 14:10reagovat
avatar

V první řadě mělo auto nejspíš elektronický volič nebo v druhém případě vypadlé táhlo voliče. Následně problém s ABS nebo protiprokluzovým systémem, který kopal do pedálu a následně problém s plynem. V případě elektroniky by stačilo pár odborně prekousanych a spečených drátků. V případě mechanického voliče to musela být opravdu kombinace závad. A poslední závada mohla být mezi sedačkou a volantem. Úplně to samé řešil Simir s Gerchanem a nevyřešil to ani s trojkovym bramborákem na brázdách před zrychlujícím medvědem. A to je co říct. Vskutku neřešitelný problém :-))

Nepřihlášený Plácáš nesmysly

Reakce na: Ja považujem takéto správy.. | 18.2.2018 09:54reagovat
avatar

Viděl jsi někdy US dálnici? Většina jich má vpravo i vlevo dost místa na objetí ostatních.

Jinak je pán samozřejmě tupoň. I ta policejní operátorka mu radila, co má udělat. Ale třeba je to jen "dobře" vymyšlený plán pro soud.

Nepřihlášený jano

a skusili ste brzdy? ni.. | 19.2.2018 01:00reagovat
avatar

a skusili ste brzdy?

nie, to robit nebudem, radsej sa zajebem vo vysokej rychlosti.

Nepřihlášený Fiat Punto

Něco takového se mi stalo.. | 19.2.2018 16:40reagovat
avatar

Něco takového se mi stalo s manuálem, ten den bylo šílené horko, něco kolem 32-34 ve stínu, s autem jsem ujel už 50km a jel jsem do posledního kopce na cestě domů, po přeřazení v kopci ze 3 na 4, mě překvapil obrovský meziplyn který sem nedal, 4ka si stočila otáčky motoru až to bylo sakra děsivé, a poté to táhlo samo jako kdybych měl daný plný plyn aniž bych vůbec měl nohu na plynovém pedálu.. jakmile jsem přeřadil kousek za horizontem, s tím že dám 5ku, ani sem ju nebyl schopný pustit do záběru, protože otáčky okamžitě vyletěli na max..8000.. auto řvalo jak střelené, plynový pedál nereagoval.. hned sem musel zastavit v kopci, a vypl sem motor.. při každém nastartování se otáčky okamžitě vyhnaly na maximum.. Tak jsem s autem při vypnutém motoru sjel kousek pod kopec kde sem ho nechal a šel jsem domů.. Večer jsem přišel a nastartoval, kupodivu jakoby se nic nestalo.. Normální otáčky a plyn reagoval jak měl.. Nepřál bych nikomu zažít takovou situaci, protože sám jsem nevěděl co mám dělat, a opravdu promačkat plynový pedál nestačilo, nic to nedělalo.. Dodnes nevím co konkrétního to způsobilo.. Určitě to bylo vlivem toho hnusného pařáku, ale co se, kde se, neví nikdo 100%.

Nepřihlášený Michal

BMW X5 má v případě benzín.. | 20.2.2018 13:17reagovat
avatar

BMW X5 má v případě benzínu obvykle 4,4L nebo 4,8L motor, který má spoustu síly. A tu sílu má i po letech, kdy brzdy bez pravidelné péče již tak výkoné být nemusí. Na prudké zadupnutí brzd by to možná zvládly, ale pokud předtím krotil rychlost přibržďováním, snadno se přehřejí. Kdo zažil přehřáté brzdy, ví jak zoufale nebrzdí.

Ruční brzda u BMW jsou malé pakny tvořící malinkou bubnovou brzdu uvnitř zadních kotoučů. Kdo má BMW, ví že ta brzda sotva udrží auto v prudkém kopci. Při rozjezdu si jen díky kontrolce a gongu všimnete, že jste neodbrzdili.

Nemám zkušenost s automatem BMW, vím ale, že některé automaty mají lanko do spínačky, které neumožňuje otočit klíčkem, pokud je voličem "zařazena" rychlost. A také existují voliče, které neumožňují vyřadit na N nebo P dokud auto nezastaví.

V takové situaci bych asi jen doufal, že velký motor v těžkém autě spotřebuje všechen benzín dokud je předemnou místo na dálnici.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DDT

pi.čovina!!! to píšete pr.. | 13.3.2018 10:56reagovat
avatar

pi.čovina!!!

to píšete pro osmiletý kluky?

každý auto brzdou břebrzdí motor i na nejnižší kvalt...

Nepřihlášený milan

Reakce na: BMW X5 má v případě benzín.. | 13.3.2018 21:04reagovat
avatar

Jezis co jsou to za blaboly. Na automatu vyradis na N vzdy!! R je blokovan jak se auto rozjede. A brzdy jsou na vsech! opravdu vsech autech (od zigulika po lambo) nekolikrat silnejsi nez motor, takze bachorky ze se prehrejou brzdy..bla bla..jsou tak akorat pro neznale. A pokud neveris, zkus zadupnout levou nohou brzdu za jizdy treba pri 100kmh :D

Nepřihlášený PAC

JSTE TADY VŠICHNI PISÁLCI.. | 13.3.2018 21:22reagovat
avatar

JSTE TADY VŠICHNI PISÁLCI RETARDOVANÝ NEBO CO KURVA?!?!

Po proražení pneumatik došlo se rychlost německého SUV sice snížila, přesto pokračovalo v jízdě dál.

Nepřihlášený CNN

Reakce na: BMW X5 má v případě benzín.. | 14.3.2018 00:03reagovat
avatar

Kazda brzda dokaze vo velkej rychlosti brzdit bez najmensich problemov aspon tak silne, ze zacnu presmykovat kolesa. Pokial ten motor nedokaze i v 160km/h naopak pretocit kolesa, urcite viac sily nema. Je to hovadina. Na normalnom aute neexistuje, aby si brzdou nepretlacil motor ani na jednotke nie to v nejakom vyssom prevodovom stupni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Cikrt

Reakce na: Kazda brzda dokaze vo velk.. | 14.3.2018 09:08reagovat
avatar

Přesně tak, celé bych to chápal, kdyby se mu zasekl zároveň i brzdový pedál, protože i brzdy v běžném miniautě mají výkon přes 1000hp, ve velkém SUV s kotouči jak kráva hodně přes 2000hp a to je daleko víc než jakýkoliv motor, který se do X5 dává. Tohle spíše ukazuje na "zaseklého" Amíka, kterého nenapadne jednoduše skočit na brzdy.

Nepřihlášený

Reakce na: rasto chvála to testovala... | 14.3.2018 11:47reagovat
avatar

Nejen při zaseknutém plynu. Pro brzdy je vždy lepší intenzivní krátké brždění a né přibržďovat dva kilometry, jako to bohužel často vídávám v provozu.

Nepřihlášený Josef

Reakce na: Co takhle vyřadit na neutr.. | 14.3.2018 15:34reagovat
avatar

Prorazit pneumatiky v rychlosti 160 km/hod. je nápad hodný jen policejního mozku. A pak ho ještě sestřelit ze silnice.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše