Reklama

Šéf testovacích pilotů Porsche otevřeně promluvil o elektromobilech. Teď mu hrozí vyhazov

 | 59 příspěvků | 21.4.2018 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Hajzlík

Má pravdu, předseda. | 21.4.2018 10:58reagovat
avatar

Má pravdu, předseda.

Nepřihlášený Sir CHerokee

Konečně rozumný názor z Něm.. | 21.4.2018 11:58reagovat
avatar

Konečně rozumný názor z Německa! Je třeba jej po zásluze potrestat...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nv

Z toho rozhovoru jsem spíš.. | 21.4.2018 12:54reagovat
avatar

Z toho rozhovoru jsem spíš pochopil, že on nechce pracovat pro ně. Btw není to standardní řešení, jakekoli firmy pro kterou jejich zaměstnanec odmítá dělat na čem se vedení společnosti dohodlo? Většina z nas by letěla ze zaměstnání ve vteřině a rozhodne by se nikdo neobtěžoval napsat článek xD.

Nepřihlášený Drupi

Za a). Jsi jen obyčejný ta.. | 21.4.2018 13:15reagovat
avatar

Za a). Jsi jen obyčejný tahoun, tak proč by o Tobě psali, on je někdo a má pravdu, podle mě. b) Proč by na tom měl dělat když tomu nevěří, a jak sem říkal, má recht.

Nepřihlášený richie.rich

https://www.motorsport-mag.. | 21.4.2018 13:52reagovat
avatar

https://www.motorsport-magazin.com/auto-tuning/news-245745-w alter-roehrl-formel-e-abartig-elektromobilitaet-porsche-tesl a-hybrid-keine-loesung/

Nepřihlášený hanz

Kluci korejský se na něj u.. | 21.4.2018 13:57reagovat
avatar

Kluci korejský se na něj už určitě klepou. Po A.Biermann další mistr do jejich kolektivu.

Nepřihlášený

Reakce na: Konečně rozumný názor z Něm.. | 21.4.2018 14:38reagovat
avatar

Jako zkoušet Lva přejít z Masa na Zeleninu Celý život jezdil ve spalováku Celý život se hrabal ve spalovacích motorech To bych se právě divi kdyby to bylo naopak To jako tet přejde na ůplně jinou technologii Starého psa novým kouskům nenaučíč Ale az mu přestanou sloužit svaly Jestli se toho dožie Elektriský invalidní vozík určitě ocení a určitě rád zkousne i to že nesmrdí a nedělá kravál.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepa

Chápu to,ale také chápu že.. | 21.4.2018 15:46reagovat
avatar

Chápu to,ale také chápu že za tak radikální postoj mu hrozí konečná u Porsche.Budoucnost je i elektro pohon,možná dokonce jenom elektro v různém provedení.Co by teda dělal bez ochoty v takovém pracovním prostředí?Mimochodem,zvuk jde naladit dle libosti,třeba F1 pro Fiat 500.Chce to malinko ubrat z emocí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Freki

Walter je hlavní záštitou.. | 21.4.2018 16:50reagovat
avatar

Walter je hlavní záštitou sportovního charakteru Porsche. A jakou má jeho pracovně právní vztah s automobilkou (kterou?) formu není známo. A jeho případný přechod jinam už nebude na pořadu dne. Vzhledem k věku (loajalitě) i pro případné konkurenční doložce. Možná k nějakému sportovnímu týmu.

Ale reinkarnace Audi Quattro by Walter Rohrl postavené na R8?

Nepřihlášený

Třeba, že je Tesla předraže.. | 21.4.2018 17:14reagovat
avatar

Třeba, že je Tesla předražený PRD?

Ale jo, však ona ta bublina za pár let praskne.

Nepřihlášený Venca Vidlák

ty vole, demokracie non pl.. | 21.4.2018 17:18reagovat
avatar

ty vole, demokracie non plus ultra. elektromobily stojej za hovno. a ven s tebou. prdel kam jsme se to dostali. obrovská prdel. a největší prdel musej mít staří bolševici. o takovéhle prdeli se jim totiž ani nezdálo.

Nepřihlášený

Walter to stárnutí nějak n.. | 21.4.2018 17:19reagovat
avatar

Walter to stárnutí nějak nezvládl, netřeba z toho dělat přílišné drama. Elektroauto už je mimo jeho chápání, vyrostl na technicky zaostalych strojích, které dokázat skvěle kocirovat, ale ty už jsou dávno minulosti a přistoupit na to, ze on s nima, mu očividně nesedlo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený josephko

Každý má svoje limity, kto.. | 21.4.2018 18:13reagovat
avatar

Každý má svoje limity, ktoré nedokáže prekročiť. Aj tí najväčší géniovia. Mal ich aj Einstein, ktorý dokázal fyziku posunúť o veľmi veľký kus dopredu, ale potom už ďalej nevládal. Resp. nedokázal myšlienkovo stráviť ďalšie objavy vo fyzike.

S Walterom Rohrlom je to to isté. Vyrastal a žil v nejakej dobe, ktorá mu priniesla veľké úspechy. A tak je úplne logické, že sa nedíva s nadšením na jej odchod.

Ale tak to bolo vždy. Keď začali jazdiť vlaky, ľudia smútili za koňmi a furmanmi (formanmi). Podobne to bolo po nástupe automobilov.

Nepřihlášený Tomik

Reakce na: Walter to stárnutí nějak n.. | 21.4.2018 18:48reagovat
avatar

Walter Roehrl byl možná jezdcem, který jezdil na trochu "předpotopních" příšerách skupiny B. Byly to ale příšery, které neodpouštěli žádnou chybu jezdce nicméně se v současnosti věnuje autům jejichž technologiím není schopno porozumět 99% zdejších pisatelů. A kdyby jsi trochu sledoval co se děje okolo elektromobilů, tak by jsi panu Roehrlovi dal za pravdu. Existuje X studií, které říkají, že na přechod k elektromobilům nemáme suroviny na výrobu a navíc u větších vozidel se to ani nevyplatí z hlediska ekologie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Walter Roehrl byl možná je.. | 21.4.2018 19:28reagovat
avatar

Ale elektromobil je v motorizaci úplně něco jiného jako spalovací motor. To jako by jsi chtěl po zubaři, aby operoval šak je taky doktor.

Nepřihlášený Elektronaut

Walter Roehrl má naprostou.. | 21.4.2018 19:32reagovat
avatar

Walter Roehrl má naprostou pravdu.

Každý normální člověk, co to má v hlavě srovnaný ví, že bateriové elektrovehikly bez vodíkového palivového článku jsou naprostá blbost, slepá kolej automobilismu. A jejich rozšíření by znamenalo zpět na stromy (praktičnost - čas nabíjení, ekologická zátěž - extrémní drancování zásob nejen vzácných kovů, ale i surovin, extrémní zátěž el. sítě, atd., atd., atd.,...).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený thespalek

Reakce na: Chápu to,ale také chápu že.. | 21.4.2018 20:37reagovat
avatar

OMG! "Naladit zvuk z F1"?!! Jako vazne??? To je prave ono.. ocividne nas ceka doba FAKE vseho... fake zvuk z auta, fake xichty zpevaku v gigitalnim klipu, fake materialy, fake znacky, fake vsechno!!! Nechci!

Nepřihlášený

Reakce na: Walter to stárnutí nějak n.. | 21.4.2018 21:30reagovat
avatar

Rohrl ma znalosti a zkusenosti jako malokdo. Rekl svuj nazor, to muze kazdy. Delal to vzdycky, nesouvisi to s jeho vekem, jen ty ho asi nepamatujes. A jestli ztrati misto, to ho, myslim, vubec netrapi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Rohrl ma znalosti a zkusen.. | 21.4.2018 22:09reagovat
avatar

Ale ono je to ovlivněno tím, že elektromotorům a elektru nerozumí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ale ono je to ovlivněno tím.. | 22.4.2018 00:43reagovat
avatar

Nezdá sa mi reálne, že by sa tak dlho udržal na špici, keby nesledoval nové trendy a nerozumel im. Určite v práci prehodí zopár slov aj s inžiniermi - špecialistami, ktorí môžu mať podobný názor, no nie sú takými ikonami, aby mohli svoj názor nahlas verejne povedať.

Nepřihlášený Rew

Reakce na: Walter Roehrl má naprostou.. | 22.4.2018 01:38reagovat
avatar

Souhlas

Nepřihlášený Tom

Sto lidí a sto názorů. tad.. | 22.4.2018 09:28reagovat
avatar

Sto lidí a sto názorů. tady si vždy najdou ten, který je proti elektru, však je taky za to platí. Elektro je budoucnost, která se nedá změnit a domnívám se, že je to dobře. Všude ty baterie používáme, skoro ve všem a v autech ještě ne a já se ptám proč? Protože lobby.

A teď jedna mimo. Kluci, jezdím v elektroautě a je to to nejlepší auto ve kterém jsem kdy jel a to jsem jich pár vystřídal, tomu pocitu se nic nevyrovná, už bych nikdy neměnil. A ano, je to Tesla.

Však si to sami zkuste, elektro nemusí být pro káždého. Pro mě je to extra zážitek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FantomasMan

Mám pocit, že sme sa vráti.. | 22.4.2018 09:47reagovat
avatar

Mám pocit, že sme sa vrátili o cca 100 rokov dozadu. Prečo ? LEbo v tedy bola úplne presne rovnaká diskusia a dilema. Len vtedy bojovali o proti sebe kôň a spalovací automobil. A keď ste porovnali v tedy koňa s automobilom len blázon by si vsadil na auto. No a prešlo 100 rokov a kde je kôň a kde auto. No a podobná dilema je dnes medzi elektro a spalovacím auto. Čiže máme tu reparát a opäť stávku . Na koho si stavíte dnes ?

Nepřihlášený Karel.

Reakce na: Sto lidí a sto názorů. tad.. | 22.4.2018 09:57reagovat
avatar

Jestli je něco lobby, tak jsou to právě elektroauta. Vlády je všemožně podporují dotacemi a lidé je přesto nechtějí, protože jejich poměr praktičnost/cena je stále daleko za spalovacím motorem. Dobré věci se vždy prosadí bez nějakého umělého protlačování, protože lidé nejsou hlupáci. Naopak uměle protěžované věci časem zaniknou, protože ani ty nejbohatší státy nemají dostatek zdrojů je trvale protěžovat. A naopak tím protěžováním dané věci uškodí. Elektroauta v určité míře by své místo na trhu mohla mít, jako vozítka pro centra měst, rozvážkovou službu v centrech měst, prostě tam, kde jsou malé dojezdové vzdálenosti a možnost dobíjení v nějakých centrálách (firem, úřadů etc.). Až vlna opadne, tak bohužel lidé zabijí i tuto racionální možnost, protože často bývá vylito dítě i s vaničkou a to je škoda. Bohužel viníkem za tento stav budou právě úředníci nesmyslně dotující neživotný projekt.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Elektronaut

Reakce na: Sto lidí a sto názorů. tad.. | 22.4.2018 11:16reagovat
avatar

Každý normální člověk, co to má v hlavě srovnaný ví, že bateriové elektrovehikly bez vodíkového palivového článku jsou naprostá blbost, slepá kolej automobilismu. A jejich rozšíření by znamenalo zpět na stromy (praktičnost - čas nabíjení, ekologická zátěž - extrémní drancování zásob nejen vzácných kovů, ale i surovin, extrémní zátěž el. sítě, atd., atd., atd.,...). A to, že si pár hlupáků umane, že budou všemožně protlačovat takový nesmysl ( čistě bateriová elektroauta) na tom nic nezmění.

Nepřihlášený

Reakce na: Jestli je něco lobby, tak.. | 22.4.2018 13:35reagovat
avatar

Každý má svou modlu. Tak si tu svou iluzi uživej

------ d.dobrota ------

Ti staří lidi už si nedokážo.. | 22.4.2018 16:12reagovat
avatar

Ti staří lidi už si nedokážou zvyknout na nové věci. Ani nemají znalosti to posoudit.

Už jen tím, že auta využívají levný noční proud, nebo přebytky ze solárních a větrných elektráren, tak je to výhodné a ekoloogické.

Až se přidají palivové články na zemní plyn, tak bude v každé domácnosti elektrárna s vyšší účinností a méně emisemi než jsou tepelné elektrárny. Palivové články v autě mohou mít výkon pouze 20 kW a mohou jet na 100% i když je auto na parkovišti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ti staří lidi už si nedokážo.. | 22.4.2018 16:21reagovat
avatar

levný noční proud, :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD další socialistický úderník

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený skunkovec karpatsky

Panove, co se tu navazi do.. | 22.4.2018 20:54reagovat
avatar

Panove, co se tu navazi do Waltera urcite patri k Tesla sekte.

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Walter to stárnutí nějak n.. | 22.4.2018 21:48reagovat
avatar

Ten pán o kterém hovoříte je někdo,(na rozdíl od Vás) kdo si může dovolit někoho nebo něco kritizovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Ale ono je to ovlivněno tím.. | 22.4.2018 21:52reagovat
avatar

Vy zřejmě ničemu nerozumíte,myslíte si,že ho mají od osmdesátých let zavřeného v kleci a on o pokroku nic neví? Jste směšný!

Nepřihlášený

Reakce na: Ten pán o kterém hovoříte.. | 22.4.2018 22:10reagovat
avatar

Zapomněl jsem, ze vy přesně vite, kdo já jsem a koho mužů kritizovat a koho ne. Walthera neznám, ale z debaty z elonem Muskem by asi vyšel podobně jako 5 lety navstevovatel berušek. Řídit uměl, ale v hlavě to asi opravdu nebude uplne ono, se vsi úctou asi po večerech neštěpi atom. Proto vždycky “jen řídil” na víc neměl. Tak at myšlení nechá na jiných a věnuje se točení volantu

Nepřihlášený

Reakce na: levný noční proud, :DDDDDD.. | 23.4.2018 09:18reagovat
avatar

Je vidět, že jsi dítě a nevíš, že v noci jsou přebytky energie, která je prodávána mnohem levněji, kteří mají dvojsazbu.

Nepřihlášený veeger_x

Reakce na: Walter to stárnutí nějak n.. | 23.4.2018 14:24reagovat
avatar

No jasně, ty de*ile

Nepřihlášený Roman

Jsem šokován, jak nekvalif.. | 23.4.2018 14:34reagovat
avatar

Jsem šokován, jak nekvalifikovaní úředníci z Bruselu nám nařizují co si smíme koupit a co ne. Viz. euro 6c od 1. září. Přitom největší znečišťovatelé (lodě, letadla a pod.) se neomezují. Proč? Protože si nemůžou rozházet své šéfy nadnárodních firem. Ale předražená auta si zaplatí občané. To je vůbec nezajímá. A Walter má pravdu, že je nutné řešit provoz aut úplně jinou cestou, než je elektřina. A ještě bych dodal. Máte telefon, tak víte, že baterie v něm není věčná a ztrácí svoji kapacitu používáním. Takže po roce neujedete daných výrobcem 400 km., ale třeba jenom 200 km. A ještě k ceně elektřiny. Za komančů se platilo 21 haléřů a zlevněný 13 haléřů. To by dnes bylo lukrativní pro el. auta. Já byl skoro rok nemocen a nejezdil jsem na chatu. Vyšla mi kw na 41,32 korun. Samé poplatky a spotřeba 41 kw. No, nabijte auto za tuto cenu, aby jste dojeli domů. Tak čau v lepších dobách.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Jsem šokován, jak nekvalif.. | 23.4.2018 14:50reagovat
avatar

Já jsem pro změnu šokován, jak sofistikovaně tu elektropozitivní pošuci zkouší trollit.

Do ho*en s elektrem.

Nepřihlášený Jiří

Jasně že má profík pravdu,.. | 23.4.2018 14:51reagovat
avatar

Jasně že má profík pravdu, má víc zkušeností ...oproti těm přepláceným panákům v Bruselu. Mě by zajímalo v čem oni jezdí ???

Nepřihlášený BeeWee

bandy zkostnatělých okrava.. | 23.4.2018 18:31reagovat
avatar

bandy zkostnatělých okravatěných impotentních šašků a často i totálních blbců co se dostali k majetkům ve vedení automobilek a kde jen kolem sebe hrabou

miliardové zisky , často vůbec nic neznají, ty doby jsou dávno pryč kdy šefové automobilek znali vše od šroubku a ti dnešní si jen dnes hrají na něco, na vizionáře , k smíchu protože jim ty bláboly bude určitě chtít sanovat stát, za jejich zelené energie a bude se za ne lobbovat všude , a mistr volantu Walter Roehrl to jasně cítí -- člověk co řídil B-éčkové S2 Sport s 1000 konmi ví asi o čem mluví - a elektromobily je cesta do pekel , jak s odpadem, baterie, články apod . lidi používejte mozky a ne co říkají pracháči a idioti, kdo dnes vládne autoprůmyslu, jen prachy a lobby - -stejně do 3-5 let přijde taková krize a na auta jmenovitě , že svět dodnes podobné nezažil, to nejde jen stále pludrovat a vyrábět desítky milionů aut a neprodávat je , kolik jich stojí jen v jižní Anglii a zcela nové a hladoví kapitalisté je neprodají se slevou , zchudli by , nemohli by vyrábět další tisíce aut denně , tech dnešních sraček z papíru a náhražek ale za vysoké peníze a stejně se to rozhodne jinak -- atomem

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: bandy zkostnatělých okrava.. | 24.4.2018 01:35reagovat
avatar

Řekne si to znovu nahlas před zrcadlem a zkuste se přitom na sebe nedívat jako na tupou lopatu. Ten chlap je řidič, blb niemand, co se štěstím prolezl zakaldni skolu a od práce v Albertu (Rewe) ho zachránilo řidičské umění. Takový lidi opravdu nic nevymyslí a když už něco vypustí z huby mimo svůj obor, je to vždycky perla, nad kterou se kluci ve vedení ještě teď baví. Takže až zase budete chtít řídit svět tupcema jejichž životní náplň je točit volant hezky zleva doprava a zase zpátky dejte si rovnou studenty ručník tam krk.

Nepřihlášený Kuk

Fňuky fňuk :))) https:/.. | 26.4.2018 15:38reagovat
avatar

Fňuky fňuk :)))

https://www.reuters.com/article/us-germany-emissions -autos/german-minister-to-carmakers-invest-in-electric-cars- or-lose-out-idUSKBN1HN0CB

Nepřihlášený hmm

Stařík neunesl rychlost po.. | 20.5.2018 09:44reagovat
avatar

Stařík neunesl rychlost pokroku, vsadim se že domá psací stroj a počítač je pro něj sprosté slovo, no holt elkronice nerozumí tak od toho dává ruce pryč. Normálně z toho dostal hysterák ten musí bejt na elektro hodně levej....

Nepřihlášený Nohama na zemi

Pěkná sebranka dementů tad.. | 20.5.2018 10:14reagovat
avatar

Pěkná sebranka dementů tady na fóru, ostatně jako vždy.. Walter Rohrl se podílel na vývoji a testováni hybridu Porchse 918, moc dobře ví jaké plusy a mínusy el. přináší. Ví o hybridech v autech víc, než všichni kecalové tady dohromady. Má pravdu!! Co se stane, když v 20h přijedou lidé domů(jako že všichni mají elektromobily) a zapojí je do zásuvky?? No všichni si můžeme jít koupit petrolejové lampy, nebo svíčky. Neni infrastruktura, už 20 let nebyla nalezena nová ložiska mědi, tak kde byste chtěli brát tolik materiálů(vzácných kovů) k tak obrovské výstavbě infrastruktury a akumulátorů na eletromrdky? Viděli jste vůbec někdo , jak silné kabely je třeba přivést k nabíjecí stanici? Je to totální nesmysl, aby ve světovém měřítku elektro nahradilo spalovák, ale totální NESMYSL. Do měst, sem tam budiž, ale ne kompletní náhrada, to určitě ne. Jo elektro je fajn, hlavně v zimě, když si pustíš topení a dojezd ti spadne o polovinu dolů, jo to je super, jezdit jen kolem komína...

Nepřihlášený Nohama na zemi

A jak tu někdo srovnával k.. | 20.5.2018 10:20reagovat
avatar

A jak tu někdo srovnával koně s vlakem a nástup spalovacího motoru...no právě, že na přelomu 19. a 20. století to zkoušeli s elektromobily také a vyhrál spalovací motor....

Nepřihlášený

Walter Rohrl neřekl, že js.. | 20.5.2018 17:16reagovat
avatar

Walter Rohrl neřekl, že jsou elektromobily k ničemu. Řekl že patří do města. Což naprosto odpovídá realitě, vy všichni pisálkové, co si dovolujete se do něho navážet.

Stařík prý neunesl..... prdlajz, stařík ví stařík zná. A ve škole měl na rozdíl od Vás dokonce i fyziku.

Nepřihlášený gtv8

do kamene tesat. | 20.5.2018 18:09reagovat
avatar

do kamene tesat.

Nepřihlášený Josef

Toho člověka chápu. Celý ži.. | 21.5.2018 09:30reagovat
avatar

Toho člověka chápu. Celý život něco dělá, něčím se zabývá a teď přichází něco, co nechápu a není mu vlastní. To ovšem o té novince vůbec nic neříká. Říká to jenom jednu věc a to, že pán už je prostě důchodce a novinky nedává.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jenda 911

Reakce na: Jako zkoušet Lva přejít z.. | 21.5.2018 10:35reagovat
avatar

kdybys četl pořádně, tak zjistíš, že p.Röhrl tvrdí, že elektromobily jsou možná řešením do města, nikoliv pro cestování kamkoliv dál. A dále říká,a s tím také souhlasím, že materiálová a energetická náročnost celosvětové elektromobilizace je mimo možnosti. Takže je to slepá ulička a on se toho nechce účastnit, protože tam asi cítí více vynucených kompromisů ve vztahu práce pro sportovní značku, čemuž rozumím. To s invalidním nebo golfovým vozíkem opravdu nemá nic společného. Tvůj výklad je čirá demagogie, zobecňování a vytahování slov z kontextu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Leo29

Reakce na: kdybys četl pořádně, tak z.. | 21.5.2018 11:43reagovat
avatar

pán Rohrl je legenda really a fantastický šofér neviem o tom že by bol fantastický geológ, enviromentálny vedec a špecialista cez technológiu bateriek.

vyjadruje sa k veciam ktorým nerozumie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Pri autonehodach sú elektr.. | 21.5.2018 12:07reagovat
avatar

Pri autonehodach sú elektromobily nebezpečné.Na uhasenie baterky od Tesly je potrebných neskutočných 12 000L vody.

https://www.cas.sk/clanok/695324/riaditel-firmy-v-topolc anoch-havaroval-na-elektromobile-desiva-smrt-v-plamenoch/

Nepřihlášený

Reakce na: pán Rohrl je legenda reall.. | 21.5.2018 14:43reagovat
avatar

No hlavně, že ty tomu rozumíš...

Nepřihlášený René Gat

Je to kacíř. | 21.5.2018 17:28reagovat
avatar

Je to kacíř.

Nepřihlášený LOL

Reakce na: pán Rohrl je legenda reall.. | 21.5.2018 17:32reagovat
avatar

On tomu opravdu rozumí, narozdíl od tebe, elektrický nádivo.

Nepřihlášený Freki

Reakce na: Toho člověka chápu. Celý ži.. | 21.5.2018 18:31reagovat
avatar

Jaká je elektromobilita novinka? První vznikl v roce 1835, což je nějakých 50 let před spalovacím motorem. A na počátku 20. století bylo více elektrických automobilů než se spalovacím motorem (v USA). Takže kde udělali inženýři a vývojáři chybu, že tento technologický náskok nedokázali využít?

Určitě existují možnosti pro koexistenci obou typů, ale pokusy o plánované hospodářství jsme zažili, Venezuela si ho prý nyní nemůže vynachválit.

Elektro se by se určitě tržně prosadilo, tam kde má smysl, ale tyto socialistické akce (dotace, nařízení, cenzura) je určitě kontraproduktivní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Reakce na: Jaká je elektromobilita no.. | 21.5.2018 18:33reagovat
avatar

Osobně jsem přesvědčen, že nátlakové akce na prodej elektromobilů stejně nikam nepovedou a EV se nakonec prosadí samy. Ono kdo se do toho jednou posadí... Jak se říká Japonec na konec, tak teď se bude říkat elektrický Japonec.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše


Reklama