Reklama

Šéf VW říká, že renezance dieselů ještě přijde. „Budete se divit, co se stane,” tvrdí

 | 50 příspěvků | 7.3.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený USA

i jako o odpurce dyzlu ver.. | 7.3.2018 09:05reagovat
avatar

i jako o odpurce dyzlu verim, ze dyzly nerekly poslední slovo a ze se najde zpousob jak dyzly zbavit soucasnyhi problemu - jedy NOx, ale budoucnost dyzlu z velky miry bude záviset na tom, jestli bude nafta dal zvyhodnovana na ukor benzinu, který u nas dela 30%

i přes tohle zvyhodneni nafty je vetsi prodej benzinaku. byt to obracene. naftak nekoupi nikdo

Nepřihlášený kapitán Kundibád

Po nasednutí do vašeho díz.. | 7.3.2018 09:28reagovat
avatar

Po nasednutí do vašeho dízlového miláška připojíte anální trubici k vašemu řitnímu otvoru. Po nastartování vycucne váš připravenný ranní exkrement. Hovínko se zpracuje a vzniklý velice hořlavý metan se využije ke spalování. Už to mám patentované a Škoda Auto plánuje sériovou výrobu.

Nepřihlášený 123fila

Pokud se jedná o NOx OK. A.. | 7.3.2018 09:46reagovat
avatar

Pokud se jedná o NOx OK. Ale pokud se budeme bavit o CO2, tak jsou benziny úplně mimo!!! Produkují mnohonásobně více CO2 než diesely. Rozdíl je v tom, že CO2 poškozuje celou atmosféru a NOx dýcháme v ulicích. Nejlépe jsou na tom ( čisté ) elektromobily do které především v noci nabíjíme z elektráren co produkují co? CO2 vole. :-) naštěstí jich je zatím málo. :-) Takže všichni ekologové by měli chodit pěšky a neměli by jíst nic co nadýmá. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jarin

Je to TyDIt | 7.3.2018 09:47reagovat
avatar

Je to TyDIt

Nepřihlášený USA

EET neprebiram, nechci, ab.. | 7.3.2018 09:48reagovat
avatar

EET neprebiram, nechci, aby me povazovali za udavace jako tebe

obtoba EET je taky v chorvatsku nebo italii, coz je ekonomicka periferie evropy

Nepřihlášený USA

Reakce na: Pokud se jedná o NOx OK. A.. | 7.3.2018 09:52reagovat
avatar

plácáš nesmysly

nektery podobny motorizace v nafte a benzinu maj +- stejnou produkci CO2.

standard je o 10% vic u benzinu u opovidajici motoriyace, 30% uz je extrem, urcite ne mnohanásobek ty hlupaku

co si vube predstavujes pod slovem "mnohonásobek" ??

Nepřihlášený Honza

No renezance asi nepříjde.. | 7.3.2018 10:06reagovat
avatar

No renezance asi nepříjde i kdyby splnovali euro 7 tak pokud se zakážou diesly v nějakých městech tak vyhandlovat výjimku že jste dost eko by bylo dost nadlouho.

Nepřihlášený Petr 62

Myslím , že promluvil někd.. | 7.3.2018 11:01reagovat
avatar

Myslím , že promluvil někdo , kdo skutečně vidí trochu dál než je EURO5,6 a jakmile začne reálné měření , tak se možná budou všichni ekologové divit, Mercedes již trochu nastínil cestu a pokud se mu to podaří , tak si diesel všichni rádi koupí.Víte ono to noční masové nabíjení je trochu utopije a hlavně kdy budou nabíjet ti co potřebují jezdit v noci,pokud si vemete tužku a papír a budete počítat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Driver

Největší podvod je teoreie.. | 7.3.2018 11:14reagovat
avatar

Největší podvod je teoreie o čistém benzínu. Elektomobily 100let byly a 100 let budou masově nereálné a největší podvod je teoreie o čistém benzínu, spalovací motory mají emise všechny víceméně podobné a pokud u těžkých aut je možné dieslem dosáhnout nižší spotřeby, znamená to nižší emise. V miniautech typu Octavia Fabia, tam máte už nyní tříválce a do budoucna tam nic jiného nebude, akorát přibude biturbo. Diesel je otázkou a e-tron nebo e-golf je v prodeji dávno, ceny známe a to je celé. Není nad čím špekulovat

Nepřihlášený Sara

Co nejake No ci Co ale ben.. | 7.3.2018 11:22reagovat
avatar

Co nejake No ci Co ale benzen to je mnamka.Nastartovany benzinak obchazim 100m obloukem

Nepřihlášený honzafi

Osobně jsem se po několika.. | 7.3.2018 11:40reagovat
avatar

Osobně jsem se po několika dieselových letech, a hlavně po trápení s 2.0 TDI PD a vidinou, že cokoliv naftového, zejména z koncernu se koupí, ať už 2.0 TDI či 2.5 TDI je cestou do pekel (motorky 1.6 či ještě menší do tunu a půl vážícího auta a na tahání podválu opravdu nereflektuji a ingoty 1.9 TDI se už nedělají pár let), přesedlal na benzin a nemůžu si jej vynachválit. Po koncernové hrůze 1.8T jsem přešel na japonský boxer 3.0 s rozvody řetězem a bez turbo-kujvítka a nemůžu si to vynachválit. Ať už rychlé ohřátí na teplotu při městských cukačkách, tak nižší náchylnost na nekvalitní palivo, prostě mám to radši.

Rozhodně ale nevidím nejmenší důvod na kohokoliv s naftákem se dívat skrz prsty či to kvůli ekoteroristům, nemajícím ani náznak přírodního či technického (a nebo dokonce historického) poznání, o to více však fanatickým, aby se cokoliv zakazovalo. O elektroimobilitě ani nemluvě.

Ale svobodný trh či kapitalismus jsou jako paní Colombová, slyšíme o nich, ale nevidíme je. Eursojuz dotacemi a regulacemi ničí trh hůř než bolševik, a to už je co říct.

Nepřihlášený Kamil

Ty jsi fakt mačo ! | 7.3.2018 11:48reagovat
avatar

Ty jsi fakt mačo !

Nepřihlášený Kiksfix

Jak mám tomu článku věřit,.. | 7.3.2018 11:48reagovat
avatar

Jak mám tomu článku věřit, když jsou v něm hrubky jako prase. To psal nějaký bombardér z páté obecné.

Nepřihlášený

Zakázat především bolševik.. | 7.3.2018 11:55reagovat
avatar

Zakázat především bolševiky jako jsi ty. Výjimku bych dal ěm v rezervacích.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Zakázat především bolševik.. | 7.3.2018 12:06reagovat
avatar

Aneb takhle to vypadá, když pes žere psa - když trollové podléhají vlastní medicíně, kterou "ordinovali" slušným lidem. Na "rozděl a panuj" už vám takříkajíc se*e pes.

Nepřihlášený fela

To sú správy, až nejednej.. | 7.3.2018 12:23reagovat
avatar

To sú správy, až nejednej opici prešiel mráz po chrbte ;)

Nepřihlášený E15

To je komik - asi jako Goe.. | 7.3.2018 12:29reagovat
avatar

To je komik - asi jako Goebbels na jaře 1945. Jsem na ty jejich dieselové wunderwaffen fakt zvědavý :-D

Nepřihlášený E15

Reakce na: Zakázat naftu do doby než.. | 7.3.2018 12:32reagovat
avatar

Diesel se v Evropě především neměl nikdy prosadit. Politici jako obvykle napřed všechno podělali tím, že nastavili na naftu mnohem nižší daně a teď, když se ve městech nedá dýchat, vymýšlejí, co s tím. Řešení je přitom zcela prosté - opravit ty daně a lidé se dieselů zbaví i bez zákazů....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Vítr zase začal foukat od.. | 7.3.2018 12:42reagovat
avatar

Vítr zase začal foukat od jinud.

Chtít od automobilky, která si svou popularitu postavila na TDI, že ze dne na den změní přístup, když do toho jestě napumpovali X mulionů euro . ......Nereálné

Nepřihlášený

ať už nás smete meteorit a.. | 7.3.2018 12:56reagovat
avatar

ať už nás smete meteorit a bude klid !! budete mít jiné starosti . kundy

Nepřihlášený VW do koše

VW zkrachuje. zjevně nezac.. | 7.3.2018 13:02reagovat
avatar

VW zkrachuje. zjevně nezachytilo elektrifikaci a jestli místo toho peníze co jim zbudou za zaplacení podvodů investujou do dieslu místo elektriky..tak by to mělo bejt co nejdřív.

Nepřihlášený

https://youtu.be/8mhxeORHe.. | 7.3.2018 13:34reagovat
avatar

https://youtu.be/8mhxeORHeag

Nepřihlášený Rudyn

Strč si tu účtenkovku do p.. | 7.3.2018 14:18reagovat
avatar

Strč si tu účtenkovku do prdele!

Nepřihlášený Rudyn

Reakce na: Diesel se v Evropě především.. | 7.3.2018 14:26reagovat
avatar

Diesel se v Evropě neuměl prosadit?

To je mi novina!

A ty kamiony,co denně křižují celou Evropou jezdí teda na co?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Diesel se v Evropě neuměl.. | 7.3.2018 15:00reagovat
avatar

Zkuste si ten příspěvěk na který reagujete přečísz znovu .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený blue

Přeloženo do normální řeči.. | 7.3.2018 15:12reagovat
avatar

Přeloženo do normální řeči: "Jsme s elektromobilitou totálně v prdeli, tak musíme znovu zmasírovat lidi, aby kupovali diesely, protože jinak nás čeká nepěkný propad a to by se akcionářům, ani našim kontům, nelíbilo. Vymyslete cokoli, co bude možné, jen aby to prošlo."

Nepřihlášený ii

Každému co jezdí v dieselu.. | 7.3.2018 15:12reagovat
avatar

Každému co jezdí v dieselu přeji aby před ním jel další diesel. A můžou si to oba užívat někde v kopcích.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený barbar Connan

Reakce na: Každému co jezdí v dieselu.. | 7.3.2018 15:18reagovat
avatar

pořádnej českej chlap jezdí dýzlem s vykuchaným filtrem

Nepřihlášený Jíra

nikoliv pane Prokopče, nen.. | 7.3.2018 15:21reagovat
avatar

nikoliv pane Prokopče, není přehnaný optimista. Naopak, nazývá věci pravými jmény a hlavně se pohybuje v centru dění a nesedí jen za klávesnicí počítače jako Vy, plnící slepě zadání nadřízených... Chápu že Vám to připadá nepochopitelné, ale ten manažer má zjevně zdravý rozum a ví, že naftový motor je prostě v určitých segmentech dosud nenahraditelný, a je nejlogičtějším řešením. Samozřejmě že ekoteroristé a výrobci baterií budou prosazovat veškeré danové úlevy,dotace a vše podobné, co pokřiví trh a ekologii nepomůže. Ale třeba u nás, a podle mě i ve většině zemí Evropy diesel hodně dlouho bude podstatným segmentem trhu. Maximálně lidé budou dojíždět svá stávající auta, anebo kupovat starší vozy, než aby chodili pro ty elektrické a hybridní nesmysly, které je ve finále zrujnují. O přeplněných litrových benzinových motorech a jejich spolehlivosti nemá smysl ani hovořit...

Nepřihlášený PavelC

Reakce na: Diesel se v Evropě především.. | 7.3.2018 15:58reagovat
avatar

12,84Kč benzin vs. 10,95Kč nafta zase není tak astronomický rozdíl. Každopádně diesel = obvykle kamiony a náklaďáky (tzn. i hasiči třeba), dodávky (i sanitky), autobusy. Zkus popřemýšlet, co všechno by bylo dražší, kdyby to bylo jinak. Netvrdím tím, že to je v současnosti dobře, ale je potřeba o tom přemýšlet šířeji než jen osobáky-osobáky.

Nepřihlášený Roman

Na rozdíl od zde diskutujíc.. | 7.3.2018 16:23reagovat
avatar

Na rozdíl od zde diskutujících ten pan od VW ví o čem mluví. Má na to lidi s velkou praxí a inteligencí. My se zde řídíme politiky z EU, kteří nemají praxi a ani tu inteligenci a o autech nevědí nic. Pouze se zviditelňují aby někdo neřekl, že jsou zbyteční. A hlásají většinou blbosti. Klasickou blbostí je v současnosti migrace, která vede jenom k rozeštvávání občanů. A to oni chtějí. Mám benzinové a i naftové auto. Nehaním ani jedno. A používám je podle potřeby, jak mi vyhovují. Ten kdo haní naftu, nebo jiný benzin je hlupák, který si hájí svojí hloupost, když neumí ocenit, které auto mu vyhovuje k potřebě. Auta dle světové statistiky znečišťují ovzduší nepatrně, proti letadlům (které vám létají nad hlavou), lodím a pod. Tak se nenechte oblbovat politiky, kteří již nejsou pro občany, ale pro sebe jako poskoci nadnárodních firem. Např. o propagaci elektro baterkových autech. V dnešní době jsou účelové jenom v městech na nákup. A když pojedete dál (zaměstnání, dovolená a pod.) budete mít další auto na benzin, nebo naftu? Máte tolik peněz? Neumím si představit ty el. kabely podél silnic a všude nabíjecí stanice. Umíte si představit kolik to bude stát a ty ucpané silnice? Ty možná přijdou, ale toho se my nedožijem. Myslím, že to nebude dlouho trvat a budou se vyrábět auta, které nebude pohánět nafta, benzin a ani baterky. Na závěr. Neurážejte se a nechte na lidech, jaký mají názor a co chtějí. Ono ani auto na naftu a ani na benzin není ideální, ale nic lepšího zatím není.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hanys

Reakce na: Na rozdíl od zde diskutujíc.. | 7.3.2018 22:47reagovat
avatar

Už začínám být alergický na to jak se pořád omýlá mantra jak nám ti ekoteroristé a EU ubližují. Nicméně k věci. Spoustu hysterie kolem dieselů nadělají novináři. V minulosti docházelo k zákazu jízdy automobilů v určitých obdobích za smogové situace. Například v Istambulu, nebo Kodani. Nedávný verdikt německého soudu je spíš jakýmsi potvrzením již zavedené praxe ze strany vedení měst. Dieselův motor má stále jistý vývojový potenciál. Ovšem poměrně rychle se rozvíjejí technologie akumulátorů elektrické energie a palivových článků. Klidně se tak v průběhu několika let může stát, že vznětové motory budou jimi překonány jak z hlediska technického, tak i ekonomicky a dojde k jejich postupnému nahrazení z čistě praktických důvodů bez vlivu legislativy.

Nepřihlášený Adam

Pan exkrement Babiš potřeb.. | 8.3.2018 00:06reagovat
avatar

Pan exkrement Babiš potřebuje dostat lidi do fabrik. Proto ÍTÝ , potažmo uctenkovka. Nejvíc pana exkrementa serou lidi, kteří si živnosťákem vydělají ( na černo či na bílo) jen něco málo více než ve fabrice, aby do ní nemuseli. Z toho pan exkrement nespí. Na jednu stranu mu rozumím (podřadná práce vs přistěhovalci) , ale měl začít jinak. Né dole, ale na hoře. Jenže na to nemá koule a asi ani péro.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Je to jednoduché i když ne.. | 8.3.2018 00:15reagovat
avatar

Je to jednoduché i když neefektivní. Stačí zvednout teplotu ve spalovacím prostoru a Nox jde ta tam. Nevím jak to udělají, ale věřím jim. TDI je uživatelsky nejpříjemnější motor, tak se modlím ať to pro naftu dobře dopadne.

Vlastním Avii a naftu potřebuji! :-)))

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Myslím , že promluvil někd.. | 8.3.2018 00:24reagovat
avatar

Jde to i z hlavy. Jediné možnost je doma mít obrovské akumulátory, nebo přečerpávačku. Tím dobíjet auto a to ono dobíjet mimo špičku. Nebo solarama. Ruku v ruce by s tím mělo jít do háje drahé vykupování zelené energie.

Vím, vše co jsem napsal je nereálné ba i blbost. Ale hezká pohádka, né?

Nepřihlášený Jirka_1

První, co mě napadlo, je k.. | 8.3.2018 08:10reagovat
avatar

První, co mě napadlo, je kombinace dieselu s elektromotorem. Problém dieselu jsou vysoké tlaky, navíc podporované turbem. Pokud tlaky snížím a nedostatek výkonu na akceleraci doplním elektrikou, emise NOx silně poklesnou a diesel bude vzat na milost - protože nížší emise CO2 mluví v jeho prospěch... A ono by stačilo oživit myšlenku turbokompaudního motoru a uvést ji v život i u osobních vozů.

Nepřihlášený jean44

Už se asi chystá vývoz vyl.. | 8.3.2018 08:33reagovat
avatar

Už se asi chystá vývoz vylítaných koncernových sazometů do Čech. Jen co jim tam zakážou vjezd do center měst. Můžou si ty své sráče strčit do prdele.

Nepřihlášený

Reakce na: Pan exkrement Babiš potřeb.. | 8.3.2018 09:51reagovat
avatar

Á další nefachčenko co neplatí daně a veze se na práci jiných, kteří za něho daně zaplatí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rudyn

Reakce na: Zkuste si ten příspěvěk na.. | 8.3.2018 10:08reagovat
avatar

Máte pravdu, nepřečetl jsem si to správně.

Omlouvám se.

Nepřihlášený Kolemjdouci

Vzdy je nutne se zamyslet,.. | 8.3.2018 10:14reagovat
avatar

Vzdy je nutne se zamyslet, komu takove zasahy poslouzi. V kontextu s aktualni politickou sutuaci jde o likvidaci Ruska a Iranu pomoci odstaveni ekonomickych zdroju. A jelikoz tento pozadavek je ze strany USA, pro ktere je EU konkurence, likvidace automobiloveho prumyslu pomoci neschopnych evripskych politiku je uz jenom tresnicka na dortu.

Nepřihlášený SAM

Proč se pořád mluví o osob.. | 8.3.2018 13:09reagovat
avatar

Proč se pořád mluví o osobních autech? Už se vidím jak jedu do Splitu s benzinovým autobusem nebo ještě lepší s elektrobusem, leda by všude natáhli troleje a mohli bychom jezdit trolejbusem pro začátek po dálnici Praha - Brno

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Á další nefachčenko co nep.. | 9.3.2018 00:22reagovat
avatar

Á další chuj. Co vidí v každém jen zloděje , co rukama nikdy nedělal a ani neví co je to platit daně.

Víš co? Kup si novej gauč, sedět v díře není dobré na záda a zastavuje to přísun krve do mozku. Jinak si nedovedu vysvětlit, tvé vyjadřování. Čest práci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kalousek Jiří

Reakce na: Á další chuj. Co vidí v ka.. | 10.3.2018 10:24reagovat
avatar

Babiš po mě chce, abych přestal krást a odváděl daně. To přece není normální, na daně tady máme přece lůzu.

Nepřihlášený

VW by měl mít zakázáno děl.. | 10.3.2018 12:35reagovat
avatar

VW by měl mít zakázáno dělat jakýkoliv motor a raději je koupit od konkurence.

Nepřihlášený kuk

Se těšim :))) | 11.3.2018 01:59reagovat
avatar

Se těšim :)))

Nepřihlášený

Porsche (prozatím) končí s.. | 13.3.2018 21:55reagovat
avatar

Porsche (prozatím) končí s dieselovými motory

http://www.hybrid.cz/porsche-prozatim-konci-s-diesel ovymi-motory

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše