Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše

(+ video) Honda Odyssey upravená u Bisimoto má dál 7 míst a integrovaný vysavač, ale také má víc výkonu než první Veyron. Nyní je na prodej.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše

17.8.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Honda Odyssey upravená u Bisimoto má dál 7 míst a integrovaný vysavač, ale také má víc výkonu než první Veyron. Nyní je na prodej.

Tuner Bisimoto je znám napůl šílenými kreacemi, které si výkonem nezadají s první evolucí Bugatti Veyron. A také je dost možná autorem vozu, který posílá čistě na přední kola nejvíc koní na světě a zároveň nebyl stvořen pro čtvrtmílové sprinty. Alespoň nás nic silnějšího nenapadá, takže pokud takové auto znáte, rádi si o něm přečteme v komentářích.

Vůz, který máme na mysli a který si můžete prohlédnout na fotkách a videích níže, se představil na SEMA Show na podzim roku 2013. Je to Honda Odyssey modelového roku 2014 a pod kapotou je 3,5l přeplňovaný šestiválec. Stříbrná věc čouhající z míst, kde bývala přední maska, je gigantický mezichladič.

Tohle auto má 1 043 koní. Na předních kolech, není to čtyřkolka, jak se můžete přesvědčit i na videích. K tomu máte na hraní manuální šestikvalt, takže jízda s touhle věcí bude jistě více než zábavná. Nad spotřebou paliva nepřemýšlejte, tady je cílem obří výkon a podobně velká mračna dýmu z předních pneumatik.

Základem je tu skutečně sedmimístné rodinné auto a všech sedm sedaček v interiéru zůstalo. Nejsou tu dokonce ani skořepiny, sériové sedačky byly potaženy kůží a za ty přední byla instalována ochranná klec, to je v podstatě všechno. Stále sem připevníte dětskou sedačku. A ve výbavě zůstal i integrovaný vysavač. Jestli tuner přidal i vyklápěcí pytlíky na zvracení, jako byly vidět ve slavném bílém taxíku v Marseille, nevíme, ale hodily by se, máme pocit.

Základ modifikací samozřejmě tvoří turbodmychadlo Turbonetics 7265 s ohromným mezichladičem, který je od značky Spearco. Maximální tlak turba neznáme, ale šestiválec J35 ve standardní Odyssey nabídne 251 koní a 339 Nm, takže očekáváme vysoké číslo. A také fakt, že sériových dílů na motoru moc nezůstalo.

Víme např. o kovaných pístech, leštěných kanálech hlav válců a řídící jednotce AEM Infinity. Kromě toho tu je vzduchové odpružení s nastavitelnou světlou výškou a kola Tarmac R40 s pneumatikami Toyo T1 Sport o rozměru 225/30 R20. Kožené čalounění je zakázkové pro tenhle kus a také přístrojový štít není sériový, protože by vozu nestačil; je tu displej pravděpodobně určený pro závodní auta.

Proč se o něm zmiňujeme po téměř třech letech znovu? Tohle auto totiž bude na prodej. Bude ho nabízet dům Mecum Auctions v době mezi 18. a 20. srpnem. Cenu neznáme, ale s žádnou lácí nepočítejte. A přihlásit něco takového do provozu v České republice může být oříšek. Na srazu tunerů ale šílenější auto aby jeden pohledal...


Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 1 - bisimoto honda odyssey prodej 01Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 2 - bisimoto honda odyssey prodej 02Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 3 - bisimoto honda odyssey prodej 03Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 4 - bisimoto honda odyssey prodej 04Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 5 - bisimoto honda odyssey prodej 05Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 6 - bisimoto honda odyssey prodej 06Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 7 - bisimoto honda odyssey prodej 07Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 8 - bisimoto honda odyssey prodej 08Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 9 - bisimoto honda odyssey prodej 09Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 10 - bisimoto honda odyssey prodej 10Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 11 - bisimoto honda odyssey prodej 11Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 12 - bisimoto honda odyssey prodej 12
Honda Odyssey od Bisimota má jemnou hnědou kůži v interiéru. A 1 043 PS pod kapotou

Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 13 - bisimoto sema 2013 30Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 14 - bisimoto sema 2013 31Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 15 - bisimoto sema 2013 32Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 16 - bisimoto sema 2013 33Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 17 - bisimoto sema 2013 34Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 18 - bisimoto sema 2013 35Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 19 - bisimoto sema 2013 36Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 20 - bisimoto sema 2013 37Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 21 - bisimoto sema 2013 38Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 22 - bisimoto sema 2013 39Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 23 - bisimoto sema 2013 40Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 24 - bisimoto sema 2013 41Rodinné auto nemusí být nudné. Toto MPV má 1 043 koní, manuál a může být vaše - 25 - bisimoto sema 2013 42
Takhle se představila před téměř třemi lety na SEMA Show

Zdroj: Mecum

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše